Syökö kukaan FEMODEN -pillereitä?

  • Viestiketjun aloittaja vaihdan ne pois
  • Ensimmäinen viesti
joo söin
minä söin ennen useamman vuoden, kerryttivät jotenkin painoa ihan älyttömästi. Laihduin todella paljon kun lopetin ne (ruokavaliota tai elintapoja muuttamatta).
 
vaihdan ne pois
Periaatteessa pillerithän eivät itsessään lihota, minkään merkkiset.
Mutta itselläni näppyjä alkanut tulla otsan alueelle, päätä särkenyt hemmetisti (nyt parin viikon ajan hellittänyt ihme kyllä) ja kyllähän täälläkin on vähän turvottu, mut oletan sen johtuvan jostain muusta. (? :) )
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja joo söin:
minä söin ennen useamman vuoden, kerryttivät jotenkin painoa ihan älyttömästi. Laihduin todella paljon kun lopetin ne (ruokavaliota tai elintapoja muuttamatta).
Minkälaisen ajan sisällä paino alkoi pudota lopettamisen jälkeen?
 
joo söin
lopetin hormonaalisen ehkäisyn tosin kokonaisuudessaan, jäi siis kilojen lisäksi aknet ja minusta aiheutti jonkinlaista haluttomuutta ehkä myös. Myös intiimialueen vaivoja oli femodenien aikaan tosi paljon, en sit tiedä mikä kaikki johtui ja mistä loppujen lopuksi.

Mut tyytyväisempi oon ollu ilman :)
 
vieras
Söin "nuorena tyttönä" niitä ja vaihdoin ne siksi pois kun niistä silloin julkaistiin sitä tutkimusta, että olisivat olleet siinä listalla, joiden käyttöö saattaa suurentaa verisuonitukosten riskiä. Nostivat mulle painoa, sen huomasin.
 
Söin 10 vuotta ja nyt päätin lopettaa, koska vauva voisi olla tervetullut seuraavan vuoden-kahden sisällä. Halusin myös tutustua "miten oma kroppa lähtee toimimaan" hyvissä ajoin ennen ehkäisyn jättämistä pois kokonaan. Mielialassa en ole huomannut mitään erityisiä muutoksia, menkat lähtivät heti pyörimään ajallaan, mutta pari ensimmäistä vuotopäivää ovat kyllä kivuliaammat kuin ennen, joku kolme buranaa menee. Selkään ja rintaan on tullut pieniä finnejä, mutta naamaan onneksi ei. Halut on lisääntyny vähän, mutta parasta on se, että orgasmit on vielä parempia kuin ennen :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Söin "nuorena tyttönä" niitä ja vaihdoin ne siksi pois kun niistä silloin julkaistiin sitä tutkimusta, että olisivat olleet siinä listalla, joiden käyttöö saattaa suurentaa verisuonitukosten riskiä. Nostivat mulle painoa, sen huomasin.
Mäkin söin niitä joskus nuorena, enkä lopettanut edes sen kohun takia. eivät nostaneet painoa tms. Hyät ja luotettavat olivat.
 
Tinkerbelle
Mulla oli ihan teininä nuo pillerit, aiheuttivat korkeaa verenpainetta, maksa-arvojen nousua sekä erittäin vaikean aurallisen migreenin. Mulle jäi mielikuva että aikamoista myrkkyä.
 

Yhteistyössä