En halua tunnustaa tätä, mutta pakko kai se on

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
sama vika...vaik viime viikon jälkee tunnelmat aika hailut, sain keskenmenon :(

:( :hug: Mulla on kans ollut km ja olo sen jälkeen on aika tyhjä ja mieli synkkä :( Mutta pari kk kiertoa myöhemmin olin taas raskaana ja nyt poika on jo 2½ vuotias. Km jälkeinen raskaus meni tosi hyvin eikä mitään erikoista ollut missään vaiheessa, vaikka itse jännitin niitä ensimmäisiä viikkoja todella paljon.

Ja ap:lle vauvan kaipuu on sellanen tunne että se ei häviä ennenkun saa oman vauvan =) :heart: Ja ihan varmasti tieän pojasta tulee mahtava isoveli ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä kävin tänään katsomassa viikon vanhaa vauvaa ja mulla nousi vaan niskakarvat pystyyn, ei kiitos mulle enää... jos saan joskus vauvakuumeen lyökää mua turpaan ja lujaa!
Näin on varmasti kaikille parempi.
 
poikasia meille
Luin että poikavauvat itkee yleiseti vähemmän kuin tytöt. Uskoisin että poikavauvan kanssa vauva-arki on leppoisampaa, poikkeustapauksia lukuunottamatta. En siis ihmettele jos jotkut poikaa toivoo mieluummin kuin tyttöä. Tytöt osaa olla joskus rasittavia. ;) Ei se niin ihanaa ole välttämättä olla tytön äiti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poikasia meille:
Luin että poikavauvat itkee yleiseti vähemmän kuin tytöt. Uskoisin että poikavauvan kanssa vauva-arki on leppoisampaa, poikkeustapauksia lukuunottamatta. En siis ihmettele jos jotkut poikaa toivoo mieluummin kuin tyttöä. Tytöt osaa olla joskus rasittavia. ;) Ei se niin ihanaa ole välttämättä olla tytön äiti.
Pojat on ärsyttävän äänekkäitä, likaisia ja niillä ei ole mitään muuta mielessä kuin tavaroiden hajottaminen. Jos haluat yleistyksiä alkaa tekemään.
 
höpsis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poikasia meille:
Luin että poikavauvat itkee yleiseti vähemmän kuin tytöt. Uskoisin että poikavauvan kanssa vauva-arki on leppoisampaa, poikkeustapauksia lukuunottamatta. En siis ihmettele jos jotkut poikaa toivoo mieluummin kuin tyttöä. Tytöt osaa olla joskus rasittavia. ;) Ei se niin ihanaa ole välttämättä olla tytön äiti.
Pojat on ärsyttävän äänekkäitä, likaisia ja niillä ei ole mitään muuta mielessä kuin tavaroiden hajottaminen. Jos haluat yleistyksiä alkaa tekemään.
Pöh, eikä ole! Meillä on ainakin kaksi ihanan herkkää runopoikaa. :heart: Tykkäävät olla melkein enemmän tyttöjen kanssa kuin poikien. Ei olla edes harrastettu perheessä mitään sukupuolineutraalia kasvatusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikasia meille:
Luin että poikavauvat itkee yleiseti vähemmän kuin tytöt. Uskoisin että poikavauvan kanssa vauva-arki on leppoisampaa, poikkeustapauksia lukuunottamatta. En siis ihmettele jos jotkut poikaa toivoo mieluummin kuin tyttöä. Tytöt osaa olla joskus rasittavia. ;) Ei se niin ihanaa ole välttämättä olla tytön äiti.
Mun poika oli vauvana hirvee kitupiikki, ja tää tyttö on taas ollut helppo tapaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
No jokainen nainen haluaa tyttaren.
Mulle lapsi on ensi sijassa oma persoonansa, ei sukupuolensa edustaja. En siis erityisesti toivo tytärtä. Se toki on tunnustettava, että en osaa kuvitella itseäni tytön äitinä, mutta varmasti siihenkin oppisi.
Minulla vähän sama. Olen itse kasvanut lapsuuteni ainoastaan poikien keskuudessa niin tytöt jääneet jotenkin etäisemmiksi. Hassua, olen miettinyt että onkohan luonto suonut minulle juuri tuon takia poikia kun olen kasvanut ymmärtämään poikien ajatusmaailmaa aika hyvin. :)

