Mitä pillerejä suosittelette?

Ollaan nyt vaan käytetty kondomia kun halusin kaiken hormoonin pois itsestäni mirena hormoonikierukan jälkeen.
nyt ajattelin että voisin hakea pillerit, tarvisi olla todella varmat koska lapsiluku täynnä.
Kuitenkin mahdolisimman vähän sivuoireita. ihoa voisi tietenkin parantaa koska kierukka aiheutti pahan ihon. On jo parantunut aika hyvin mutta vielä kukkii välillä.

eli ehdotuksia otan vastaan. laittakaa myös hintaluokkaa
 
en merkeistä niin tiedä, kun mulla on nyt viidennet pillerit käytössä kun muista tuli aina välivuotoja, eli näissä on enemmän tota hormoonia. pillerit on kaikki suurin piirtein 27e/3kk mut jos haet ne sen takia, tai sanot ainakin lääkärille että tarviit ne myöskin huonoon ihoon/akneen ja se kirjotetaan siihen reseptiin niin sitten saat kela korvauksen ja maksettavaks jää about 7e/3kk.
 
kuulemma finneihi ja kipuihi lääkärikaveri suositteli diane novaa tai jasminellee, mun kaverille ja sillä autto toi diane nova just. Itellä oli jasmin ja tykkäsin siitä, ei finnei eikä kauheita hormoniheittoja :) kiertokin palautu normiks heti kun lopetin. makso jonku 30-33e 3kk.
 
vierailija
Minä olen syönyt Mercilonia ennen lapsia ja nyt lasten jälkeen. Olin pitkään ilman ehkäisyä kuopuksenkin synnyttyä, iho meni aika huonoksi. Pillerit auttoivat siihenkin. Ja kuukautiset niukentuivat huomattavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
en merkeistä niin tiedä, kun mulla on nyt viidennet pillerit käytössä kun muista tuli aina välivuotoja, eli näissä on enemmän tota hormoonia. pillerit on kaikki suurin piirtein 27e/3kk mut jos haet ne sen takia, tai sanot ainakin lääkärille että tarviit ne myöskin huonoon ihoon/akneen ja se kirjotetaan siihen reseptiin niin sitten saat kela korvauksen ja maksettavaks jää about 7e/3kk.
En tie antaako kun ei iho enään ole niin akne. tai todella huono.
Mutta runsaat kk on. Mahtaako siihen saada?
 

Yhteistyössä