**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Alkuperäinen kirjoittaja MT79:
Huomenta ja mahtavaa äitienpäivää!

ON: Täällä on koko viikon ollut menkkamainen tunne alavatsassa ja tiistaina (kp 13) irtosi limatulppa. Eilen (kp 17) oli ovistikussa yhtä vahvat viivat ja venyvää valkovuotoa on tullut. Kerrankin siis selkeät kuviot, missä mennnään! Voi kunpa nyt onnais.
voikun kuulostaa hyvältä!!! :hug: :flower: toivotaan parasta sinne!! :heart:
 
täällä ootellaan millon täti punanen lopettaa kyläilynsä.. :$ :| :D =)
miehellekki jo oon hehkuttanu että varautuu peitonheiluttelu maratooneihin, kaveri oli ostanu englannissa käydessään semmosen kirjan jossa oli kuinka tehdä tyttö ja poika lapsia,ja ylipäätään tulla raskaaksi. kaikkia kommarvinkkejä, esim että alottaa heti menkkojen loputtua ja lopettaa 2-3 päivää ennen varmoja päiviä. pitäisi tulla tyttö, mutta jos haluaa maximoida raskaaksi tulon ja sukupuolella ei väliä niin jatkaa vaan ohi varmojenpäivien. Mulle se on sinänsä ihan sama kumpi tulee,mutta tyttö olis kyllä piste iin päälle :D :heart: ois prinssi ja rinsessa..

hooh.. ihmetyttää näissäki menkoissa näiden NIUKKUUUS! ei juuri mitään vuotoa,ennen ollu hirveet niagara putous vuodot.. :LOL: :eek:

ONNEA MUILLE KOITOKSIIN!! :heart: :whistle: ++++++++++++

tuun enempi poriseen lähempinä ovulaatiopäiviä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
miehellekki jo oon hehkuttanu että varautuu peitonheiluttelu maratooneihin, kaveri oli ostanu englannissa käydessään semmosen kirjan jossa oli kuinka tehdä tyttö ja poika lapsia,ja ylipäätään tulla raskaaksi.
Mä oon kans lukenut noista jipoista jostain... Täällä suunnalla on tavoitteena nyt ylipäänsä saada jonkinsortin lapsi alulle. En edes osaa sanoa, kumpi olis toivotumpi, jos saisin valita.

Katsoin telkkarista Prisma-dokumentin siittiöiden matkasta ja kyllä edelleen ihmetyttää, että ihmiset niinkin helposti kuitenkin tulee raskaaksi, kun siittiöiden matkan varrella on niin monta estettä ylitettäväksi, ja ajoituksen pitää mennä niin kohdilleen.

Täällä on nyt dpo 4 (mikäli ovis oli kp 17) ja olo on kuumeinen, joka paikkaa särkee. Tietenkin heti kuvittelen, että tämä on raskausoire. Mut ymmärsinkö oikein, että minkään oireitten pitäis alkaa vasta kiinnittymisen jälkeen?
 
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************* Keskiviikko 12.5. **************

MUKANA:




Toive81..................tyttö 01/09..................kp 24/28-30*yk 7
MT79.....................esikoinen 10/08...........kp 21/28-39* yk 7
Manna K................poika 07/09..................kp 19/29-31*yk 1
Jeccika...................tyttö 08/09..................kp 17/29 *Yk4
snowball................tyttö 05/09..................kp 17/34-35* yk 4
Peppioliina.............esikoinen 07/08...........kp 13/26*yk 8
dada......................tyttö 09/09..................kp 13/32-40* yk 2
Lulun......................tyttö 08/08...................kp 13/27-31* yk1
Dindei...................poika 10/09...................kp 11/ 34?* yk2
waaka...................esikoinen 09/08...........kp 5/72 *yk4
Heathy..................esikoinen 12/08...........kp
mimma86..............esikoinen 06/08...........kp
Memmu86..............tyttö 03/08..................kp
Lumikuningatar.........................................kp
Minsku82...............poika ?/04....................kp
Dakota Paws.........esikoinen 08................kp
maria-08................esikoinen 12/08..........kp
ina21.....................poika 6/07...................kp
Sannuliini..............tyttö 10/08...................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp
yllätysvauva.........esikoinen ??/07.............kp
Hyzenthlay............tyttö 06/09....................kp
niiskunenä-78.............................................kp
spica...........................................................kp
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp yk3?


