Uskaltaisko sitä ajella 100km päähän kyläilemään rv 40+1?

ite uskaltasin, ku sama matka meil on kotoaki synnärille, mut tosiaan jos sul olleet nuin nopeita ni en uskaltas, ennemmin käskisin kotiin vieraita. Eikä se 100km automatkakaan mitään herkkua ole ison mahan kans, itellä ainaki alko autossa herkästi supisteleen (vaik ei ne nuilla viikoilla enään haittais vaik alkaski) :D

Onko siellä kyläpaikan lähellä synnäriä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
ite uskaltasin, ku sama matka meil on kotoaki synnärille, mut tosiaan jos sul olleet nuin nopeita ni en uskaltas, ennemmin käskisin kotiin vieraita. Eikä se 100km automatkakaan mitään herkkua ole ison mahan kans, itellä ainaki alko autossa herkästi supisteleen
Noi supistukset olis kyllä tervetulleita. :D Mutta tosiaan,mielellään synnyttäisin omassa sairaalassa ja ettei vaan autoon syntyis..hui.
 
Nii
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
No miksei, onhan niitä sairaaloita siellä täällä. Itse en vaan ainakaan haluaisi synnyttää muualla kuin lähisairaalassa :)
Niin no se riippuu missä asuu...
Täällä meillä päin ei ole ku yks synnäri,lapin keskussairaala
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos sulla syöksysynnytyksiä on niin en tiiä...Ei ole mitään ennakkooireita aikasemmissa ollu?


Meillä päin tuommonen matka on ihan arkipäivää
Ei,mulla on synnykset alkanu yleensä yhtäkkiä kovilla suppareilla ja sit ollaankin menty.. :wave:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos sulla syöksysynnytyksiä on niin en tiiä...Ei ole mitään ennakkooireita aikasemmissa ollu?


Meillä päin tuommonen matka on ihan arkipäivää
Ei,mulla on synnykset alkanu yleensä yhtäkkiä kovilla suppareilla ja sit ollaankin menty.. :wave:
Jos tulee kuitenkin niitä pieniäkin suppareita,mut et huomaa niitä:D

Itse meinaan valittelin synnärillä et on se nyt kumma kun ei yhden yhtäkään supistusta tuu,johon lääkäri et johan tässä käyrällä näkyy jo vaikka kuin monta.
Siis mä en vaan tuntenut ja tajunnut niitä.

t.tyhmäkö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja majlis:
Jos nyt lähdet niin varmasti alat synnyttää:D Niin se vaan menee
Taidan siis lähteä. :D Pääsis tästä mahasta ja nyt olis muutenki hyvä aika synnyttää kun lapset on isällään to-ma niin ei tarvis kun tuolle pienimmälle hoitaja hommata.
 
Meiltä mihin suuntaan vain 100km, on lähempänä jotain synnytyssairaalaa kuin mitä kotoa on, joten sen puoleen ainakin uskaltaisin. Muuten kulkeminen olisi ihan omasta voinnista kiinni, kun on supisteluja ollut, niin välttämättä en jaksaisi ajaa 200km yhden päivän aikana ja vielä kyläillä sielä.
 
toinen odottaja
Mäkin tungen tähän ketjuun kysymään lähes samaisesta asiasta: uskaltaisitteko lähteä 70 km päähän sairaalasta, jos on käsketty lähteä vaakatasossa ambulanssissa synnärille jos vedet menee? Mitään oireita synnytyksen käynnistymisestä ei ole.
 
typerys
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Mitään oloja ei oo että vauva syntyis.Mietin vaan että jos sattuis alkamaan niin sitten vois olla aika paha kun mun synnytykset on syöksyjä,max.56min. :/
no eikös tuossa nyt jo vastaus tullut itselläsikin? jos kerran syksysynnytyksiä ja tahdot omassa sairaalassa synnyttää, niin mitä se sun järki sanoo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja typerys:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Mitään oloja ei oo että vauva syntyis.Mietin vaan että jos sattuis alkamaan niin sitten vois olla aika paha kun mun synnytykset on syöksyjä,max.56min. :/
no eikös tuossa nyt jo vastaus tullut itselläsikin? jos kerran syksysynnytyksiä ja tahdot omassa sairaalassa synnyttää, niin mitä se sun järki sanoo?
Järki sanoo että toisaalta joo,toisaalta ei. :xmas:
 
vieras
Jos sulla alkaa rajuilla supistuksilla niin mitä jos ne alkaa puolivälissä ajomatkaa kyläpaikkaan..? Pystytkö ajamaan sen 50 km suuntaan tai toiseen? Jos sulla on vielä pieni muksu mukana niin huono on hylätä autoa matkallekaan ja jatkaa ambulanssilla?
 

Yhteistyössä