Valemenkat raskaudesta huolimatta

Eli siis kyselisin kokemuksia, millaisia ne ovat olleet? Onko vuotanut kunnolla, tuhrua, rusehtavaa vai vaaleanpunaista ja kuinka kauan?

Olen itse plussannut joku päivä sitten ja eilen alkoi vuotamaan välillä ruskeaa, välillä vaaleanpunaista valkkaria ja mietin vaan tässä, että mitenhän meille käy...
 
tuota, mä ootan kolmatta ja vuotoa on ollut kahdessa raskaudessa.. ja siis, en nyt sanois et ihan menkoista on ollu kyse että sellasta pientä vuotoa..

siis kakkosta odotin ja plussauksen jälkeen pari päivää, tuli hujahdus ihan kirkasta verta (siis alkkarit oli ihan veressä; anteeks yksityiskohdista).. olin tosi huolissani, soitin synnärille; siellä vastas sellanen tosi kiree ilkee akka, miltä ei sympatiaa tullu mihinkään päin; tokas et kesken varmaan menny, tarkkaile tilannetta.. no vuoto loppu, kun seinään; ei kipuja.. menin sitten np ultraan, tosi peloissani; mutta siellä oli vauva, terve eloisa.. nyt tossa kiukuttelee vieressä kymmenkuinen.. :)

ja tätä kolmatta odottaessa taas rv 8:lla tuli hujahdus ruskeaa (alkkarit, kastu täysin siihen; taas yksityiskohtia pahoittelen).. sitä tuli muutamat vessa kerrat, mutta loppu kun seinään.. olin varma että kesken meni, mutta np ultraan menin vitivalkosena; ja kas vauva voi hyvin.. :) ja nyt siis 19+1, ja kaveri potkii hirveesti joka päivä.. :) ja siis kipuja ei ollut tälläkään kertaa.. :)

niin ja nyt en suosittelis ultraan juoksua, tai mitään vastaavaa; pitää vaan odottaa kiltisti; vaikka se onkin vaikeeta (ihan niin kun ennustelikin sulle).. :) toivotaan et kaikki menis hyvin.. :hug:
 
Mun eka vastaus taisi kadota jonnekin..Kuitenkin, mulla on ollut kahdet "valemenkat" kahdessa eri raskauksissa. Molemmissa vuoto on ollut normaalin väristä eri kirkkaanpunaista, mutta todella niukat ja kestäneet päivän tai pari. Mutta voi ne sekoittaa hyvin kuukautisiksi, sillä mulla ainakin vuoto voi vaihdella.
 
Mulla tuli kans vähän verta tässä raskaudessa (pari päivää plussaamisen jälkeen) ihan riekaleiden kera ja olin ihan varma, että kesken menee, sillä mulla tuo veri on aiemmissa enteillyt keskenmenoa. Eipä siinä voi juuri muuta tehdä kuin odottaa :hug:

-Happis (viikkoja kohta 30)
 
Joo, äizäkkä, aika hyvin ;)
En ultraan tai mihinkään päivystykseen ajatellutkaan mennä, kun tiedän, ettei siellä mitään näkyisi. hcg seurantaan kuitenkin pääsin, eli loppuviikkoon pitäisi tuloksia odotella...
Kiitos näistä vastauksista :heart:
 

Yhteistyössä