Vastoin tapojani,laitoin kuvani tohon kuvapinoon.Nyt jäin miettimään,näytänkö mä oikeasti deekulta?

:ashamed: Joku mulle siinä niin sanoi... :ashamed:

Mä oon siinä kuvassa ilmeisesti sitten turvonneen näkönen tai jotain...se on otettu nyt raskaus aikana.

No itepä menin kuvani sinne tunkemaan joten koitan nyt niellä mielipahan mutta jäi vaan vaivaamaan että olenko mä oikeasti alkkiksen näköinen? :eek: :ashamed:

Jos niin pysyn loppu odotus ajan sisällä,onneks ei oo enää kun pari viikkoa jäljellä. :ashamed: :whistle:
 
IhanaValo
Mie en enää muista millanen kuva se oli, vaikka siinä ketjussa sen näinkin mut tuskinpa miltään deekulta näytit.


Muoks.Niinpä olikin lainattuna, ei varmaan ihan onnistunein otos, vähän heilahtanut tms. tuo kuva mut ei silti minkään alkkiksen näkönen. Jotkut nyt sanoomitä vaan saadakseen toisille pahan mielen.
 
ehkä se on se ilme, silmät kiinni ei ole oikein edustava noin kuvallisesti :D voi syntyä mielikuva että on vähän tipoteltu.
mutta ei siinä mitn turvotusta ollu tms. että leuka pystyyn vaan.
(ja ihan tän alotuksen takia avasin ekan kuvapinon ever ) :D
 
Höh
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Missä se sinun kuvasi ap on? En löytänyt tuosta kuvapinosta. :(
Mä otin sen pois,se näkyy vielä sen jonkun harmaan viestissä lainattuna.. :ashamed:
En löydä kuvaasi harmaan tekstistä. harmi, olisin halunnut nähdä.
Löytyipäs! Etkä näytä lainkaan deekulta. Höpö höpö! Kaunis olet!
 
Stadista
Piti ihan etsiä kuvasi. Et todellakaan näytä deekulta. Olisi kiva tietää, miten moinen edes tuli jonkun mieleen. Ainakaan Helsingissä deekut ei näytä noin hyvältä :)
 

Yhteistyössä