Mä en osaa tehdä mitään kun lapset on isällään viidettä päivää.

Ja on vielä hiihtolomaa viettämässä sielä varmaan pari päivää.Oon tän koko 5 päivää vaan lusmuillu ja tullu niin aika pitkäksi.*Haukottelee*

On mulla täällä siis tuo nuorin 1,5v lapsi ja onneksi tuli hupulaiseksi poika 12v äiskän luokse mutta silti aivan liian hiljasta ja mä tuun niin täihin.

Tätä pahentaa se että mun masu vaavi on niin alhaalla etten pääse ku vaappumaan niinkun ankka joten ulkoilut,siivoilut yms ajankulut saa unohtaa.

*Turha purkaus*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
eiks masuvauvan isä ole kotona ollenkaan? ja varmasti on tylsää ja hiljaista kun olet tottunut jos jonkinmoiseen älämölöön. eikä sun tartte tehä ruokaakaan paljoa nyt. nyt vaan lukemaan jotain hyvää kirjaa tms. :D
On se illat kotona mutta päivät niin matelee kun se on töissä.Oon täyttänyt 5 ristikkö lehteä :LOL:

Nyt alotin just yhden hyvän kirjan..josko se aika tästä kuluis. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
eiks masuvauvan isä ole kotona ollenkaan? ja varmasti on tylsää ja hiljaista kun olet tottunut jos jonkinmoiseen älämölöön. eikä sun tartte tehä ruokaakaan paljoa nyt. nyt vaan lukemaan jotain hyvää kirjaa tms. :D
On se illat kotona mutta päivät niin matelee kun se on töissä.Oon täyttänyt 5 ristikkö lehteä :LOL:

Nyt alotin just yhden hyvän kirjan..josko se aika tästä kuluis. :D
matelee se aika vaan kummasti :D ...en mäkään osaa nauttia siitä ettei mulla oo mitään tekemistä. ihana touhuta jotain kokoajan.
 

Yhteistyössä