Kyselen synnytyksen alkamisesta..onko kellään alkanu synnytys edes viikon sisään siitä kun on todettu..

..Että kohdunsuu vielä takana?

Yritän tässä vähän toivon kipinää etsiä...Mulla 2cm kohdunsuu auki ja kanavaa hävinny,pehmeet paikat mutta kohdunsuu on vielä kuulemma takana ja lääkäri meinas että yli mennään ja kirkkaasti..*Huoh*

Nyt rv 40+0 joten vähän toivoa yritän etsiä josko ei tarvis enää kahta viikkoa kärvistellä. :flower:
 
Mä kävin aikoinaan tiistaina lääkärissä. Kohdunsuu tiukasti kiinni, kanavaa vielä 2 cm jäljellä, lapsi laskeutumatta - ja keskiviikkoiltana alkoi supistukset & torstaina lähdettiin synnyttämään :)

Saunoin apinan raivolla, painelin akupisteitä ja seksiäkin harrastettiin, en tiiä auttoiko ne mutta sen jälkeen supistukset alkoivat.
 
Miuski harmailee
Eihän noista ikinä tiedä ((halaus)) Mutta sinällään arvostan lääkäriä, joka ei nostata turhia toiveita. Äidithän tietysti aina haluavat kuulla, että "syntyy ihan minä päivänä hyvänsä", mikä tietysti voi olla totta sekin. Sitten hermona hypitään, kun ei synnykään. Toivon, että sulla hommat lähtisivät etenemään ja pikkuinen olisi maailmassa piankin. Eihän sitä tiedä, vaikka lapsivesi poksahtaisi tulla tunnin kuluttua;)
 
vieras
Ystävällä oli pari viikkoa ennen laskettua aikaa jo kohdunsuu 2 sormelle auki ja paikat kypsymässä synntystä varten, raskaus meni kuitenkin yli viikolla yli lasketusta ajasta.

Itsellä oli vielä tiistaina täysin kypsymättömät paikat ja vauva laskeutumatta ja niin vaan syntyi lauantaina yli viikon ennen laskettua aikaa.
 
tyttö 8 vk
Mulla kokoarviossa rv 37 ei ollut tapahtunut mitään kohdunsuulla ja lääkäri sano et luultavasti menee yli. En tuntenu koko raskausaikana mitään ennakoivia supistuksia tms. Vedet meni yllättäen yöllä rv 40+1 ja tyttö synty seraavana iltana. :) Ja sairaalassa kätilö ei meinannut saada kunnon mittaa kohdunsuusta ku oli vielä niin ylhäällä. Eli koska vaan voi synnytys alkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ystävällä oli pari viikkoa ennen laskettua aikaa jo kohdunsuu 2 sormelle auki ja paikat kypsymässä synntystä varten, raskaus meni kuitenkin yli viikolla yli lasketusta ajasta.

Itsellä oli vielä tiistaina täysin kypsymättömät paikat ja vauva laskeutumatta ja niin vaan syntyi lauantaina yli viikon ennen laskettua aikaa.
Mulla on ollu tuo tilanne kohdunsuulla jo rv 34 asti jolloin jo sanottiin että syntyy koska vaan.Eilinen lääkäri totes että ei tää täältä vielä oo tulossa hetkeen,kotiin vaan rauhassa ootteleen max.pari viikkoa. :D |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Oi kiitos rohkaisevista kommenteista!Ihanaa kuulla!Miten nää viimeiset päivät voikin olla näin tuskasia ja aika vaan matelee. :D
Ne on ihan järkyttäviä päiviä...yritä jaksaa :D :hug:

T: 40+5 ja 41+3...
Varsinkin kun mulla ei oo ykskään menny ennemmin näin pitkälle niin nyt on sitte ihan toivonsa menettäny muka. :D Kiitos,helpottaa toki tieto että se on varmaan ettei tässä enää varmasti kahta viikkoa pidempään mahaa kanneta. :D :hug:
 
mamma2
Mull oli viel samana päivänä paikat kiinni ja kanavaa jäljellä.Kävin synnärillä supparien takia,tarkistivat ja tilanne silloin tuo..no en päässy himaan asti kun tuli lapsvedet autoon.Syntyi 4 tuntia vesien menosta
 

Yhteistyössä