Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Guess, tai jotain sinne päin, on samaa luokkaa kuin B, mut Björnin kropasta ei ole tietoa, mut G:n kroppa on täys kymppi.
On mulla joskus ollut täällä kokovartalokuviakin, mut ei oo tosiaan mitään sikspäkkiäkään, enkä aio viedä guessilta palstan paras kroppa- tai nassu -titteliä! :D
Tahtoo nähdä kokovartalokuvan:attn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja B:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Björn, melko todistetusti palstalla on yksi todellinen kaunotar... Kai se on uskottava, harvoin sun näköisiä naisia näkee. Ja yleensä kaikki vaan sanoo olevansa sun näköisiä. Ihme kun et ole miss universum.
Mun mielestä tällä palstalla on paljonki paremman näköisiä kuin toi.
Kuka?
Jep, kerro ihmeessä kuka :D Munkin mielestä nimittäin Björn on ensimmäinen kaunis nainen, joka kuvansa on tänne laittanut. Jotkut ovat olleet sellaisia laitettuna ihan hyvännäköisiä.
Ei pidä paikkansa. Olen vierailija, joka ei ikinä tule tänne rekisteröitymään, mutta kuvianne olen katsellut. Kauniita on ollut todella paljon. Eikä tämä Björn-söpöläinen tuossa ilman meikkiä ole :)
katsoin kuvan ja varmasti suorastaan ruma ilman meikkiä!
not. vaikea uskoa että tuota kauneutta olisi loihdittu pelkällä maskaralla ja poskipunalla.
 
vieras
"Helli-Karamelli"]http://i5.aijaa.com/t/00201/6532291.t.jpg[/IMG][/URL]

tässä minä! monta vuotta sitten, mutta ilman meikkiä, kotioloissa ja vielä remppavaatteissa :D [/quote]

Niin paras! Remontoijan unelma kaveri, täysillä mukana hommassa eikä kitise :;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Helli-Karamelli"]http://i5.aijaa.com/t/00201/6532291.t.jpg[/IMG][/URL]

tässä minä! monta vuotta sitten, mutta ilman meikkiä, kotioloissa ja vielä remppavaatteissa :D
Niin paras! Remontoijan unelma kaveri, täysillä mukana hommassa eikä kitise :;D [/quote]

ja tapetit on pysyny seinillä, joten hyvää työtä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja audiotonic:
Alkuperäinen kirjoittaja B:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Björn, melko todistetusti palstalla on yksi todellinen kaunotar... Kai se on uskottava, harvoin sun näköisiä naisia näkee. Ja yleensä kaikki vaan sanoo olevansa sun näköisiä. Ihme kun et ole miss universum.
Mun mielestä tällä palstalla on paljonki paremman näköisiä kuin toi.
Kuka?
Jep, kerro ihmeessä kuka :D Munkin mielestä nimittäin Björn on ensimmäinen kaunis nainen, joka kuvansa on tänne laittanut. Jotkut ovat olleet sellaisia laitettuna ihan hyvännäköisiä.
Ei pidä paikkansa. Olen vierailija, joka ei ikinä tule tänne rekisteröitymään, mutta kuvianne olen katsellut. Kauniita on ollut todella paljon. Eikä tämä Björn-söpöläinen tuossa ilman meikkiä ole :)
katsoin kuvan ja varmasti suorastaan ruma ilman meikkiä!
not. vaikea uskoa että tuota kauneutta olisi loihdittu pelkällä maskaralla ja poskipunalla.
No ollaanpas sitä nyt kovin kitkeriä toisen kauneuden suhteen.
 
Hiukset on
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6527257.jpg

no ok naurakaa, mä vielä fuck you näytän ja ne rillit hyi h... :LOL: ihan kuin mummo, entäs katsokaa miten mun lapsi katso ja siellä vielä mun äiti jotain siivoa :LOL: :LOL: voi ei mä nauran täällä vesi silmille
näytät kiinalaiselta
enemmän kun jostain neuvostoliiton ajasta :LOL: toi kampaus on kyllä niin trendikäs että jumalauta



Kuin Lumikki =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja audiotonic:
Alkuperäinen kirjoittaja B:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Björn, melko todistetusti palstalla on yksi todellinen kaunotar... Kai se on uskottava, harvoin sun näköisiä naisia näkee. Ja yleensä kaikki vaan sanoo olevansa sun näköisiä. Ihme kun et ole miss universum.
Mun mielestä tällä palstalla on paljonki paremman näköisiä kuin toi.
Kuka?
Jep, kerro ihmeessä kuka :D Munkin mielestä nimittäin Björn on ensimmäinen kaunis nainen, joka kuvansa on tänne laittanut. Jotkut ovat olleet sellaisia laitettuna ihan hyvännäköisiä.
Ei pidä paikkansa. Olen vierailija, joka ei ikinä tule tänne rekisteröitymään, mutta kuvianne olen katsellut. Kauniita on ollut todella paljon. Eikä tämä Björn-söpöläinen tuossa ilman meikkiä ole :)
katsoin kuvan ja varmasti suorastaan ruma ilman meikkiä!
not. vaikea uskoa että tuota kauneutta olisi loihdittu pelkällä maskaralla ja poskipunalla.
No ollaanpas sitä nyt kovin kitkeriä toisen kauneuden suhteen.
minä en ole. minusta björn on tosi kaunis.
 
Aalla
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Sensuuri pelaa kun ei profiiliin kuvaa saanu laitettua. Ilmesesti se kannattaa ottaa varotuksena!

Saunasta tullu, nukkumaan olis tarkotus suunnata.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6527489.jpg
Näytät kyllä tutulta..asutko mäntässä?
En asu. Mullahan nyt kaksoisolentoja tuntuu löytyvän :D
Mä katoin kans heti että yks mänttäläinen entinen opiskelukaveri. Mut ei sit väkisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6532172.jpg :LOL: :LOL:

Karmea ilmestys,meikit pitkin poskia ja vaatteet roikkuu päällä..
tosi kamalaa :p
Peesi :).

Itse asiassa tuo kuvahan on aivan mielettömän hyvä ja kohde melkoinen beibe :p
:LOL: tuossa kuvassa ei ole mielestäni mitään hyvää muuta kuin Canonin kamera joka ei edes näy :LOL:

Miten ihmeessä katsottekin sitten kuvaa mutta minulla on ihan järkyttävä mököilme ja ripsivärit levinneet tuohon silmän ympärille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6532172.jpg :LOL: :LOL:

Karmea ilmestys,meikit pitkin poskia ja vaatteet roikkuu päällä..
tosi kamalaa :p
Peesi :).

Itse asiassa tuo kuvahan on aivan mielettömän hyvä ja kohde melkoinen beibe :p
:LOL: tuossa kuvassa ei ole mielestäni mitään hyvää muuta kuin Canonin kamera joka ei edes näy :LOL:

Miten ihmeessä katsottekin sitten kuvaa mutta minulla on ihan järkyttävä mököilme ja ripsivärit levinneet tuohon silmän ympärille :D

olen erimieltä enkä kameroista edes tiedä mitään :D
 

Yhteistyössä