Hakutulokset

  1. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Mitä mä sanon lapsille aamulla, ja miten kerron, että nyt äiti ja isi eroaa?
  2. The Maiden

    Mä olen niin vihainen että tärisen täällä...!!!

    Anoppi, s**tana. Syyttää nyt siitä, ettei meidän ekaluokkalainen tyttö halua mennä enää sinne, on mieluummin kavereiden kanssa. Meidän poika 5 v ei ole tervetullut sinne, tyttö vaan. Pillitys viestejä tulee, "olet vienyt meiltä jotain tärkeää, lapsi kärsii". Kenelle mä voin soittaa ja itkee...
  3. The Maiden

    Pesin mun Tempur-tyynyn, vaikkei olis saanut...

    Ostin eilen uuden, joten ajattelin kokeilla, mitä tapahtuu jos pesen tuon vanhan. Ei näyttäis kovin huonosti käyneen. Yhdestä kohtaa on semmoinen pieni pala irronnut. Pyyhkeiden avulla olen puristellut sen tosi kuivan oloiseksi loput varmaan kuivaa ihan tuossa telineellä. Jos ei kuiva kahden...
  4. The Maiden

    Uusi naapurinpoika valehtelee aina kun avaa suunsa.

    Ikää sillä on 7 v. On vielä kova puhumaan, miten mun pitäisi suhtautua? Myöntelenkö vaan, koska kaipaa selvästi aikuisen huomiota ja kuuntelua? Välillä esiintyy ihan eri henkilönä (reksviittana linssittömät silmälasit, pipo lippalakin sijaan jne.) Toisaalta tyyppi on aika mielenkiintoinen, mutta...
  5. The Maiden

    Perhesurmat ja median vastuu

    Mistä luulette johtuvan, että perhesurmat tulevat ryppäissä? Tietysti siksi, että niistä uutisoidaan suurin otsikoin. Reunallaolijoiden kynnys samankaltaiseen tekoon madaltuu, sehän on mallioppimista kaikkein yksinkertaisimmillaan. Kuinkahan monta henkeä on menetetty ihan turhaan, vain siksi...
  6. The Maiden

    Pelkään ajamista, onko netissä mitään testejä, pelejä tms. jolla harjoitella liikennesääntöjä?

    Ajopelko on todella paha. En taida muistaa enää mitään liikennesääntöjä. Autokouluaikoina oli jotkin tunnukset, jolla harjoitella, mutta lakkasivat toimimasta. En pysty rattiin tällä hetkellä, koska vapisen, itken yms.
  7. The Maiden

    Huutonetti on surkea, lahjoitan tästä lähtien kaiken ylimääräisen.

    Möin ihan uuden tavaran, kuudesosalla siitä hinnasta, mitä olin siitä maksanut. Arvioin koon, koska merkintää ei ollut ja kerroin sen olevan arvio. Olikin sitten isompi, sain negan. Möin 14 kilon paketin tyttöjen vaatteita, kuvasin kaikki yksitellen, kerroin niiden olevan käytettyja, kohtuu...
  8. The Maiden

    Miten kummassa paperit hukkuvat?

    Minulla on läjä papereita työpöydällä, semmoinen sekalainen läjä. Siinä oli yksi unohtunut koulutehtävä, jonka olin päättänyt tänään, etäpäivänäni tehdä. Kolme kertaa olin läjää selannut ja varmistanut, että siinä se on. Nyt kaikki muut paperit ovat siinä, paitsi tuo koulutehtävä. Tiedän, että...
  9. The Maiden

    Olen alkoholistin puoliso. Ihmetelkää päänsisäistä keskusteluani!

    Mies kävi ruokakaupassa töiden jälkeen. Totesi naureskellen, että enpä ostanut yhtään kaljaa, mutta kalliiksi tuli silti. Illan mittaan haistelin ja katselin, mies oli selvästi taas humalassa. Kurkkasin kaappiin, isännältä saatu Meukow-pullo oli melkein tyhjä (mies on kirvesmies). Olen nyt...
  10. The Maiden

    Kehutaanko Dysonia vain siksi, kun se on kallis eikä haluta myöntää maksaneensa maltaita p*skasta?

    Meillä on uusi Dyson, työntelee roskia ympäriinsä, ellei silleen tietyllä tavalla koukkaa suulaketta. Sillä ei voi imuroida kunnolla meidän olkkarin lattiaa, koska on liimaamaton muovimatto. Harjat ulkona imaisee mattoon kiinni, varressa on liipaisin jota on koko ajan pidettävä sormella auki...
  11. The Maiden

    300 euroa on minulle iso raha.

