Hakutulokset

  1. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Ninni-74 Minäkään en voi muuta kuin ihailla asennettasi! On vaikea asettua sinun asemaasi, mutta en usko että pystyisin yhtä asiallisesti ja määrätietoisesti suhtautumaan asiaan. Downlapsista sen verran, että eräs ystäväpariskuntamme sai raskausaikana tietää odottavansa downlasta. He päättivät...
  2. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    NinaRinsessa ja muutkin vuodoista kärsivät pikaisesti kommentoin tuota vuotoasiaa: Mulle kokenut neuvolalääkäri sanoi ekassa tarkastuksessa, että kohdun suulla näkyy kohdun limakalvoja ja ne voivat aiheuttaa ajoittaista pientä vuotoa. On kuulemma ihan normaalia ja mitään erityistä syytä...
  3. Ä

    Kotiäitejä/muita, joilla gradu tehtävänä?

    Palautin graduni viime keväänä, seminaari alkoi syksyllä, mutta aktiivista kirjoitusaikaa minulla oli ehkä 2 kk. Jos et ole vielä valinnut aihetta, niin kannattaa miettiä tarkkaan ettei ole liian hankalaa. Itse tein valmiista aineistosta kvantitatiivisen gradun. Tuo valmis aineisto helpotti...
  4. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Hemoglobiinista Mulla oli esikoista odottaessa koko raskausajan hb jotain 140 luokkaa ja ylikin. Synnytyksessä menetin litran verta ja hb tippui alle 100, ette usko kuinka heikotti noin nopea pudotus. Pyörryinkin synnytyksen jälkeen vessareissulla, mitään ei onneks sattunut kun oli saattaja...
  5. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Tervetuloa kaikki uudet! Joo en mitenkään pahastunut tuosta saamastani kommentista, huvitti lähinnä. Ne häät tuntuvat olevan muutenkin kaikki kaikessa, muutama kuukausi on jo mietitty laitetaanko pöytään tulevat kaitaliinat poikittain vai pöydän suuntaisesti. Ja veljeni (siis sulhanen) haluaa...
  6. Ä

    Kenellä ollut Hartanin vaunut?

    Meillä myös. Hartanin Topline X, ostettu v. 2008. On tykätty kovasti, mutta toisaalta paha sanoa ovatko parhaat, kun ei ole muista kokemusta... Ainoa miinus on alakori, joka on mielestäni liian alhaalla, ottaa maahan kiinni jos on vähän enemmän tavaraa. Maksimipaino alakorissa on 5 kg, ja tämän...
  7. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Tervehdys pitkästä aikaa! Vähän on jäänyt kirjoittelu vähemmälle, vaikka olenkin juttujanne lukenut. Tuo reilu yksvuotias poika tahtoo viedä kaiken likenevän ajan.. :) Onnittelut kaikille hyviä ultrauutisia saaneille ja jaksamisia einiinhyviä uutisia saaneille :hug: Tänne ei kummempia...
  8. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Kiitos positiivisista kommenteista, on tosiaan helpottunut olo. Vaikka kyllähän sitä vielä voi tapahtua vaikka mitä, mut luotan nyt siihen että kroppa ilmoittaa jos jotain on pielessä. Joillain muillakin tais olla asunnonvaihtosuunnitelmia. Me saatiin tänään meidän kämppä myytyä ihan hyvään...
  9. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Pikaisesti vain ilmoittelen, että täälläkin on masussa elämää. :heart: Ultrassa pieni sydän sykki ja alkion koko vastasi viikkoja!! Eli kolmen viikon ajoittainen tiputteluvuoto ei ole merkinnyt mitään huonoa. Olen onnellinen ja uskallan jo vähän nauttiakin raskaudesta. Äitimurmeli 8+5
  10. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat+

    ÄitiysLomalainen mulla on ollut pientä vuotoa jo kolmatta viikkoa, maanantaina kuulen tuomion kun menen yksityiselle ultraan. Ihmetyttää kovin tuo vuoto, kun esikoisesta ei ollut mitään vastaavaa. Mut maanantaina selviää ainakin se, onko masussa elämää vai ei... Vuoto on siis tosi vähäistä, ei...
  11. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Heippa kaikille!!! :flower: Kauheasti tulee tekstiä päivittäin ja olen päivittäin ollut lukemassakin, mutta kirjoittaminen on vähän jäänyt. Lähinnä siksi, että olen kovin huolissani pikkuisesta masuasukistani. Taisin jo aikaisemmin kirjoitellakin, että jonkin verran on veristä vuotoa ollut...
  12. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Te joilla on jo lapsia ennestään: Tunnettekö syyllisyyttä lapsen/lasten "laiminlyönnistä". Siis jo näin raskausaikana. Mulla itellä on niin heikko ja huono olo, että väkisinkin nää päivät on sellasta selviämistä. Ja esikoinenhan siitä eniten kärsii, kun äiti on koko ajan poissaoleva. En nyt...
  13. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Täällä etova olo jatkuu... Tosin ei yhtä pahana kuin eilen, ja muutenkin on parempi olo, kun vierotusoireet kahvista alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Kahvi ei yksinkertaisesti uppoa. Siitä sitten seuraa mojova päänsärky ja muutenkin höntti olo... Painosta. Mulle tuli esikoisesta noin 18 kg...
  14. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Laitan vielä uudestaan nämä tiedot tähän eriteltynä, niin että Annien huomaa ja lisää minut etusivulle =) Äitimurmeli / 11.3. / toinen lapsi / Tays Tännekin on rantautunut aamuyökötys. Edellisessä raskaudessa ei ollut mitään oireita, joten automaattisesti ajattelen, että ehkä tämä on tyttö...
  15. Ä

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Kai sitten minäkin uskaltaudun mukaan... Elikäs laskettu aika olis näillä näkymin 11.3., joten nyt on koossa viikkoja 6+0. Ja synnyttämään olis tarkoitus mennä Taysiin. Liittyminen joukkoonne on ollut jo pitkään mielessä, mutta jotenkin taikauskoisesti en ole uskaltanut... Ennestään meillä...

Yhteistyössä