Hakutulokset

  1. D

    Rosteripinnat puhtaaksi

    Mä oon ihan tavallisella pesuaineel pessu ja lopuksi kiillottanu talouspaperilla, ihan hyvä tulee niinkin...mutta tuon aineen nimen haluaisin minäkin kuulla...
  2. D

    mikä neuvoksi?

    ei varmaan auta ku kieltää ja kaipa aika auttaa =)
  3. D

    syökö teidän lapset hedelmiä?

    Itsekin olen vähän laiska ostaan hedelmiä ja kasviksia kun usein jää vaan kaappiin. Omenasta tykkää ja porkkana menee raastettuna ja keitettynä. Perunaa syödään joka päivä. Täytyisi useemmin yrittää tarjota. Toki hedelmäsoseita meillä syödään...
  4. D

    kipua

    Joo kannattaa neuvolasta kysyä, soitappa heti maanantaina...
  5. D

    Paljonko telkkaria?

    Joulukuus 1,5 vuotta tulee ja ainakaan vielä ei ole kiinnostunut telkkarista
  6. D

    verenpaine koholla

    En tiedä kuinka on että vaikuttaako... Itselläni ennen raskautta ihanteelliset verenpaineet mutta nousivat raskauden aikana-->raskausmyrkytys. Parempi jutella lääkärin kanssa, ettei aiheudu mitään vahinkoa sitten...
  7. D

    Fibromyalgia

    Itselläni on tuon tyylisiä oireita ja tässä yritän arvuutella mistä johtuisi. Näkyykö kyseinen sairaus muuten aivojen magneettikuvissa? Vai miten todetaan. Itseltäni aivot kuvattiin ja kaikki oli normaalia.
  8. D

    verenpaine koholla

    Joo kannattaa käydä lääkärissä, todennäkösesti ensin seuraataan jokunen aika muutama kuukausi varmaan ainakin. Jännitätkö tuota mittaamis tilannetta? Onko sulla e-pillerit tai oletko hiljattain aloittanut ne/jonkun muun ehkäisyn? Se saattaa tehdä myöskin.
  9. D

    Fibromyalgia

    Onko esim.aamulla kun herää sormet hirveen jäykät, ikäänkuin puuduksissa? Ja jalkapohjat arat?
  10. D

    nivelreuma

    Ei kun itse olen sitä vaan miettinyt että olisikohan se, aamulla on kauheen jäykät sormet ym, joskus kolottaa, puutuu...
  11. D

    Fibromyalgia

    Miten teillä on alkanut kyseinen sairaus ja millaisia oireita?
  12. D

    Miten usein käytätte lasta suihkussa?

    Pari kertaa viikossa yleensä, joka pvä ns.pikkupesut kylläkin. Kuivuu kans iho, enkä näe muutenkaan tarpeelliseksi pestä useemmin.
  13. D

    Annatteko kaakaota

    Joo annan yleensä aamusin kaakaota n. 2dl uppoo paremmin ku pelkkä maito, tosi vähän kylläkin laitan kaakaoo...
  14. D

    nivelreuma

    onko täälä ketään joka sairastaa sitä? Voisitko kertoa oireista ja muutenkin sairaudesta...
  15. D

    Istuimen kääntäminen kasvot menosuuntaan

    Meillä just vaihdettiin ja ikää on 1v 5kk. Monilla olen kuullut vaihdettavan jo aiemmin.
  16. D

    apua näkökö tässä menee...

    Kyl kannattais käydä, ainakin soittaa mitä tehdä
  17. D

    Välilevytyrä

    nostelen, kiinnostaa minuakin...
  18. D

    Imusolmukkeet

    Juuri jonku flunssan tai tulehduksen jälkeen jäävät usein suurentuneiksi.
  19. D

    Puutuminen ja voimattomuus

    Kiitos! Voimia sinullekkin!
  20. D

    Puutuminen ja voimattomuus

    Ei, molemmin puolin on ollut. Ekaks puutui kummatki jalat lähes yhtäaikaa ja muutaman pvän päästä kädet. nyt tuo puutuminen on mennyt ohi ja tilalla voimattomuus. Lääkärissä olen käynyt ja magneettikuvauksiin on aika huomenna. Saakohan ne tulokset heti? Voitko senverran kertoa onko sairautesi...

Yhteistyössä