Hakutulokset

  1. A

    Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

    ..Nyt on pahin selätetty,vielä kun jenkoista pääsis. Joo,oon kuullu koko elämäni olevani anorektikon näkönen eli sitä ei tarvi kertoa. ;) Mutta tänään kuulinkin toisenlaisen kommentin,oon kuulemma pyöreä vatsan seudulta.OLENKO????? :o Mun synnytyksestä on 6 viikkoa reipas että jos mun...
  2. A

    Meidän pieni nappisilmä sai nimekseen...

    :heart: Nino Sebastian :heart: Ihan on nimensä näköinen pieni rakas! :heart: :) http://kuvaton.com/k/Cum.jpg
  3. A

    Saatiin tälläinen!(sis.kuvan) ja samalla kokemuksia äideiltä kyselisin..

    Meille syntyi ihana poika vauva 6 päivää sitten. :heart: :) http://kuvaton.com/k/xD9.jpg Vauva alkoi kellastua 3 päivän iässä,myös silmien valkuaiset ihan keltaset.Luulin et on niistä bilirubiini arvoista kiinni että ne on koholla.Kätilö laittoi kuitenkin sairaalaan kokeisiin kun vauva ei...
  4. A

    Uskaltaisko sitä ajella 100km päähän kyläilemään rv 40+1?

    Mitään oloja ei oo että vauva syntyis.Mietin vaan että jos sattuis alkamaan niin sitten vois olla aika paha kun mun synnytykset on syöksyjä,max.56min. :/
  5. A

    Ehdotelkaas nimi ehdotuksia pojalle jotka sopis sisarus sarjaan? :)

    Sisarukset on Miro,Tino,Jasmi,Jami,Jemina & Ami. Poika vauvalle nimi ehdotuksia otetaan vastaan. :flower: :wave: En välttis ehdi sitten kommentoida kaikkia kun tässä häärään välissä muuta mutta käyn aina lukemassa välillä josko olis kivoja ideoita tullut.
  6. A

    Kyselen synnytyksen alkamisesta..onko kellään alkanu synnytys edes viikon sisään siitä kun on todettu..

    ..Että kohdunsuu vielä takana? Yritän tässä vähän toivon kipinää etsiä...Mulla 2cm kohdunsuu auki ja kanavaa hävinny,pehmeet paikat mutta kohdunsuu on vielä kuulemma takana ja lääkäri meinas että yli mennään ja kirkkaasti..*Huoh* Nyt rv 40+0 joten vähän toivoa yritän etsiä josko ei tarvis...
  7. A

    Kertokaa millä saan tän synnytyksen käynnistymään?

    Joo,en varmaan millään,tulee sit kun tulee mut voishan sitä kokeilla jotain tässä ajankuluksi. :whistle: Kohdunsuu on kypsä,kanava pois ja auki vähintään 2cm joten ihan otollista olis..huomenna laskettu aika eikä jaksais enää oottaa. :xmas: Kolme ässää ei toimi... :D
  8. A

    Mun maha on tosi outo...jokohan vois päästä yöllä synnyttämään..

    Maha ollu tosi outo muutaman tunnin,jomottanu alamahaa ja ala selkää,ei kuitenkaan supistuksia nuo kivut oo.Muutenkin maha on vähä jotenkin kipee kauttaaltaan... Tässä elättelen toiveita et josko synnytys olis nyt käynnistymässä piakkoin..Viikkoja on 39+5 :) Onko muilla ollu tuollasia...
  9. A

    Miksi mun pyykkikoneen huuhtelu aine lokero on joka pesun jäljiltä täynnä vettä?

    Ei se ennemmin oo tuollaista tehnyt.Voisko olla että olis joku tuke jossain mm.kerääntynyttä huuhtelu aine jäämää tms?Vai miksihän se on nyt muutaman pesun jälkeen alkanut jättää vedet huuhteluaine lokeroon? :wave:
  10. A

    Voi ihanaa,taidan synnyttää ihan lähipäivinä.=)

    Toissaapäivänä irroteltiin kalvot ja eilen irtos limatulppa... On ollu ihan mahdotonta tuskaa tää loppu aika,maksa-arvot koholla kunnolla vaikka mulla ei ole hepatoosia eli johtuu jostain muusta nousu kun raskaudesta. Sappi ihan p.askana myös.Hirveet lääkitykset päällä joissa kaikissa...
  11. A

    Lasketaanko isyysrahaan arkipäivät+lauantai+vielä sunnuntait?