TAUSTAILEMASSA:


Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen


HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET :



2010

Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


 
Täällä mennään siispä kp13, ei mitään ovikseen viittaavaa..sais tää kierto kyl venyy niinku edellinen ja ovis olla vasta viikon-parin kuluttua :LOL:
meil on esikoinen,tyttö 7,5kk, aivan järkyssä räkätaudissa ja tää mamma niin puhki jo aiemmasta univelastakin, ettei jaksa ylimääräsiä..kun ilta koittaa ja talo hiljenee, on ruoka ja uni vaan mielessä :|
No..ens kierrossa sit vauhdissa..kunhan tän nyt saa eka alta pois. :D
 
Täälläkään ei ole ollut mitään tuntemuksia oviksesta. Ollaan tytön kanssa molemmat kipeänä (kuume,nuha,kurkkukipu...) ja mies tulee kotiin huomenna illalla... Ihan on voittajafiilis :snotty: En jaksa nyt kirjoitella yhtään enempää, taitaa sänky kutsua tätä mammaa...
 
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************* Torstai 13.5. **************

MUKANA:




Toive81..................tyttö 01/09..................kp 25/28-30*yk 7
MT79.....................esikoinen 10/08...........kp 22/28-39* yk 7
Manna K................poika 07/09..................kp 20/29-31*yk 1
Jeccika...................tyttö 08/09..................kp 18/29 *Yk4
snowball................tyttö 05/09..................kp 18/34-35* yk 4
Peppioliina.............esikoinen 07/08...........kp 14/26*yk 8
dada......................tyttö 09/09..................kp 14/32-40* yk 2
Lulun......................tyttö 08/08...................kp 14/27-31* yk1
Dindei...................poika 10/09...................kp 12/ 34?* yk2
waaka...................esikoinen 09/08...........kp 6/72 *yk4
Heathy..................esikoinen 12/08...........kp
mimma86..............esikoinen 06/08...........kp
Memmu86..............tyttö 03/08..................kp
Lumikuningatar.........................................kp
Minsku82...............poika ?/04....................kp
Dakota Paws.........esikoinen 08................kp
maria-08................esikoinen 12/08..........kp
ina21.....................poika 6/07...................kp
Sannuliini..............tyttö 10/08...................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp
yllätysvauva.........esikoinen ??/07.............kp
Hyzenthlay............tyttö 06/09....................kp
niiskunenä-78.............................................kp
spica...........................................................kp
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp yk3?


TAUSTAILEMASSA:


Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen


HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET :



2010

Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


 
Ääh, pelkkää omaa napaa, anteeksi! Mulla ei muuten nyt sitten tässä kierrossa pidä yhtään paikkansa noi kiertopituudet, menee pidemmäksi ainakin kp33 jolloin testaan sen negan testiin ja lopetan Luget. Ellei sitten menkat ala valumaan lääkkeiden läpi, voiko niin käydä?Mutta ei tarvitse muuttaa mitään koska uskon ensi kierron olevan ns normaalimpi...
En siis missään nimessä usko tärppiin tähän kiertoon koska ovistestit antoi mitä lystäs. Tais olla vaan irtoamisyritystä kropalla muttei riittänytkään puhti |O Harmittaa vaan kun olin niin tsempissä tähän kiertoon ja se menikin hukkaan, vitsit tekisi mieli lopettaa jo nyt Luget, mutta kuitenkin päässä kolkuttaa entäpä jos kuitenkin...vaikka sydän tuntee ettei :ashamed:
 
waaka Oletko muuten varma ettei ole valekuukautiset? :saint: Mäkin uskalsin joskus aikoinaan lyödä pääni pantiksi siitä, että meille syntyy tyttö :D Nimittäin aktin ja oviksen välissä oli 5päivää! Ja niinhän sieltä tuli tuollainen pieni tyttö... :heart: Varmaan oletkin jo lukenut sieltä kirjasta, että ne tyttösiittiöt on hitaampia ja sitkeämpiä elämään, mutta poikasiittiöt taas nopeita ja kuolevat aikaisemmin :)

