Hakutulokset

  1. C

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Jep, mullakin on tosiaan toi sama, että miellään menisin naimisiin ennen vauvaa ja suunnittelisin rauhassa häitä. Ne on kuitenkin mulle ja varmaan monille muillekin naisille se tärkein päivä, jolloin saa olla prinsessa ja rakastan muuten juhlien järjestämistä. Pelkään, (ja olen kuullut että...
  2. C

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Moikka kaikille! Ihanaa, että on muitakin näköjään samanlaisia höpöjä kuin minä! :p Mulla on tilanne sellainen, että 0len 25 vuotias ja vauvakuume nosti aika yllättäen päätään tämän vuoden puolella. Aina olen tiennyt, että lapsia haluan jossain vaiheessa, mutta olin aina ihmetellyt, että...
  3. C

    Mitensuhtautua ystävän mahdolliseen lapsettomuuteen?

    Itse toivoisin aina, että lapsettomuudestakin puhuttaisiin. Tarkoitan esim. kun monesti on ollut puhetta siitä, että saako tuttavilta/kavereilta kysellä kahvipöydässä että "jokos on pullat uunissa?" tai "onko vauvaa mietitty?" yms. muita vauvauteluita ja yleisesti ollaan sitä mieltä, ettei...
  4. C

    Syökö kukaan FEMODEN -pillereitä?

    Söin 10 vuotta ja nyt päätin lopettaa, koska vauva voisi olla tervetullut seuraavan vuoden-kahden sisällä. Halusin myös tutustua "miten oma kroppa lähtee toimimaan" hyvissä ajoin ennen ehkäisyn jättämistä pois kokonaan. Mielialassa en ole huomannut mitään erityisiä muutoksia, menkat lähtivät...
  5. C

    E-pillereiden lopetus ja raskaus

    nin ja raskaana en varmasti voi olla, koska seksiä ei ole harrastettu yli viikkoon ja kyllähän pillereiden ehkäisytehon pitäisi säilyä muutenkin tyhjennysvuodon ajan...
  6. C

    E-pillereiden lopetus ja raskaus

    Moi! Olen syönyt tasan 10 vuoden ajan Femoden- pillereitä ja söin nyt keskiviikkona viimeisen pillerin. Nyt ihmetyttää se, että menkat alko heti torstaina! Ikinä aikaisemmin ei ole käynyt näin, aina on mennyt 2-3 päivää ennen kuin tyhennysvuoto on alkanut..onkohan ihan normaalia? Nyt taas...
  7. C

    En halua tunnustaa tätä, mutta pakko kai se on

    Jep, täällä kuumeinen myös, tälle sivustolle rekisteröityminen ei auta ollenkaan :D Jotain kuumeen tasosta kertoo ehkä se, että juuri kun mun kuume oli hieman tasaantunut, se yltyi pelkästään siitä kun näin mun raskaana olevan ystävän kotoota otetun kuvan ja taustalla näky...
  8. C

    Onnitteletteko, jos joku kertoo olevansa raskaana? Saako olla onnittelematta?

    Niin, oon ehkä vähän hupsu :) En tosiaan aatellu jäädä odottelemaan että ehtiikö muut ensin, koska eihän sitä tiedä käykö onni itselläkään.
  9. C

    Onnitteletteko, jos joku kertoo olevansa raskaana? Saako olla onnittelematta?

    Vähän ehkä aiheen vierestä, mutta onko täällä muita sellaisessa tilanteessa olevia; että vauvaa teksi mieli alkaa yrittämään mutta esim. vanhemmalla sisaruksella/ hyvällä ystävällä on lapsettomuutta, yrittäneet vuosia, ja tavallaan tuntuu, että "ovat vuorossa ennen sinua". Tuntuisi inhottavalta...
  10. C

    Onko järkevää tehdä lapsi

    Kaikki alkoi asuntokuumeesta. Oon vasta valmistunu ja vakituinen, no edes jonkinmittanen, työsuhde haussa. Ostettais kämppä heti kun tietäisi onko ees töitä...heh, ja tietty juuri tälläisessa elämäntilanteessa tulee hirvee vauvakuume. Oon ilmeisesti niin pitkään jo haaveillu häistä, että oon...

Yhteistyössä