**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

t 77 Mikäs siellä on tilanne? Katselin noita päiviä, ja jos mitään ei ole kuulunut niin hyvältä näyttää :) :hug:

Eilisen jälkeen, ei ainakaan tähän mennessä ole enää vasenta munasarjaa vihlonut... Tosin yöksi jouduin ottamaan särkylääkkeen, mutta tuskin se enää vaikuttaa. Katsotaan, nippaako myöhemmälläkään, jos ei niin sitten voi laskea, että tänään liene dpo 0??

Nyt harmittaa, oli puhe, kun mies lähtee tänään auto kaupoille tuonne lähemmäs parin sadan kilsan päähä, jotta oltais laitettu poika mummulaan, ja olisin lähtenyt mukaan. oltais pidetty sellanen pieni muotonen retki, pysähytty matkalla syömään ym ym ym. No sitten syttyi eilen illalla taas kauhea sota aiheesta, joka meillä on hyvin yleinen... (hänen sukunsa, ja kuinka hän puoltaa sitä vaikka läpi harmaan kiven ) Ihanaa sinänsä, mutta olisi kiva jos joskus olisi nykyisen perheensäkin puolella :ashamed:
Että taitaa olla yksinäinen ilta tiedossa. :/
 
Tipsutin Joo ihan samanlaisia on mun kuumat aallot :D Tuskanhikee pukkaa :D

Nyt kyllä jotenki kummasti pakottaa alaselkää, se on yleensä merkki siitä että ne häränkurkkupäivät on kohta alkamassa. Muutenki vatsaa taas vihloo, aika äkäsestikki..

Mutta sitäkään taas tiiä.. Ku esikoista oottelin ni mä olin tosi kipee koko hemmetin raskausajan, alkuraskaudesta kävin jopa Naikkarilla ultrassa ku olin niin kipee et pelkäsin et kesken menee.

Vitsit että nää vikat päivät on pitkiä ootella..
 
Hf Sen takiahan mä taas epäilen vielä jollain asteella ettei olis raskauduttu kun tuo mun selkä on tosiaan ihan mielettömän kipeä ja aiemmassa raskaudessa en kyl semmosta muista ja normaalia menkkojen alkaessa :ashamed: Mut, mut toivossa on hyvä elää ja kuten sanoin niin voihan se johtua siitä et esikosta niin lyhyt aika.... :whistle: Toivotaan nyt ettei käy niin kuin aiemmilla kerroilla et käyn testin tänään ostamassa ja yöllä alkaa menkat! :/

Tsemii sulle ja plussaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! =)
 
Tipsutin Sulle kans isot tsempit! :D

Ja toki kaikille muillekin jotka jännäilee :)

Sais vaan ne menkat alkaa tänään jos on alkaakseen, ois paljo kivempi olla kotona ne ekat vuotopäivät ku ne on ihan kamalia.. :| Mä ku en pysty käyttään mitään muuta ku rättejä ni se on ihan hirveetä meininkiä, sillon on aika epämukavaa olla duunissa..
 
Pistävä kipu on siirtynyt johonkin kohdun seutuville, ei siis ainakaan enää munasarjoissa :whistle:
Hf Toivotaan tosiaan, jos plussaa ei testiin tule, niin alkaisi menkat sitten vkl aikana, eikä vasta maanantaina :/ Mjuistan miten kurjaa oli pahimpien menkkojen aikaan olla töissä...
 
Liittyisin mukaan vauvakuumeilemaan vanhasta ketjusta.. ELi kiertopäivät on tänään 25/34. YK2 nyt menossa. Meillä on tytöntyllerö, jolla on huomenna 1.v synttärit. Ajateltiin yrittää toista muksua, kun esikoinen on melko helppoi vauva ollut, joten voimia ja rakkautta riittäis leikkikaverillekkin. Mun on helppo jäädä kotiin pidemmäksikin aikaa, kun ei oo työpaikkaa tai koulupaikkaa odottamassa. Mä täytän 25 ja mies 26. Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta, Täälähän on jo mukava plussatuuli käynyt, toivottavasti raskaudutaan pian! =)
 
