Hakutulokset

  1. O

    C4, sen jälkeen Tonalin

    miekin just mietin tuota samaa,että mikä se C4 onpi?
  2. O

    3v. unet

    meillä poika 10 pvä/kk hoidossa.siellä nukkuu kun kaikki muutkin nukkuvat tai ainakin lepäävät.kotona kun on niin vaihtelevasti nukkuu.jos nukkuu päikkärit,saattaa mennä 3 tuntiakin.yleensä kyllä ei nuku päikkäreitä kotona.yöunille menee iltakymmeneltä ja heräilee 7-7.30 aamusella.sama rytmi...
  3. O

    turvaistuin

    meillä gracon korokeistuin johon saa kiinnitettyä selkäosan,jossa mun mielestä on myös hyvät sivutörmäyssuojat.
  4. O

    G:Mitä korviketta käytätte?

    mun ei tavallaan kuuluis vastata tähän ku ollaan jo päästy allergian yli,mutta vastaan kuiteski.Meillä käytettiin myös almiron-peptia ekana,mutta sekään ei ollut hyvä.Sitten otettiin neocate joka kävi.
  5. O

    maitohormonin ylituotanto

    Jep,jos luette mun jutut huomaatte,että toisessa lukee 15 v ja toisessa reilu 9 v.Jälkimmäinen pitää paikkansa.Tarkastin just sairauskertomuksestani.Niin se muisti tekee kepposia..
  6. O

    maitohormonin ylituotanto

    Minua myös magneettikuvattiin ja otettiin aika paljon verikokeita silloin alussa.Minulle lääkäri sanoi,että se on tavallaan kasvain? ja yritetään pitää se aisoissa lääkityksellä.Mikäli lääkitys ei tehoa joudun leikkaukseen,jossa taas on omat riskinsä.Kuvauksissa löydettiin joku "murkula"...
  7. O

    Kananmuna-allergia

    Silloin kun poika vielä oli perhepäivähoidossa,hoitaja(itsellään 4 moniallergista lasta) suositteli kirjaa Allergia ja keliakia,ruoka-ja keittokirja.Kirjottanut Aila Paganus ja Helena Voutilainen(Tammi).Se on ihan hyvä kirja munkin mielestä.Siinä on aika paljon kaikenlaisia ruokaohjeita(sekä...
  8. O

    Kananmuna-allergia

    Mä en osaa siihen antaa kunnon vastausta.Meillä kanamunasta tuli 4 ,mutta en tiedä mihin asti noita numeroita siinä on.Nimittäin valkosipulista tuli 6 ,mutta tänäpäivänä voi syödä pihvejä ja lihapullia yms joissa on valkosipulia,muttei voi syödä kanamunaa missään muodossa.Poika on nyt siis 3,5 v...
  9. O

    huomenna se alkaa...

    Jep-jep,enpä mäkään moisista kapseleista hirmusesti välitä mut kun tässä alkaa olla toooosi epätoivonen ihmislapsi jo.Kaikkee täytyy kokeilla..
  10. O

    Perheautosta!!!

    Mulla ford mondeo farmarimalli 04 ja hyvin mahtuu teutonian vaunut taakse.
  11. O

    Kananmuna-allergia

    meillä myös kanamuna-allarginen.kanamuna todettiin prick-testeissä.muita testejä ei kanamunan takia tehty.viljoista ja maidosta oltiin altistuksissa. sai kerran vahingossa ihan pienen määrän kanamunaa ja nielu alko turpoon kuin myös silmät turpos kiinni ja hirvittävä aivastelu.meillä todella...
  12. O

    maitohormonin ylituotanto

    mulla myös prolaktiinin ylituotantoo.syön parlodel lääkettä.maitoo tihkus välillä tosi paljon.(vuosia ennen ku aloin oottaa esikoista).lääkäri sano etten välttämättä tule ikinä saamaan lapsia.nyt minulla on kaksi lasta..lääkkeitä oon syöny jotai 15 vuotta jo.
  13. O

    mitä astioita keräätte?

    pentikin aino-sarja kohta kerätty,muumimukeista puuttuu joitain,iittalan laseista harmaa mondo-sarja kerätty,kivi tuikkuja sekä aaltoo kaipailen lisää..
  14. O

    Asuntolainan korot

    meikäläinen on tehny molempien hoitovapaiden aikaan niin,että oon maksanu pelkät korot.oon tosin ollu hoitovapaalla 4-5 kk.
  15. O

    huomenna se alkaa...

    Moi taas!Olin kaksi vkoa vichy-dieetillä,tarkotuksena oli jatkaa kolmas putkeen mutta..kävin sit eilen aamul vaakalla ja se kahden vkon saldo oli -1 kg.Että masentaa!Jossain vaiheessa siinä ekal vkol se oli -2,4 kg,mutta näin siinä sitten kävi.Eile kävin ostaan tonalinia ja muutaman...
  16. O

    vinkkejä muna-allergikolle

    mä kävin finfoodin sivuilla.siellä oli muistaakseni toosi paljon kaikkia leivontajuttuja.
  17. O

    huomenna se alkaa...

    minä kun kävin siellä ravitsemusterapeutilla,niin menin terveyskeskuksen kautta.meillä täälläpäin on ns kiertävä terapeutti,joka on aina tiettyinä päivinä meidän terkkakeskuksessa.eikä se ainakaan maksanu mitään.en tiedä miten muualla.
  18. O

    matkailuautoilua lasten kanssa

    jep,niin olikin jo juttua.kiitti.jäi epähuomiossa lukematta...
  19. O

    huomenna se alkaa...

    mäkin ny loikkaan tänne...äiti72 kans parit sanat tuo jossai jo vaihdettiin...oon ny ollu kohta 2 vkoa sillä vichy-dieetillä.en oo kyllä punninnu itteeni vähään aikaan ku aattelen että jos ei olekaan pudonnu niin voi sitä masennuksen määrää...jos tiistaina uskaltautuisi puntariin.sillon tulee...
  20. O

    Kenelle lapsilisät?

    lasten omille tileille menee.saapi sitten sieltä käyttää ajokorttiin,opiskeluun yms.näin teki mun vanhemmat ja samalla hyväksi havaitulla linjalla jatkan.

Yhteistyössä