ON: Täällä on menossa kp 30/29-33-??? Ovista ei sitten tullut havaittua ollenkaan. Tikut näytti negaa, lämmöt tasaisesti 36,8 nyt loppukierrostakin, lähinnä menkkamaiset olot nyt eilisestä päivästä asti ollut. Turvottaa, vatsa sekaisin, häpyluuta vihlonut ja jotain nipistelyjä. Muuten ei koko kierrossa ole ollut yhtään oireen oiretta ja se pistää vihaksi! :( Kiva, jos en sitten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan... Murrr... Oman kropan tulkitseminenkin on niin hepreaa mulle, en mä osaa mitään mistään limoista tai mistään muustakaan päätellä. Ja kun ei jaksaisi alkaa vainoharhaiseksikaan :kieh:

Mutta tilasin verkkoapteekista David raskaustestejä, vitsi ne on halpoja! :eek: Olikohan 3,50e/10kpl! Ikinä en ole törmännyt noin halpoihin testeihin. Mutta eivät varmaan laadultaankaan ole sitten niitä parhaita.
Mutta juu...

Plussatuulia kaikille!! =) :heart:
 
Tais mennä vanhaan pinoon mut nyt sit tännekin:

Edellinen haamuilu oli sitten vissiin kemiallinen. Siitä masentuneena ollut täältä ja kaikkialta muualtakin poissa, mut nyt mut voi sit viikon testailun jälkeen varmaan siirtää plussanneisiin. Luulis, että 8 testiä riittäis todistamaan, että odottavaisia ollaan. Olo on vaan niin epätodellinen, jos tää nyt vihdoin ois totta.
 
Coreline, PALJON ONNEA!! :heart:

sirpaleina, onpa kurjaa kun noin menee kierto, ettei yhtään tiedä mikä on boogie. Voihan olla, että sulla oli ovulaatioton kierto :hug:

toive81, pidetään nyt kuitenkin loppuun saakka peukkuja!

ON: Eilen iltapäivästä (dpo 4) yöhön saakka oli ihan kauhea kuume-olo, mutta lämpö korkeimmillaan vain 37,4, maha löysällä, oksetti, huimasi, päätä särki, vilutti ja joka paikkaa särki. Aamulla oli taas normaali olo ja ruumiinlämpö normaali. Jos tuo oli kiinnittymiseen liittyvää, niin oli kyllä valtavan voimakas reaktio.

Itse asiassa ennen esikoista (jolloin mentiin todella tjot-meinigillä, en edes miettinyt mitään ovulaatioajankohtia) olin kirjoittanut päiväkirjaan jälkeenpäin laskettuna kp22 tienoilla, että olin ollut 2 päivää töistä pois oudon kuumeisen olon vuoksi, mutta en ollut kuitenkaan ollut flunssassa. Ja sitten vähän ajan päästä plussasinkin! Voi kun tämä olisikin nyt sitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
waaka Oletko muuten varma ettei ole valekuukautiset? :saint: Mäkin uskalsin joskus aikoinaan lyödä pääni pantiksi siitä, että meille syntyy tyttö :D Nimittäin aktin ja oviksen välissä oli 5päivää! Ja niinhän sieltä tuli tuollainen pieni tyttö... :heart: Varmaan oletkin jo lukenut sieltä kirjasta, että ne tyttösiittiöt on hitaampia ja sitkeämpiä elämään, mutta poikasiittiöt taas nopeita ja kuolevat aikaisemmin :)

ON: Täällä on menossa kp 30/29-33-??? Ovista ei sitten tullut havaittua ollenkaan. Tikut näytti negaa, lämmöt tasaisesti 36,8 nyt loppukierrostakin, lähinnä menkkamaiset olot nyt eilisestä päivästä asti ollut. Turvottaa, vatsa sekaisin, häpyluuta vihlonut ja jotain nipistelyjä. Muuten ei koko kierrossa ole ollut yhtään oireen oiretta ja se pistää vihaksi! :( Kiva, jos en sitten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan... Murrr... Oman kropan tulkitseminenkin on niin hepreaa mulle, en mä osaa mitään mistään limoista tai mistään muustakaan päätellä. Ja kun ei jaksaisi alkaa vainoharhaiseksikaan :kieh:

Mutta tilasin verkkoapteekista David raskaustestejä, vitsi ne on halpoja! :eek: Olikohan 3,50e/10kpl! Ikinä en ole törmännyt noin halpoihin testeihin. Mutta eivät varmaan laadultaankaan ole sitten niitä parhaita.
Mutta juu...

