Kenellä ollut Hartanin vaunut?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Gallup
Ihan pakko kysyä, että kuinka monella on ollut Hartanin vaunut. Kun aina saa osakseen ihmettelyä, että mikä ihme merkki se sellainen oikein on.

Joten pino pystyyn

Aloitan: meillä
(ja olivat aivan ehdottoman hyvät)
 
ronja
Meillä Hartanin Toplinet, ostin v.2005 uutena tytölle, ja nyt pojan käytössä, ja edelleen melkein kun uudet :) Ainut mikä on kulunu on se kantokopan hihna, ja sen oon itte ommellu uudestaan. Ja joo, varmaan ainoot tässä pikku kaupungissa..Oon tykänny tosi paljon, voisin ostaa toisetkin jos tarttis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mikä malli ja mitä tykkäsit? Ostaisitko toisenkin kerran vai vaihtaisitko merkkiä?
Ei tietoa mallista, jotkut vanhat ne on. Saatiin lahjoituksena ne anoppilaan jottei tarvitse sinne omia rahdata.

Ikinä en niitä kotiini huolisi, mutta uudemmanmalliset harttaanit näyttävät kyllä hyyviltä. Miinuksena tosin se, että ovat pirun matalat, eikä siis kätevät huonoselkäiselle. Myös kauppakassit saa helpommin esim. Briojen alle, kuin Hartanien alle.
 
Meillä myös. Hartanin Topline X, ostettu v. 2008. On tykätty kovasti, mutta toisaalta paha sanoa ovatko parhaat, kun ei ole muista kokemusta... Ainoa miinus on alakori, joka on mielestäni liian alhaalla, ottaa maahan kiinni jos on vähän enemmän tavaraa. Maksimipaino alakorissa on 5 kg, ja tämän yli ei ole tavaraa ollut mutta silti ottaa maahan varsinkin vähän kuoppaisemmalla tiellä.
 
Gallup
Eli Toplinet ovat olleet kovasti pidettyjä. Se malli oli meilläkin.
Googletin eilen ja katsoin, että onpa ihania värejä ja kuoseja nykyään. Omat olivat vuosimallia 2004.
 
äiskä
Täällä kans Hartanin Toplinet. Saksasta tilattu v.2006 ja edelleen ovat kuin lähes uudet. Ainoa mikä vähän junnaa välillä on toisen puolen aisa, eli kun heittää puolelta toiselle, niin ei meinaa lukittua kuin voimalla ja sitten taas päin vastoin ei meinaa lähteä lukosta, mutta kun käyttää tosiaan vähän voimaa niin kyllä toimii :). Tyytyväinen olen ollut, menivät tosi pitkään esikoisella joka nyt 3 v. ja edelleen menisivät hyvin rattaina, mutta vauvamme valtasi nyt kys. vaunut :).
Ehkä ainoa miinus mikä noissa vaunuissa on ollut, niin ne on melko raskaat ja painavat, mutta toisaalta sitten taas tosi tukevan oloiset. Joskus olen kuullut sanottavan, että Hartanit ovat vaunujen mersut :).
 

Yhteistyössä