Jos nyt tyttö tulisi niin varmaan kaikki tuntuisi ihan oudolta ja mystiseltä. Ihan mullistava juttu olisi olla tytön äiti, ehkä vähän pelottavakin. Sitä kohtaa tytössä jokseenkin enemmän itsensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
kyllä joka lapsi tarvitsee sisaruksen
Mihin se sitä tarvitsee?
No kyllä ilmankin pystyy elämään, mutta kyllä se paljon elämää rikastuttaa, kun on sisaruksia :heart:
No sitä en kiellä, mutta vastustan ajattelua, että toinen lapsi pitäisi tehdä ikään kuin ensimmäisen lapsen kasvun turvaamiseksi, seuraksi ja ties miksi.
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä kävin tänään katsomassa viikon vanhaa vauvaa ja mulla nousi vaan niskakarvat pystyyn, ei kiitos mulle enää... jos saan joskus vauvakuumeen lyökää mua turpaan ja lujaa!
Peesailen... Tai on ne vauvatkin ihan kivoja kun nauravat ja ovat hyväntuulisia, mutta mä en siis yhtään kestä vauvanitkua enää, alkaa oikeesti ihan vituttamaan jos joutuu kuuntelemaan! Mutta johtuu varmaan ainakin osaksi siitä, että kuopuksen koliikki on edelleen aika hyvin muistissa :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:
No ei muuta Sörhis kun Loveilemaan ukon kans :) Siis jos kaikki muut puitteet asialle on mielestänne kunnossa. =)
Oon nähnyt asiasta untakin jo monena yönä. Hullua, mutta niissä unissa uuden vauvan isä ei ole puolisoni, vaan eräs toinen mies.
Eikö sulla ollutkin jotain säätöä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä kävin tänään katsomassa viikon vanhaa vauvaa ja mulla nousi vaan niskakarvat pystyyn, ei kiitos mulle enää... jos saan joskus vauvakuumeen lyökää mua turpaan ja lujaa!
Näin on varmasti kaikille parempi.
kerranki joku on mun kans samaa mieltä :D
äläs nyt,oot kuitenkin vielä nuori (?) niin mieti kun sun lapset jo isoja ja sit näät niitä talkintuoksuisia ihania vauvoja :) :)
:D
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja poikasia meille:
Luin että poikavauvat itkee yleiseti vähemmän kuin tytöt. Uskoisin että poikavauvan kanssa vauva-arki on leppoisampaa, poikkeustapauksia lukuunottamatta. En siis ihmettele jos jotkut poikaa toivoo mieluummin kuin tyttöä. Tytöt osaa olla joskus rasittavia. ;) Ei se niin ihanaa ole välttämättä olla tytön äiti.
Mun poika oli vauvana hirvee kitupiikki, ja tää tyttö on taas ollut helppo tapaus.
Kitupiikki? Miten vauva voi olla kitupiikki? Ei antanut sun tuhlata lapsilisiä, vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja poikasia meille:
Luin että poikavauvat itkee yleiseti vähemmän kuin tytöt. Uskoisin että poikavauvan kanssa vauva-arki on leppoisampaa, poikkeustapauksia lukuunottamatta. En siis ihmettele jos jotkut poikaa toivoo mieluummin kuin tyttöä. Tytöt osaa olla joskus rasittavia. ;) Ei se niin ihanaa ole välttämättä olla tytön äiti.
Mun poika oli vauvana hirvee kitupiikki, ja tää tyttö on taas ollut helppo tapaus.
Kitupiikki? Miten vauva voi olla kitupiikki? Ei antanut sun tuhlata lapsilisiä, vai?
Tuolle jäin minäkin naureskelemaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
kyllä joka lapsi tarvitsee sisaruksen
Mihin se sitä tarvitsee?
No kyllä ilmankin pystyy elämään, mutta kyllä se paljon elämää rikastuttaa, kun on sisaruksia :heart:
No sitä en kiellä, mutta vastustan ajattelua, että toinen lapsi pitäisi tehdä ikään kuin ensimmäisen lapsen kasvun turvaamiseksi, seuraksi ja ties miksi.
Kyllä se meillä ainakin oli yksi suuri syy tehdä toinen lapsi. Varsinkin minä välillä epäröin, jaksaako sitä vauva-aikaa ja hankaluuksia käydä läpi heti perään, kun esikoisen kanssa ne ajat oli käyty läpi ja arki muuttui helpommaksi. No, vaakakupissa sisarus painoi enemmän kuin minun laiskuuteni, joten tehtiin toinen :) Mutta toki taustalla on rakkaus ylipäätään lapsiin ja halu, mutta hyvä perustelu lapsenteolle tuo on ;)
 

Yhteistyössä