Kehutaanko Dysonia vain siksi, kun se on kallis eikä haluta myöntää maksaneensa maltaita p*skasta?

Meillä on uusi Dyson, työntelee roskia ympäriinsä, ellei silleen tietyllä tavalla koukkaa suulaketta. Sillä ei voi imuroida kunnolla meidän olkkarin lattiaa, koska on liimaamaton muovimatto. Harjat ulkona imaisee mattoon kiinni, varressa on liipaisin jota on koko ajan pidettävä sormella auki, jotta onnistuisi edes jotenkin. Varret ja suulakkeet on tehty hirvittävän heppoisesta muovista.
 
"noh"
Meillä on Dyson ja muuten se on ihan hyvä, mutta lähes kaikki siinä on muovia ja nyt siinä onkin sitten jeesusteippiä.

Ei meille pölypussillista imuria enää ikinä tule mutta voi olla että seuraava imuri ei kuitenkaan ole Dyson.

Dyson taisi olla se ensimmänen ja maine kasvoi siitä...
 
Meillä on ollut Dyson nyt jonku 4vuotta, ja mikäli joskus menee rikki, niin ostetaan uusi Dyson. Tykkään tosi paljon. Imurointitekniikka kyllä mulla ainakin muuttui vanhaan imuriin verrattuna, imuroin vetämällä niin että takaosa suulakkeesta ei ole ihan kiinni lattiassa. Ainoa miinuspuoli imurissa on kova ääni.
 
jelloinainen harmaana
pölypussillista imuria en enää ottaisi, mutta ei dysonikaan hyvä ole. Miinusta:
- tehonsäädintä ei ole, vaan sormella pitää koko ajan nostaa sitä luukkua. Lapset eivät jaksa sitä nostaa, joten eivät voi imuroida.
- muovi on heikkoa, putkea ei enää saa pystyyn imurin kylkeen koska pidike on murtunut. Kuulemma yleinen vika.
- lisäsuuttimet saisi olla kannen alle eikä putkessa kiinni, siinä ovat tiellä
- meluisa
- puhdistaminen hankalaa, sinne sykloniosaakin kertyy töhnää jota koputtelen aina ulkona pois. Muuten imuri alkaa haista.
 
Meillä on ollut Dyson nyt jonku 4vuotta, ja mikäli joskus menee rikki, niin ostetaan uusi Dyson. Tykkään tosi paljon. Imurointitekniikka kyllä mulla ainakin muuttui vanhaan imuriin verrattuna, imuroin vetämällä niin että takaosa suulakkeesta ei ole ihan kiinni lattiassa. Ainoa miinuspuoli imurissa on kova ääni.
Miksi näin kalliin imurin kanssa joutuu temppuilemaan pitämällä kättä jännityksessä pitäen sitä suulaketta koholla ja rasittamaan sitä sormeaan sen lapsellisen liipasimen kanssa?
 
se joka ei pese
[QUOTE="hmm";25651508]Eihän sitä tarvitse pestä.[/QUOTE]

Pölysäiliön tyhjentäminen - vaihe 2

Vaihtoehto 1

Paina kantokahvassa sijaitsevaa painiketta.
Ravista tai koputtele säiliötä irrottaaksesi säiliöön kiinnittyneet roskat.

Vaihtoehto 2

Suositellaan astmaatikoille ja allergikoille.

Pyyhi pölysäiliön ulkopinta kostealla kankaalla.
Aseta pölysäiliö muovipussiin ja paina avauspainiketta.
Ravista tai koputtele säiliötä irrottaaksesi säiliöön kiinnittyneet roskat.
Anna pölyn laskeutua pussin sisällä, sulje pölysäiliön pohja ja ota säiliö pussista. Sulje pussin suu huolellisesti ja kiinnitä pölysäiliö takaisin imuriin.

Kopsattu suoraan Dysonin sivuilta; meillä astmaatikkomies, notta pitäishän tuo pestä. :)
 
Mie kyllä olen todella tyytyväinen meijän Dysoniin, ei ole mikään paska vehje.
Paras imuri mitä olen koskaan käyttänyt.
 
meillä dyson ainakin toimii kuin unelma enkä pois vaihtaisi.Niitähän on eri malleja liekö niissä sitten eroja?
meillä imuri on 5vuotta vanha ja asuttu tuona aikana kolmessa eri kodissa,on ollut laminaattia,liimaamatonta muovimattoa ja puulattiaa,kaikilla toiminut moitteettomasti ja hyvin on laattalattiakin imuroitu.
 
"hmm"
en oo ennen kuullukkaa ko merkkiä... meiltä löytyy Dolphin, mua on harmittanu sen ostaminen, mutta mies on ollu tyytyväinen kun sillä voi esim autonpenkit ja verhoilut pestä.
 
Meillä Dyson ja on kyllä äärettömän tehokas ja ihan paras!!!

On ollut jos vaikka minkälaista imuria ( kallista ja halpaa ) mutta tämä on aivan omassa luokassaan! Vuoden olen sillä nyt imuroinut, eikä meille enää muuta imurimerkkiä tule ( tuo on luultavasti kyllä tosi pitkäikäinen )
 
Miksi näin kalliin imurin kanssa joutuu temppuilemaan pitämällä kättä jännityksessä pitäen sitä suulaketta koholla ja rasittamaan sitä sormeaan sen lapsellisen liipasimen kanssa?
Ei siinä tarvi temppuilla. Se on vain jotenkin eri tekniikka. Vaikea selittää.

Meillä mies oli alkujaan vastaan näin hintavaa imuria, mutta nykyään sekin on samaa mieltä kanssani, ettei enää merkkiä vaihdeta. Mies aina kantaa ulos tuon dysonin kun imuroi autoa, on kuulemma niin paljon parempi kuin meän vanhempi imuri joka on alennettu autoimuriksi.
 
Tulipa taas imuroitua ja voi että mua korpee toi laite. Eniten suututtaa, että laattalattialla kehtaa siirtää niitä roskia paikasta toiseen. Jos suulaketta vetää itseensäpäin, se imaisee ne roskat vähän paremmin. Eli pitäisi koko ajan nostaa suulake ilmaan, laskea ja vetää itseensäpäin tai tehdä semmoista ympyrää (silloinkin levittelee roskia). Imuroin nykyään paljon harvemmin, koska se on nykyään niin vastenmielistä. Sen kyllä huomaa. En jaksa pidellä suulakkeen takapäätä koholla, koska niska on ihna jumissa.
 

Yhteistyössä