Mulla tosiaan on nyt 31/28 ja oviksenjälkeen oli ihmeellistä menkkajuilintaa masussa. Lämmöt oli koholla joku päivä sitten sen 0.5 astetta. Nälkä on vaivannut tiheämmin,joka kyllä voi johtua laihiksestani :D Rinnat on tosi vähän arat. Vihlasuja mahassa ei kyllä oikein oo ollu paria pientä juilasua lukuunottamatta.
Yhtään raskaustestiä en oo tehny eikä kaapissa niitä olekaan. Teen testin varmaan 2 viikon kuluttua,jos menkat ei oo alkanut. Niin monta kertaa yk. 20 on saanut pettyä et nyt ootellaan rauhassa.
Mut jos nyt ois maailman suurin ihme tapahtunut niin esikoisesta plussasin 2 vuotta sitten helmikuun 20 päivä :)
 
Hei tonne voi muuten listaan lisätä, että meillä on tyttö 01/09. Kylläpä kirpaisi toi verikokeen tulos aika kovaa. Kyllä mä olin jo tuolla mielen syövereissä vissiin itelleni uskotellut, että raskaana ollaan. Ois ollu niin mahtava väli nyt siihen vaikka ehtiihän sitä varmasti myöhemminkin.

Kovasti plussatuulia muille!
 
Mä aloin vuotamaan :( Ei paljoa, mutta sen verta, että side täytyi laitta, jottei alushousut "likaannu" Sitäkö tää kohdun alueen vihlonta tarkottaa? Että mun kroppa on entistä enemmän sekasin, ja alottaa kk vuodon jo nyt? :(
 
Mulla on semmonen tilanne että aloin syömään ceracetteja kolme kuukautta sitten ja yhtäkkiä joulukuun lopulla alkoi kuukautiset jotka kesti 15päivää, tammikuun 12päivä loppu. Johtui varmaan siitä kun en ikinä muistanut pilleriä samaan aikaan syödä ! Sitten mieskin innostui että kun kerran toinen lapsi halutaan heti perään niin eikö ne ole nyt sama jättää pois ja söin viimisen liuskan loppuun ja 18.1 tänä vuonna loppui pillerien syönti.. Mistä nyt kierron siis lasken? nuista pitkistä kuukautisista vai? Ja sekin vuoto oli aika vähäistä joka päivä. ja nuo tosiaan esikoisen syntymän jälkeen ainoat kuukautiset..
 
minäkään en ole uskaltanut vielä odottajiin. Kummastutta vaan kun ei ole yhden yhtä raskausoiretta. Mulle ei myöskään tehty verikoetta, että näkis hormoniarvoja, ihan tavallisen virtsakokeen vain...
Jotenkin tosi vahva pelko että kaikki ei oo ok. Ei varmaan pitäis täälä valittaa siitä, kun oon kuitenkin plussannut, mutta kun ed. raskaudessa oli niin voimakkaat oireet (näillä viikoilla jouduin sairaalaan ja tiputukseen kun pahoinvointi oli niin paha ettei ees nesteet pysyneet sisällä)
esikoinen heräs pitää mennä
 
Kyllähän sieltä tuommoinen pärähti, en voi uskoa... Varsinkin kun se kierto oli mitä sattui et nytkö olisin muka jo 4-5 viikolla? En osaa nyt oikein iloitakaan, kun on noita huonoja kokemuksia takana... Ihan outo fiilis :D Oireita on kyllä et eiköhän tää tästä kohta todeksi muutu :LOL:

tsemppi :hug: kaikille!!!

En kyllä siirry tonne odotuspuolelle vielä, odotellaan nyt hetkonen...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5700960.jpg

En näköjään osannut liittää joten linkki :whistle:

*muoks* Tein vielä normitestin, tässä siitä kuva

http://www.aijaa.com/v.php?i=5700966.jpg
 
Onnea Tipsutin :flower: :flower: :flower:

t77 pidetään peukkuja, lupaavalta vaikuttaa!

mannalle myös onnittelut :flower: :flower: :flower: Josko sieltä olisi tulossa toista sukupuolta kun oireet ovat niin erilaiset ;) Mun äidillä oli ainakin näin.


