Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

Heh
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja keke:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Ihana. Joskus tunsin ihan sinun näköisen tytön.
haha! :LOL: mut kiitos kuitenkin. ettei sitten tuttuja oltas? :xmas:
Lisää kuvia! :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=6527958.jpg

jatketaan mauttomuuden parissa.... :xmas: [/quote]





.... Ruohoa ja kaljaa?... omituiset on makumieltymykset juuuuuh...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode painaa niska limassa duunia:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6532172.jpg :LOL: :LOL:

Karmea ilmestys,meikit pitkin poskia ja vaatteet roikkuu päällä..
tosi kamalaa :p
Peesi :).

Itse asiassa tuo kuvahan on aivan mielettömän hyvä ja kohde melkoinen beibe :p
Jep. Beibe. :p :)

Ja Björkka on kans.
:p itsellesi sekä puhtia yöhön :hug:
 


Miten ihmeessä katsottekin sitten kuvaa mutta minulla on ihan järkyttävä mököilme ja ripsivärit levinneet tuohon silmän ympärille :D [/quote]


olen erimieltä enkä kameroista edes tiedä mitään :D [/quote]

:kieh:
 
Tämän "kisan" voittaisin ihan leikiten... Kerta kaikkiaan rumalla kuvalla. Ei hauska, eikä muka-ruma, vaan oikeasti ruma niin että ei oikee pysty edes katsomaan. :/
Minusta saa noita rumia kuvia niin helposti. Joissaki näytän ihan possulta, ja onnisuinpa kerran ottamaan kuvan, jossa näytin Mervi Tapolalta. :|
 
vierasss
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
[quote="IceR

Karmea ilmestys,meikit pitkin poskia ja vaatteet roikkuu päällä..
tosi kamalaa :p
Peesi :).

Itse asiassa tuo kuvahan on aivan mielettömän hyvä ja kohde melkoinen beibe :p [/quote]

Tos kuvas on jotain tosi seksikästä ilman paljasta pintaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Tämän "kisan" voittaisin ihan leikiten... Kerta kaikkiaan rumalla kuvalla. Ei hauska, eikä muka-ruma, vaan oikeasti ruma niin että ei oikee pysty edes katsomaan. :/
Minusta saa noita rumia kuvia niin helposti. Joissaki näytän ihan possulta, ja onnisuinpa kerran ottamaan kuvan, jossa näytin Mervi Tapolalta. :|
Mä olen nähnyt susta yhden kuvan ja siinä et ainakaan näyttänyt Mervi Tapolalta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Tämän "kisan" voittaisin ihan leikiten... Kerta kaikkiaan rumalla kuvalla. Ei hauska, eikä muka-ruma, vaan oikeasti ruma niin että ei oikee pysty edes katsomaan. :/
Minusta saa noita rumia kuvia niin helposti. Joissaki näytän ihan possulta, ja onnisuinpa kerran ottamaan kuvan, jossa näytin Mervi Tapolalta. :|
Mä olen nähnyt susta yhden kuvan ja siinä et ainakaan näyttänyt Mervi Tapolalta. :)
Mäkin muistelen nähneeni kauniin tummaverikön.Muistini on kyllä kehno mutta orioniin sen kuvan olen yhdistänyt =)
 
tää ei ole arkikuva kotoota mutta varmaan hassuimpia mitä musta koskaan on otettu, huulet on ihan sen näköiset kuin olisin syönyt mustikoita, kaikenlisäksi alahuuli näyttää löpsöttävän irrallaan ja ilme on kuin olisin pyörtymäisilläni kauhusta (kuten olinkin)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vierasss:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
[quote="IceR

Karmea ilmestys,meikit pitkin poskia ja vaatteet roikkuu päällä..
tosi kamalaa :p
Peesi :).

Itse asiassa tuo kuvahan on aivan mielettömän hyvä ja kohde melkoinen beibe :p
Tos kuvas on jotain tosi seksikästä ilman paljasta pintaa :p[/quote]

:snotty: täh...ei todellakaan ole :saint: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tää ei ole arkikuva kotoota mutta varmaan hassuimpia mitä musta koskaan on otettu, huulet on ihan sen näköiset kuin olisin syönyt mustikoita, kaikenlisäksi alahuuli näyttää löpsöttävän irrallaan ja ilme on kuin olisin pyörtymäisilläni kauhusta (kuten olinkin)

:LOL: ai että,aivan ihana.Mikä ilme :LOL:
 

Yhteistyössä