Laskettuaika?

Kummanhan mukaan mun kannattaa mennä?
Kun neuvolahan laskee menkkojen mukaan ja 28 pv:n kierron mukaan, jolloin laskettu aika olis 27.7, mutta kun mä tiedän ovulaation ajankohdan, jonka mukaan la on 31.7...
Eli siis kummalla mun kannattaa ajatuksissani mennä? Kun jos meen oikean mukaan, se muuttuu kuitenkin kun ei neuvola suostu sitä muuttamaan parin päivän vuoksi...
 
Kyllä se neuvolan la on todennäköisesti se "virallinen" la. Sen mukaan ne esim. varaa sen nt-ultra-ajan. Siellä sitä la:ta sitten muutetaan suuntaan jos toiseen, jos heittoa on enemmänkin. Ja nt-ultran varmistamasta päivästä tulee sitten lopullinen laskettuaika.
 
mulla on la 21.6 joka on laskettu normaalin kierron mukaan, kävin kuitenkin varhais ajan ultrassa, ekalla kerralla ei näkyny mitään ja sitten varattiin uus aika viikkoa myöhemmin jolloin syke näkyikin ja jossa tulikin la 1.7, sano että ovulaatio tulee usein myöhemmin pillereiden lopetettua ( menkkoja ei kerenny tulla ollenkaan), mielestäni tunsin ovulaation joka passais tuohoin viimeiseen laskettuun, mutta, muutaman viikon päästähän se selviää ultrassa =) ihan vaan mielenkiinnolla, eihän muutamalla päivällä tai viikolla ole merkitystä..
 

Yhteistyössä