Coreline ja heavyfreak :hug:

KS09 hienoa kun saitte ajan niin pian!

Niin ja tervetuloa uusille!

ON: Työputki menossa, joka saa ajatukset vähäksi aikaa muualle. Lukemassa oon kyllä käynyt, mutten jaksanut kirjotella. Nyt oon malttanut olla testaamatta, vaikka kiertopäivät lähenee loppua. Ovis oli sen verran myöhään, että odottelen rauhassa päivät täyteen. Mitään oireita ei ole. Kn edelleen ylhäällä, kiinni ja jotenki niin kuin taaempana. Mulla on kauheen vahva olo siitä et olis tärpänny, vaikkei mitään oireitakaan ole. Ens viikolla siis tipun korkeelta!

Tsemiä kaikille!
 
Corelinelle ja heavyfreakille pahoittelut :hug: Ikinä ei oo odotukset niin matalalla, etteikö se pudotus tuntuisi kamalalle.

Magia82, toivottavasti vahva olo ja kn ennustaa positiivista tulosta :) Hyvä juttu, että maltat odottaa testausta!

manna
mä en usko että sulla on syytä huoleen :) Rentoudu, koska sekin on hyväksi vauvalle.

Tipsuttimelle sylin täydeltä onnea ja ihanaa odotusaikaa!

Omaan navassa edelleen ovista odotellaan, kp 9. Kn oli jo tänään noussut, pehmentynyt ja auennut, joten saa nähdä et josko kierto ois jo lyhentynyt entiselleen ja ovis odotettavissa jo 13-14. Tikuttelen maanantaina, ja sit ovisplussasta seuravaana päivänä pitäis aloittaa luget.

Vähän ärsyttää, kun asutaan jyrkän mäen päällä eikä tota tietä oo taaskaan aurattu. Pitäis esikoista mennä ulkona käyttämään, ku ei muuten mun kanssa nukahda.. hilpeetä taas mennä henkihieverissä repimään ton hangen halki! Eikä siinä siis se rankkuus, hyvää treeniä vaan, mutta se kun toi taapero herää aina kun joutuu rämpimään.
 
Tipsuttimelle suuret onnittelut! :flower:

Ja :hug: maan pinnalle jälleen kerran pudonneille..

Täällä yritetään kärvistellä jumalattoman vuodon ja orastavien mahakipujen kanssa. Eilen otti niin paljo kupoliin etten tänne enää viittiny tulla. Nyt on enää 4 yrityskiertoo jäljellä, vähiin käy ennenku loppuu.

Muuten varmaan jätettäs koko yritys tällä hetkellä mutta ku myöhemmin ei oo enää mahdollisuutta. Liikaa kaikkee nyt vaiheessa ja vauva on kyllä ihan tervetullut ja toivottu mutta tällanen paniikkiyritys ei oo kivaa. Mut pakko se nyt on ku on viimoset hetket, en halua enää leikkauksen jälkeen sitä tunnetta että ois sittenki pitäny ees yrittää.

Täytyy yrittää vaan pitää ajatuksia muualla.. (yrittää joo, tosi helppoo.. :D )

 
Kp 31/28 eikä oo menkat vielä alkaneet. R-testi huusi mua apteekin hyllyllä ja sorruin sen ostamaan. Vielä laitoin sen kaapin hyllylle. Tarkotus ois oikeesti vielä odotella muutama päivä et alkaako menkat. Oireina nyt vaan nämä: rinnat arat ja hyvä mieli. Näiden oireiden vähyyden takia juurikin uskon menkkojen alkavan. Edellisessä raskaudessa oksensin tosi paljon ja maha oli niiiin kipeä. Siispä odotellaan vaan..
 
Hf :hug:

Tipsutin :flower: Isot onnittelut

Omaa napaa... Ei tätiä edelleenkään, ei testejä kotona, ei mitään oloa mihinkään suuntaan PRKL!!! Maanantaina apteekkiin, jos ei sitä ennen menkat ala... :kieh:
 

Yhteistyössä