Hakutulokset

  1. Kristen

    Apuja selkä / lonkkakipuun ?

    Tää alkaa olla jo sietämätöntä. Selkä on ollut jo tosi kauan kipeä, tosin ei näin pahasti ja pahimpiin hetkiin on auttanut kun on ottanut sen kaks panadolia. Tukivyötä mä kokeilin, mutta se ahdistaa mahaa niin paljon, että parempi on ilman kipeen selän kanssa :( Kävely siihen auttaisi...
  2. Kristen

    Vesirokosta

    Mitä luulette, kun pojalla on juurikin tossa vaipan sauman kohdalla yks iso rakkula, että auttasko estämään sen puhkeemista, jos siihen laittais vaikka laastarin? Toinen kysymys, tänään alkoi noita rakkuloita tulemaan aamusta, kuinkahan kauan kestää, että alkaa olla ns. terve? Eli kuinka...
  3. Kristen

    Pikainen kysymys, raskaus + verinen vuoto

    Tiedän, että se on alkuraskaudessa normaalia, mutta kuinka kauan se sitten on normaalia? Molemmassa raskaudessa ollut ihan alussa veristä vuotoa, tässä toisessa vähän kauemminkin, olisiko ollut johonkin rv 10+ asti. Tänään 17+1 ja huomasin taas valkkarin olevan vaaleanpunaista. Ei siis vielä...
  4. Kristen

    Ummetuksesta

    Mä nyt tällasesta vähän nolosta vaivasta kyselen. Oon nyt jo kahtena aamuna ottanut levolacia, täyden annostuksen aamulla tyhjään mahaan ja vielä veden kera, joka kuulemma auttaa imeytymistä, mutta vaikutus on ihan olematonta. Ei toimi mahsa siltikään oikeastaan yhtään :( Ilmaa kyllä kerää...
  5. Kristen

    Voimakas pahoinvointi

    Kertokeehan vinkkejä ja muita, millä pahoinvointia saisi helpotettua. Onko siitä jotain haittaa sikiölle? Missä vaiheessa pitäisi hakeutua lääkäriin? Nyt jo kolmatta päivää jatkuvaa etovaa oloa, ja mitään kiinteää ei pysty syömään ilman, että sen oksentaa ulos. Nestemäistä tavaraa menee...
  6. Kristen

    Kemiaa

    Millaisina ioneina metallit ovat vedessä?
  7. Kristen

    supistuksista

    Kuinka aikaisin ne voi alkaa?
  8. Kristen

    Kiinnityskipujako?

    Menossa rv 6+5 Kiinnityskipuja olen huomannut jo jonkin aikaa, mutta tänään alkoi ihmetyttää, kun kumarrun alaspäin, nivusiin vihloo ja kovaa. Mietin vaan, että voisiko nekin olla niitä kiinnityskipuja, voivatko siis olla asennosta riippuvaisia?
  9. Kristen

    Raskaus + pahoinvointi

    Mistä se pahoinvointi oikein johtuu? Kun mulla ei ole ainakaan pelkästään matalista verensokereista, sillä pahaolo on vaikka sokerit on normaalit...
  10. Kristen

    Psykologia

    Hei Olen yrittänyt vääntää psykologian esseetä jo ppidemmän aikaa ja mielestäni kaikki oleellinen on jo mainittu. Pituus on kuitenkin vasta n. puolet vaadittavasta kokonaispituudesta, joten ojoudun nyt perehtymään yksityiskohtaisempaan tarkastellun. Olisin kiitollinen jos vastaisit...
  11. Kristen

    Purkua tuutin täydeltä!!

    Että mua ottaa päähän! Anoppilassa koira on ollut aikasta huonossa kunnossa jo pitkään. Alkuviikosta alkoi ripulointi, seuraavana päivänä okseni ja nyt on ihan horkassa, tärisee, ei syö edes kinkkusiivua, makaa vaan. Anoppi ja Appi ovat töissä, samoin mieheni, joten aloin sitten soittaa...
  12. Kristen

    Hoidoista plussanneille kysymys

    Eli siis meillä "aloitettiin" hoidot julkisella lapsettomuuspolilla. Käytiin alkuhaastattelussa, annettiin lupa hoitoihin, lääkäri määräs clomifenit ja kävin vielä yhdessä ultrassa ennen ov:ta. En saanut kunnon plussaa ov testiin ja se "huippu" osui lauantaille, eli suunniteltua inseminaatiota...
  13. Kristen

    Äkkiä

    montako grammaa on 280 mg? Ajatus ei kulje
  14. Kristen

    Laskettuaika?

    Kummanhan mukaan mun kannattaa mennä? Kun neuvolahan laskee menkkojen mukaan ja 28 pv:n kierron mukaan, jolloin laskettu aika olis 27.7, mutta kun mä tiedän ovulaation ajankohdan, jonka mukaan la on 31.7... Eli siis kummalla mun kannattaa ajatuksissani mennä? Kun jos meen oikean mukaan, se...
  15. Kristen

    Valemenkat raskaudesta huolimatta

    Eli siis kyselisin kokemuksia, millaisia ne ovat olleet? Onko vuotanut kunnolla, tuhrua, rusehtavaa vai vaaleanpunaista ja kuinka kauan? Olen itse plussannut joku päivä sitten ja eilen alkoi vuotamaan välillä ruskeaa, välillä vaaleanpunaista valkkaria ja mietin vaan tässä, että mitenhän...
  16. Kristen

    Menkkatuntemukset alkuraskaudessa

    Kuinka monella on tällasia ollut, vaikka kaikki on sitten lopulta mennytkin hyvin?
  17. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    :heart:+++ HAAVEILLEET JA PLUSSANNEET +++:heart: Laskettuaika Nimimerkki......................Synnytyssairaala........T/P (tunne tai tieto) TOUKOKUU 2011 24.5.2011 Diipeli......................................2.lapsi..........tyttölupaus KESÄKUU 2011 10.6.2011...
  18. Kristen

    Neuvola + raskaus

    Eli siis koska sinne kannattaa soitella varatakseen ekaa neuvola-aikaa? Ja sitten toinen, että mitä siinä sanot? :D "olen raskaana", vai että "plussattu on ja tarvitsen neuvola aikaa"? :D
  19. Kristen

    Miten laskisitte?

    Mitä lukua ajattelen? Kun lukuun lisätään 1 ja erotus jaetaan neljällä, saadaan alkuperäisen luvun ja luvun 25 summa. Nää on näitä mun ikuisuus matikka kysymyksiä. Pitäis saada tehdyks, mutta pää ei kamalan väsyn takia toimi sitten yhtään Että kiitos taas jos joku viitsii vastata :D
  20. Kristen

    facebookista

    Millä hitolla ton "you have one secret crush message" saa pois tuolta pyörimästä? Tosi ärsyttävä :kieh:

Yhteistyössä