Ehdotelkaas nimi ehdotuksia pojalle jotka sopis sisarus sarjaan? :)

Sisarukset on Miro,Tino,Jasmi,Jami,Jemina & Ami.

Poika vauvalle nimi ehdotuksia otetaan vastaan. :flower: :wave: En välttis ehdi sitten kommentoida kaikkia kun tässä häärään välissä muuta mutta käyn aina lukemassa välillä josko olis kivoja ideoita tullut.
 
vieras
saako udella, että onko Ami tyttö vai poika? :) ja kysytäänkö sulta sitä usein (jos lasta ei ole nähnyt) ?
Harkinnassa oli meilläkin kyseinen nimi (pojalle), mutta jäi sitten kun sitä on niin tytöillä, kun pojillakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saako udella, että onko Ami tyttö vai poika? :) ja kysytäänkö sulta sitä usein (jos lasta ei ole nähnyt) ?
Harkinnassa oli meilläkin kyseinen nimi (pojalle), mutta jäi sitten kun sitä on niin tytöillä, kun pojillakin...
Meidän Ami on poika. =)

Itseasiassa ei oo koskaan kysytty paitsi netissä on jotkut kysyneet kumpi hän on. =)
 
jaa-a
Täytyy sanoa että nuo jo olemassa olevat nimet on niiiiiiin kaukana minun nimimausta etten pysty mitään edes ehdottamaan...

Kukin tyylillään, ja makuasoistahan ei voi kiistellä mutta oisi lapsi paroille ollut sievempiäkin nimiä mistä antaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muhku:
Eikö noi Jami ja Ami mene sekaisin, kun esim. huudat niitä tekemään jotain. No nimi vois olla vaikka Samu
No,halusin ehdottomasti nimen Marius ja mies halus Amin.Tehtiin sitten kompromissi ja pojasta tuli Ami Marius ja päätettiin kutsua Marius nimellä.

Sitten kuitenkin huomattiin ettei nimet meekään suussa sekaisin ja hyvin pian alettiin kutsua etunimellä. =)

Ps.Ja mun miehen nimi on vieläpä Sami. :LOL:
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Täytyy sanoa että nuo jo olemassa olevat nimet on niiiiiiin kaukana minun nimimausta etten pysty mitään edes ehdottamaan...

Kukin tyylillään, ja makuasoistahan ei voi kiistellä mutta oisi lapsi paroille ollut sievempiäkin nimiä mistä antaa!
Kirjoitustaitokin yhdyssanojen suhteen on luokkaa olematon. Voi lapsiparkoja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Täytyy sanoa että nuo jo olemassa olevat nimet on niiiiiiin kaukana minun nimimausta etten pysty mitään edes ehdottamaan...

Kukin tyylillään, ja makuasoistahan ei voi kiistellä mutta oisi lapsi paroille ollut sievempiäkin nimiä mistä antaa!
Kirjoitustaitokin yhdyssanojen suhteen on luokkaa olematon. Voi lapsiparkoja...
Niin,voi raukkoja.Kärsivät nimistään koko elämänsä. :'( Ja vieläpä äiti ei osaa kirjottaa.

 

Yhteistyössä