    Sain juuri hyväksyvän päätöksen omaishoidontukeen. Tulen saamaan reilu 300 euroa puhtaana käteen kuussa lisätuloja. Nyt voisin opetella säästämisen jalon taidon. Tähän asti minulla on ollut pakko maksaa vaikka yhtiövastikkeita kuukausia eteenpäin, jos on ollut "liikaa" rahaa tilillä.
  12. The Maiden

    Naamani on tulessa, aargh!

    Tuli allerginen reaktio essex-rasvasta. Olen ottanut allergialääkkeitä ja laittanut vaseliinia. Naama on turvoksissa ja täynnä punaista ihottumaa. Väsyttää ja kurkku tuntuu kummalta. Valivali. :(
  13. The Maiden

    Ajattelin lähteä baariin IHAN YKSIN.

    Miehen saunailta venyi taas koko viikonlopun mittaiseksi. Ajattelin sitten, että no, pyydän äitini tänne vahtimaan nukkuvia lapsia ja lähden itse jonnekkin. Juon alkoholia vain noin kerran vuodessa, enkä oikeastaan käy missään baarissa kuin sen kerran vuodessa. Kavereita minulla ei ole, mutta ei...
  14. The Maiden

    Onpa guumia fittneslaitteita :D

    The Tug Toner - YouTube Uujee.
  15. The Maiden

    Kadutko eroasi lastesi isästä?

    Onko kenelläkään elämä muuttunut hankalammaksi eron jälkeen? Itsellä masennusta pukkaa. Tuntuu, että elämäni on pilalla joka tapauksessa. Olen jumissa miehen kanssa, joka kännäilee vähän väliä ja jota en halua lähelleni enkä enkä enää taida rakastaa tai edes halua rakastaa. Jos jätän...
  16. The Maiden

    Hylkäsin mummoni, mummo tekee nyt kuolemaan. Toisaalta kaduttaa.

    Hylkäsin mummoni aikuisiällä jonkinlaisen katkeruuden takia. Mummo ei tehnyt mitään muuta pahaa, kuin sulki silmänsä pappani harjoittamalta seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Uhreina oli yli kymmenen lasta, minä mukaanlukien. Nyt muistelen ja suren sitä mukavaa pikkuista mummoa, joka oli monesti...
  17. The Maiden

    Annanko mennä ohi korvien taas (anopista)?

    Ekaluokkalainen on kulkenut koko vuoden itse kouluun ja pois. Matkaa on vajaa kilometri ja koulu on pikkukaupungin keskustassa. Varoitusliivit on päällä. Nyt anoppi ahdistelee mua, että pitäisi saattaa vaikka olen töissä ja niin on mieskin. Nyt oli Vaasassa törmäys ja anoppi vetoaa "Taas jäi...
  18. The Maiden

    Liian vähän itkua? Pohjois-Korea rankaisee ankarasti

    Liian vähän itkua? Pohjois-Korea rankaisee ankarasti | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi "Kansalaiset kerääntyivät sankoin joukoin Pjongjangin kadulle itkemään Rakkaan johtajan poismenoa. Vaihtoehtoja heillä tuskin oli. (EPA/AOP) (EPA/AOP) Pohjois-Korea aloitti virallisen suruajan...
  19. The Maiden

    Iskän lellipentu kävi iskän kanssa vähän ostoksilla...

    Isä halusi ostaa "HYVÄT talvikengät" mun tytölle, kun on sitä mieltä että helvetinpakkaset on tulossa. Sanoin, että pojalla on jo hyvin kenkiä. Osti parhaimmat ja kalleimmat sitten ja pohjalliset koko perheelle (mulle ortopediset). Olis mullakin ollut varaa, mut kun se halus... Ja sillä on se...
  20. The Maiden

    Anoppi on sitä mieltä, että ei hoida meidän nuorimmaista, kun se on jo kaksi poikaa kasvattanut.

    Tyttöämme pyytelee jatkuvasti sinne viikonlopuiksi, mutta en ole enää päästänyt kuin pakon edessä. Eilen sitten mies kävi vaan pojan kanssa siellä, ja oli sanonut, että olisi pikkuhiljaa pojan vuoro tulla sinne hoitoon. Silloin äitinsä sanoi tuon otsikon lauseen. Mua sieppasi ihan sydämmestä...

Yhteistyössä