Plussatuulia kaikille!! =) :heart:
valekuukautiset?? wooot? ai että oisinki raskaana ja tulis "kuukautiset?" Oon sitäki miettiny muttako ei oo mitään raskausoireita kylläkään.. Mutta edelleen ihmetyttää KUN MULLA EI OLLU OLLESKAAN kipuja,niinku yleensä on aina ollu niin hirvittävät kivut että tuntuu niinku kuolema tulis.Niin ja NIUKKA vuoto. ei mikään niagaran putous, eikä hyytymiä niinku yleensä. Ja eilen kävin tyttöjen kans terassilla ja nyt alako kyllä hirvittään ku luin kirjoituksesi että mitä jos sitteki ois jotain häikkää?! :S apua!! eikait se sikiö nyt tuu miksikään vammaseksi? en kyllä juonu ko jotain 5--6 olutta. aaa...nyt tuli kauhiat omantunnon tuskat. pittää vissii aamupissasta tehä testi, vai näkyyköhän siinä jos on valemenkat ni vielä plussaa?? :headwall: |O :eek: :$ :whistle: :ashamed: :snotty: :x :'( :heart: tää tunteiden sekamelska!!
Niin ja jostain syystä muuten,ihmettelin kun ei kunnolla edes humissu nupissa? mulla aina on ollu jonku 3 jälkeen jo pikkutuntuma, aluksi oli mutta se meni melkein heti ohi. . . :kieh: anteeksi kun puhun alkoholin käytöstäni mutta pakko johonki kirjottaa ku niin surettaa. :ashamed:

joo luin siitä kirjasta sen mitä hyvällä enklannin taijola osasin just tommosen kohan missä oli siittä että tyttösiittiöt on sitkeempiä uimareita :)
 
waaka, hyvä että varmistus tilanteeseen tuli. Nyt vaan peitot heilumaan ja ovulaatiota odottelemaan!

Jeccika, pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että intuitio on oikeassa! Monesko dpo sulla on meneillään?

Ja joo, on mulla muutakin elämää kuin kytätä tätä palstaa, mutta nyt oon koko päivän tehnyt koneella työhommia, niin välillä on pitänyt lepuuttaa aivoja täällä :D Vaikka aika tiukkoja laskutoimituksia ja päättelyketjuja tämä palstailukin edellyttää, melkein työstä käy :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MT79:
waaka, hyvä että varmistus tilanteeseen tuli. Nyt vaan peitot heilumaan ja ovulaatiota odottelemaan!

Jeccika, pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että intuitio on oikeassa! Monesko dpo sulla on meneillään?

Ja joo, on mulla muutakin elämää kuin kytätä tätä palstaa, mutta nyt oon koko päivän tehnyt koneella työhommia, niin välillä on pitänyt lepuuttaa aivoja täällä :D Vaikka aika tiukkoja laskutoimituksia ja päättelyketjuja tämä palstailukin edellyttää, melkein työstä käy :whistle:
toivotaan toivotaan!!! :)
 
Täällä taustalla ihmetyttää, kun kerrankin mulla oli normaalimittainen kierto. 32 päivää nimittäin. Viime kierto oli 51 ja ennen ekaa raskautta ilman pillereitä heitteli kanssa miten sattuu.

Tästä kierrosta kyllä huomasin oviksenkin. Nivusia särki yhden päivän ja komeaa kananmunalimaa tuli kolme päivää. Vappuaattona lienee ovis ollut mutta ei näköjään vappupanot tuottanu tulosta tällä kertaa. Nyt kp 3.

Mutta jospa kierto tasaantuisi ja tässä jossain vaiheessa tärppäisi. Kahdet ristiäiset on tulossa ja tänäänkin muskarissa bongasin taas uuden odottajan, joten ei helpota omaa vauvankaipuuta. Anna Puukin on piru vie raskaana, tosin esikoinen hällä vasta kyseessä.

Ihme fiiliksiä mulla, kun tuolla tavalla muita kadehdin (lienee inhimillistä). Mutta vilpittömästi kaikille täällä toivon plussaa, ja toivottavasti itsekin joskus olen täällä plussaajana :)
 
Iltaa!

