Hakutulokset

  1. C

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Terve kaikille, jos mäkin nyt uskaltaisin mukaan ilmottautua elikkäs 10.1/Coreline/24/Tyks/2
  2. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Tais mennä vanhaan pinoon mut nyt sit tännekin: Edellinen haamuilu oli sitten vissiin kemiallinen. Siitä masentuneena ollut täältä ja kaikkialta muualtakin poissa, mut nyt mut voi sit viikon testailun jälkeen varmaan siirtää plussanneisiin. Luulis, että 8 testiä riittäis todistamaan, että...
  3. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Edellinen haamuilu oli sitten vissiin kemiallinen. Siitä masentuneena ollut täältä ja kaikkialta muualtakin poissa, mut nyt mut voi sit viikon testailun jälkeen varmaan siirtää plussanneisiin. Luulis, että 8 testiä riittäis todistamaan, että odottavaisia ollaan. Olo on vaan niin epätodellinen...
  4. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Äh kai tässä nyt pitää asennoitua siihen et peli on menetetty. Seuraavaa kiertoa odotellessa siis.
  5. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Äh kai tässä pitäis mennä hoitoon, mut se eilinen testi oli ihan selkee plussa. Nyt tein tänään aamuna clearbluen ja väitti ettei raskaana. Ostin sitten vielä prediktorin erittäin herkän ja siinä oon näkevinäni viivan mutta mies väittää, että vaan kuvittelen. Huoh, miks tän pitää olla näin...
  6. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Oon ollu hetken poissa kuvioista muuton vuoksi kun ei ollu tota nettiä. Nyt kp 29. Tänään tein sofin kasetilla positiivisen tuloksen. Ei olu ihan yhtä vahva kuin kontrolli, mut ihan selvästi näkyvissä ja sain kännykkään kuvankin. Kuitenkin kymmenen minuutin sisään katos koko viiva. Mitä...
  7. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    No niinhän sitä kävi et papassa todettiin et vuodot on alkanu ja ens viikol uusiks. Eli kp 1. Mimmuska : Toivottavasti ei käy sulle näin. Ei tää tipahdus niin kivalta tunnu. Et kovasti plussatuulia vaan sinne =)
  8. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Onnittelut plussanneille! Ihanaa nähdä, että se plussakin vielä toimii. Itse aloin jo olla sitä mieltä että kaikki r-testit on ihan syvältä. Täällä ei tätiä vieläkään kuulu. Tänään aika papaan ja hölmönä toivon, että ne huudahtais siellä, et "Hei sähän olet raskaana". Kyllä ne aivot tekee...
  9. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Hei tonne voi muuten listaan lisätä, että meillä on tyttö 01/09. Kylläpä kirpaisi toi verikokeen tulos aika kovaa. Kyllä mä olin jo tuolla mielen syövereissä vissiin itelleni uskotellut, että raskaana ollaan. Ois ollu niin mahtava väli nyt siihen vaikka ehtiihän sitä varmasti myöhemminkin...
  10. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Ja täällä näytti verikoe negaa et nyt vaan seuraavii vuotoja odottelemaan. Hitsi mikä pettymys vaikka olihan tää odotettavissa =((((
  11. C

    Meneekö kesälomaan 6 päivää viikkoon?

    Niin eli menee. Lauantai on myös arkipäivä loman laskussa.
  12. C

    Mitä mieltä "baby shower" juhlista?

    Ite oon kuullu et voitais leikkiä jotain tulevan lapsen nimen, koon ja sukupuolen arvuuttelua jos vanhemmat ei oo niitä kertonu. Niitä arvauksia on sit kiva lukee jälkeenpäin ja sit kuulin et jotku oli painanu kuvia bodyihin ja batiikkivärjänny harsoja. Sellasta pientä kivaa josta jää muisto ja...
  13. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Oikein ovat. Ihanaa, että löyty joku paikka minne purkaa ajatuksia. Toi mies kun ei oikeen ymmärrä tätä tuskan ja odotuksen määrää, vaikka pikkukakkonen on hänenkin puolestaan enemmän kuin tervetullut.
  14. C

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Heippa, jos täältä vielä yksi kuumeilija mahtuisi joukkoon. Tänään yk laskujeni mukaan 14. Mulla tosin aina ollut aika epäsäännölliset kuukautiset mut ei koskaan mennyt näin pahasti yli. Kiero yleensä noin 32 pvä. Oireita on ollut kaikki alaselän polttelusta ja vatsan nippailusta...

Yhteistyössä