Ajattelin lähteä baariin IHAN YKSIN.

Miehen saunailta venyi taas koko viikonlopun mittaiseksi. Ajattelin sitten, että no, pyydän äitini tänne vahtimaan nukkuvia lapsia ja lähden itse jonnekkin. Juon alkoholia vain noin kerran vuodessa, enkä oikeastaan käy missään baarissa kuin sen kerran vuodessa. Kavereita minulla ei ole, mutta ei se yksin lähteminen mikään kynnyskysymys varsinaisesti ole. Silti on ihan outolintuolo jo valmiiksi, vaikka en ole vielä lähdössä moneen tuntiin. Miehelle en aio ilmoittaa mittään, sormuksenkin aion jättää laatikkoon. En silti aio vehdata kenenkään kanssa, vaikka meneekin miehen kanssa muuten tosi huonosti. Tarkoitus on ottaa vaan vähän, kun on tuota pakkastakin noin paljon.

En edes ole juhlatuulella, mutta haluasin tuntea olevani jotenkin itsenäinen ihminen ja repäistä jotenkin.
 
Minni harmaana
Minä kävin tuossa 200 metrin päässä olevassa baarissa viimeksi 3 vuotta sitten.
Kävin siellä ihan vaan sen takia, että siellä sai polttaa tupakkia sisällä.

Enää ei kiinnosta. Palella voi omallakin parvelleella.
 
sama vika
Voi että, munkin tekis mieli lähteä mutta on vielä hienoinen kynnyskysymys tuo yksin lähteminen. Enkä ole Tampereelta, tai edes läheltä vaan Jyväskylästä. Harmi. Kaipaisin niin kovasti nyt rillutteluseuraa =)
 
"vieras"
mä käyn nykysin aina yksin,se on ihan kivaa ja aina olen saanut juttuseuraa niin miehistä kuin naisista. tosin nyt olen kotona kun viimeviikonloppu meni vähän överiksi.

sitä en ymmärrä miks ap:n pitää se sormus nakata pois jos ei muka meinaa vehdata kenenkään kanssa.
 
[QUOTE="vieras";25595254]mä käyn nykysin aina yksin,se on ihan kivaa ja aina olen saanut juttuseuraa niin miehistä kuin naisista. tosin nyt olen kotona kun viimeviikonloppu meni vähän överiksi.

sitä en ymmärrä miks ap:n pitää se sormus nakata pois jos ei muka meinaa vehdata kenenkään kanssa.[/QUOTE]

No käännetään asia näin päin: miksi mun olis pakko vehdata jonkun kanssa, jos en laita sormusta? :D No onhan se tyhmää joo. Olen vaan niin kypsä siihen, mitä se meillä symboloi.
 
Mä haluuuuuuuuun kans!
Oon viimeksi ollut omissa menoissani vuosi sitten siskon polttareissa. Olis jo korkee aika taas lähteä jonnekki, mutta miehen kanssa ei voi samanaikaisesti koska ei saada lapsenvahtia. Ja sit taas kavereilla on useammalla nyt tilanne ettei pääse (raskaana tms.).
Yksinään jos lähtee niin oon aika hannari, en uskalla kulkea pimeässä yksin :(
 

Yhteistyössä