tulin tänne pohtimaan, kun ihme kipuja ollut viimeiset 3(?) päivää, alavatsaa särkee, ja on ihan kivikova. enempi nippailee vasemmalta puolen.
mä en enää yhtään muista miltä tuntui vai tuntuiko miltään kun pojasta plussasin. mutta jotenkin tuntuu että mä oon taas kehittelemässä vaikka mitä tuntemuksia, ihan vaan siksi että yritys on aloitettu :D
luultavasti jos asiaa enempi pohtisin niin samalta musta tuntuu aina tässä vaiheessa kiertoa... ja etenkin kun kierto ei kovin säännöllinen niin vaikea sanoa jos normi menkkoja edeltävää kipuilua :ashamed:
mutta eihän tässä kuumeilussa ja yrittämisessä olis mitään mieltä jos ei kyttäilis kaikkia tuntemuksia :LOL:

mutta hei, ihanaa kun on KESÄ :heart:

kaikille oikein paljon plussatuulia ja onnea oviksen bongailuun!!!!
 
minäki tulin tänne kertomaan,että menkat on vieläkin..ne on AINA ennen kestäneet 5-6 vuorokautta,nyt jo 7 päivää vuotaa eikä loppua näy. niukkaa kylläkin niinku tässä kierrossa on koko ajan ollu..

JA MUN RINNAT ON JÄRKYTTÄVÄN KIPEÄT!! tuntuu että vois vaikka itkun turauttaa..
aattelin ootella ensviikkoon ja tekassa vaikka ens perjantaina testin. Josko sitte sais selvyyden tarkemmin.
Mahakipujaki on ollu. Mutta niitä nyt on muutenki ( siis ei menkkakipuja!! vaan semmosia mahan sisäsiä kipuja ) :LOL: :( :headwall:

täällä ootellaan että tulis kauhia ukkonen ku sen verta jyrähdelly jo. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja riina82:
Täällä taustalla ihmetyttää, kun kerrankin mulla oli normaalimittainen kierto. 32 päivää nimittäin. Viime kierto oli 51 ja ennen ekaa raskautta ilman pillereitä heitteli kanssa miten sattuu.

Tästä kierrosta kyllä huomasin oviksenkin. Nivusia särki yhden päivän ja komeaa kananmunalimaa tuli kolme päivää. Vappuaattona lienee ovis ollut mutta ei näköjään vappupanot tuottanu tulosta tällä kertaa. Nyt kp 3.

Mutta jospa kierto tasaantuisi ja tässä jossain vaiheessa tärppäisi. Kahdet ristiäiset on tulossa ja tänäänkin muskarissa bongasin taas uuden odottajan, joten ei helpota omaa vauvankaipuuta. Anna Puukin on piru vie raskaana, tosin esikoinen hällä vasta kyseessä.

Ihme fiiliksiä mulla, kun tuolla tavalla muita kadehdin (lienee inhimillistä). Mutta vilpittömästi kaikille täällä toivon plussaa, ja toivottavasti itsekin joskus olen täällä plussaajana :)
et oo ainoa!!

mullakin "ärsyttää" joskus TOSI paljonki ne jokka tuolla kävelee masunsa kans,just esm kaupassa. Tai niitä näkee lehdissä yms tapahtumissa..
Tulee olo "miksi kaikki on taas raskaana" :D
 
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************* Lauantai 15.5. **************

MUKANA:




Toive81..................tyttö 01/09..................kp 27/28-30*yk 7
MT79.....................esikoinen 10/08...........kp 24/28-39* yk 7
Manna K................poika 07/09..................kp 22/29-31*yk 1
Jeccika...................tyttö 08/09..................kp 20/29 *Yk4
snowball................tyttö 05/09..................kp 20/34-35* yk 4
Peppioliina.............esikoinen 07/08...........kp 16/26*yk 8
dada......................tyttö 09/09..................kp 16/32-40* yk 2
Lulun......................tyttö 08/08...................kp 16/27-31* yk1
Dindei...................poika 10/09...................kp 14/ 34?* yk2
waaka...................esikoinen 09/08...........kp 8/72 *yk4
Heathy..................esikoinen 12/08...........kp
Memmu86..............tyttö 03/08..................kp
Lumikuningatar.........................................kp
Minsku82...............poika ?/04....................kp
Dakota Paws.........esikoinen 08................kp
maria-08................esikoinen 12/08..........kp
ina21.....................poika 6/07...................kp
Sannuliini..............tyttö 10/08...................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp
yllätysvauva.........esikoinen ??/07.............kp
Hyzenthlay............tyttö 06/09....................kp
niiskunenä-78.............................................kp
spica...........................................................kp
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp yk3?


TAUSTAILEMASSA:


Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen


HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET :



2010

Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)




 

Yhteistyössä