En halua tunnustaa tätä, mutta pakko kai se on

kokkendaal
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
kyllä joka lapsi tarvitsee sisaruksen
Mihin se sitä tarvitsee?
No kyllä ilmankin pystyy elämään, mutta kyllä se paljon elämää rikastuttaa, kun on sisaruksia :heart:
No sitä en kiellä, mutta vastustan ajattelua, että toinen lapsi pitäisi tehdä ikään kuin ensimmäisen lapsen kasvun turvaamiseksi, seuraksi ja ties miksi.
Olen kanssasi samaa mieltä. Koiriakaan (tai hamstereita tai kaloja tai ihan mitä muuta vaan vs.) Ei saa laittaa vaan jonkun toisen perheenjäsenen huviksi. Tai siksi kun joku on joskus sanonut että sellanen kasvattaa tai tekee jotenkin paremman ihmisen. Näihin juttuihin pitää aina perehtyä :)

No joo, huono vertaus keskenään lapset ja eläimet. Mutta vastuu niistä on kaikista! Ja jokainen, joka taloon tulee, haluaa varmaan tuntea olevansa haluttu ihan omana itsenään eikä siksi kun "se kasvattaa" tai "tekee hyvää" jollekkin muulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
äläs nyt,oot kuitenkin vielä nuori (?) niin mieti kun sun lapset jo isoja ja sit näät niitä talkintuoksuisia ihania vauvoja :) :)
:D
mä oon sanonut et 5 v aikaa muuttaa mun päätöstä "lapsettomuudesta", sitten jos oon yhä samaa mieltä ni pyydän sterilisaatiota.
sit kun mun lapset on jo isoja voin keskittyä oman uraan ja odotella lapsenlapsia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
kyllä joka lapsi tarvitsee sisaruksen
Mihin se sitä tarvitsee?
No kyllä ilmankin pystyy elämään, mutta kyllä se paljon elämää rikastuttaa, kun on sisaruksia :heart:
No sitä en kiellä, mutta vastustan ajattelua, että toinen lapsi pitäisi tehdä ikään kuin ensimmäisen lapsen kasvun turvaamiseksi, seuraksi ja ties miksi.
Olen kanssasi samaa mieltä. Koiriakaan (tai hamstereita tai kaloja tai ihan mitä muuta vaan vs.) Ei saa laittaa vaan jonkun toisen perheenjäsenen huviksi. Tai siksi kun joku on joskus sanonut että sellanen kasvattaa tai tekee jotenkin paremman ihmisen. Näihin juttuihin pitää aina perehtyä :)

No joo, huono vertaus keskenään lapset ja eläimet. Mutta vastuu niistä on kaikista! Ja jokainen, joka taloon tulee, haluaa varmaan tuntea olevansa haluttu ihan omana itsenään eikä siksi kun "se kasvattaa" tai "tekee hyvää" jollekkin muulle.
Juuri näin!
 
kokkendaal
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:
No ei muuta Sörhis kun Loveilemaan ukon kans :) Siis jos kaikki muut puitteet asialle on mielestänne kunnossa. =)
Oon nähnyt asiasta untakin jo monena yönä. Hullua, mutta niissä unissa uuden vauvan isä ei ole puolisoni, vaan eräs toinen mies.
No sitten teet itse omat päätelmäsi asiasta =)

Mä näin kerran unta, että mun nyt jo kuolleen veljeni synnytti joku ihan vieras nainen uudestaan :eek: Meidän ihmisten aivot toimii joskus oudosti. Ja silti niiden toimintaan löytyy useasti ajan kans jokin logiikka =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:
No ei muuta Sörhis kun Loveilemaan ukon kans :) Siis jos kaikki muut puitteet asialle on mielestänne kunnossa. =)
Oon nähnyt asiasta untakin jo monena yönä. Hullua, mutta niissä unissa uuden vauvan isä ei ole puolisoni, vaan eräs toinen mies.
No sitten teet itse omat päätelmäsi asiasta =)

Mä näin kerran unta, että mun nyt jo kuolleen veljeni synnytti joku ihan vieras nainen uudestaan :eek: Meidän ihmisten aivot toimii joskus oudosti. Ja silti niiden toimintaan löytyy useasti ajan kans jokin logiikka =)
Ihan en ole varma, kannattaako näiden mun unieni logiikkaa alkaa pohtimaan sen syvällisemmin :D.
 
Jep, täällä kuumeinen myös, tälle sivustolle rekisteröityminen ei auta ollenkaan :D

Jotain kuumeen tasosta kertoo ehkä se, että juuri kun mun kuume oli hieman tasaantunut, se yltyi pelkästään siitä kun näin mun raskaana olevan ystävän kotoota otetun kuvan ja taustalla näky baby-sitteri.....terve.
 

Yhteistyössä