    Thanks! :flower:
  12. A

    Voi ei,nyt tarvisin apua spostin kirjottamiseen enkun taitosilta..

    Joo,tiedän.Olen tosi nolo enkussa enkä osaa edes tämän vertaa kirjottaa enkuksi. :ashamed: Pitäis kirjoittaa jotenkin näin; Kiitos,laitan sinulle heti postia tulemaan.Aurinkoista kevättä! Terveisin;xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :flower:
  13. A

    Onkohan enää ainuttakaan tositapahtumiin perustuvaa kirjaa jota en ole lukenu?Ehdotuksia?

    Luettujen lista on niin pitkä etten jaksa edes muistaa kaikkia mutta ehdotuksia otettais vastaan? :)
  14. A

    Vastoin tapojani,laitoin kuvani tohon kuvapinoon.Nyt jäin miettimään,näytänkö mä oikeasti deekulta?

    :ashamed: Joku mulle siinä niin sanoi... :ashamed: Mä oon siinä kuvassa ilmeisesti sitten turvonneen näkönen tai jotain...se on otettu nyt raskaus aikana. No itepä menin kuvani sinne tunkemaan joten koitan nyt niellä mielipahan mutta jäi vaan vaivaamaan että olenko mä oikeasti alkkiksen...
  15. A

    Tulikohan mulle joku huijari viesti spostiin?(kopio tässä)

    Sain tälläsen nyt aamulla,viestin otsikkokin on väärin kirjoitettu.Lisäksi tossa tuli mukana linkki op:n sivulle tunnuslukujen laittoon.Vähä hoono soomi on!Lähettäjänä näkyy kuitenkin: OP-Pohjola Group <security@pda.op.fi> Arvostetun Asiakaspalvelu, Voit p44sy verkkopankkiin on...
  16. A

    OOn virkannut viimeksi ala-asteella ja nyt ajattelin virkata tytölle hatun.Näin kävi.

    En koskaan ala-asteellakaan saanu aikaan mitään nättiä virkkaamalla enkä kutomalla.Vihasin sitä hommaa ja päätin sillon etten ikinä koske koukkuun koulun kässä tuntien jälkeen kun ei enää oo pakko. Odottavan aika on kuitenkin pitkä ja päätin koittaa jotain ajankulua itelleni.Netistä löysin...
  17. A

    Sisustajat,maalaisromantikot:Tää ihana linkki pitää jakaa teidän kans :)

    Ootteko tutustuneet tänne; http://www.talomaalla.fi/ Ihania sisustus juttuja mm.Maileg. :)
  18. A

    Jos muuten toi lakko jatkuis niin että bensa ehtis loppua eikä sen takia pääse töihin ...

    Niin meneekö ne palkattomaksi?Kun ei varmaan kukaan viihtis polkupyörälläkään kulkea 80km päivässä. ' *mietin vaan* :whistle:
  19. A

    Mä en osaa tehdä mitään kun lapset on isällään viidettä päivää.

    Ja on vielä hiihtolomaa viettämässä sielä varmaan pari päivää.Oon tän koko 5 päivää vaan lusmuillu ja tullu niin aika pitkäksi.*Haukottelee* On mulla täällä siis tuo nuorin 1,5v lapsi ja onneksi tuli hupulaiseksi poika 12v äiskän luokse mutta silti aivan liian hiljasta ja mä tuun niin täihin...
  20. A

    Kolmen viikon ponnistelut LÄHES tuotti tulosta.Soitin hamm.lääk.ajan.

    Sitte sieltä vastaa automaatti joka ilmottaa koko puljun olevan kiinni vuosiloman takia. |O :xmas:

Yhteistyössä