Hakutulokset

  1. A

    Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

    minä en ole. minusta björn on tosi kaunis.
  2. A

    Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

    katsoin kuvan ja varmasti suorastaan ruma ilman meikkiä! not. vaikea uskoa että tuota kauneutta olisi loihdittu pelkällä maskaralla ja poskipunalla.
  3. A

    näin tänään yhden palstamman JUMBOSSA!!

    Mä olen myös nähnyt joitain tältä palstalta sattumalta, ja vasta jälkikäteen tajunnut, miksi näyttivät niin tutuilta :laugh:
  4. A

    Valkoiset vai teräksiset kodinkoneet?

    Jos epäilet voimiasi pitää teräksiset puhtaana, niin valitse valkoinen. Sinähän niitä joudut pyyhkimään, emme me :ashamed:
  5. A

    Tuotteen palautusoikeudesta ihmettelyä

    Etäkaupassa on aina kahden viikon palautusoikeus, ilman mitään syytä. Kyllä h&m:kin voi palauttaa pikkuhousut, mutta tuotteen pitää olla myyntikuntoinen...
  6. A

    Sveasvea! Ovatko profiilissasi esiintyvät...

    No tuskin... kuvassahan on nimittäin neljä samanikäistä vauvaa.
  7. A

    Miten nimi EVELYN lausutaan ?=)

    Evelyn. En lausu Johniakaan "Tson" vaan Jon.
  8. A

    Kuinka paljon esikoulu maksaa?

    Ahaa, no tämä täsmää! Kiitos tiedosta.
  9. A

    Kuinka paljon esikoulu maksaa?

    Esikoinen oli tosiaan vain tuossa esikoulussa, klo 9-13, eikä siis muuta hoidon tarvetta ollut :) Mutta hyvä juttu että tuo on muuttunut maksuttomaksi.
  10. A

    Kuinka paljon esikoulu maksaa?

    Onkohan se muuttunut jossain vaiheessa? Muistelisin, että olen siitä jotakin maksanut...
  11. A

    Kuinka paljon esikoulu maksaa?

    Esikoisen eskariajoista on jo niin kauan, etten muista :ashamed:
  12. A

    En tajua. Lapselle laitetaan päiväkodissa aina päikyn vaatteet.

    Kuulostaapa oudolta... Oletko kysynyt ihan suoraan, mikseivät pue lapsen omia vaihtovaatteita?
  13. A

    Mahtaako noi parvekelasit hajota tuolla tuulessa?

    Eiköhän sunkin parvekelasit ole karkaistua lasia :)
  14. A

    Finnairin matkatavarasäännöt muuttuvat 1.9.

    Minä matkustin kaksistaan lapsen kanssa, jonka matkatavarat olivat minun matkalaukussani. Noottia tuli kohdemaasta lähdettäessä, kun painoikin yli 23 kiloa. Eli lapsellani olisi pitänyt olla oma laukku...
  15. A

    Millä (juomayhdistelmällä) välttää seuraavan päivän krapula?

    ok. kiitos kaikista vastauksista :) pitänee tulla sitten kertomaan, kuinka kävi :D
  16. A

    Millä (juomayhdistelmällä) välttää seuraavan päivän krapula?

    Katsoin muuten Alkon sivuilta tuollaista Fresita kuohujuomaa. Se on 7%, mutta onkohan se viinipohjainen, ts. kumpaa teistä kannattaisi juoda, naukkailla fresitaa vai siidereitä tai breezereitä?
  17. A

    Millä (juomayhdistelmällä) välttää seuraavan päivän krapula?

    En tiedä onko tämä nyt vain omia tuntemuksiani, mutta nyt kun sanoit tuon, niin minusta tuntuu että on seuraavana aamuna parempi olo kun on juonut smirnoff iceä, kuin jos on juonut viru valge coolereita... Onkohan perää, huomaisikohan sen juomasekoituksissakin? Onko muuten finlandia vodka...
  18. A

    Miten ekaluokkalaisten kanssa toimia, kun kouluun pitäis mennä vaaralliseks luokiteltua tietä,

    Minä tein esikoisen kohdalla niin, että ensin harjoiteltiin tienylitystä yhdessä, ja sitten laitoin yksin matkaan ja seurasin lapsen tietämättä piilossa miten matka sujuu. Ja tosi varovainen olikin, kun oli "yksin" matkassa. Ekaluokkalaisilla (ja vielä vähän vanhemmillakin) on vaan se, että...

Yhteistyössä