Hakutulokset

  1. K

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Kotona pikkuneidin kanssa. :heart: vauva syntyi nopeasti laskettuna päivänä illansuussa. Eli 2.7. klo 20 aikoihin. Pituutta prinsessalla syntyessään 49cm ja painoa 3440g. Kaikki mennyt hienosti :heart:
  2. K

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Heippa taas pitkästä aikaa! Vielä ollaan koossa. Rv 39+3 ja olo sen mukainen. Olisin jo aivan kypsä synnyttämään. Supisteluja on ollut jo useamman viikon. Pe-la yönä suppareita tuli tunnin ajan viiden minuutin välein ja meinattiin jo lähteä Taysiin, mut ajattelin vielä hetken keräillä voimia...
  3. K

    G.Mikä on hyvää kaupanleipää??

    Elovena täysjyväkaurapalat sekä Leivon arinarievä
  4. K

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Täällä kans maha jo kovasti kasvanut ja ultrassakin käyty. =) Taitaa olla tyttö tulossa.. :heart: Liitoskivut meinaa välillä vaivata, mutta yllättävän helpolla oon päässyt niiden suhteen.
  5. K

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Näyttää mieliteot vaihtelevan kanssasisarilla. Mulla on aina poikaraskauksissa ollut suolaisen himo, tytöistä makeanhimo. Nyt ei oo kumpaakaan. Mut hengästymisestä päätellen poikaa odotellaan.. Jouluviikolla kävin ultrasssa ja paremmin näkyi vatsan päältä kun sisäkautta. Istukka on...
  6. K

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Näin ekan ultran jälkeen uskaltaudun ilmoittautua odottajiin. Siellähän tuo pikkuinen meille vilkutteli :heart: Laskettu aika on 2.7.10. viides tulollaan ja TAYS on meidän synnytyssairaala. Alkuraskaus on ollut uskomattoman helppo. =)
  7. K

    tyhmä kysymys mut miten muiden lapset??

    Ilmeisesti toiset puhuu kalsareista kun tarkoittaa alushousuja, toiset pitkiä kalsareita. ;) Meillä sisällä on aina n.20 astetta. itse vedän päälle villapaitaa, kun lapset ja mies tarkenee t-paidalla.
  8. K

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heippa! Nyt viimein uskallan tulla mukaan. Ekassa ultrassa on käyty ja siellähän tuo pikkuinen heilutteli :wave: :heart: Pikkuisen oon varauksella ollut tämän raskauden suhteen, kun alkuraskaudessa olen päässyt uskomattoman helpolla. =) Laskettu aikaa siis 2.7. ja viides tulossa
  9. K

    G:Mitä pesuaineita

    Kiillon aineita. Ikkuna, parketti, wc ja yleispesuaine. Ovat tehokkaita ja miellyttävän tuoksuisia
  10. K

    Kun käyn esikon hakemassa eskarista voisinko jättää 11 k nukkumaan autoon siksi aikaa?

    Kyllä itse jättäisin, ainakin jos auto on eskarin vieressä parkkipaikalla. Itse olen jättänyt sisarukset autoon odottamaan kun haen esikoisen eskarista ja ihan hyvin on mennyt.
  11. K

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Vuotoja kesti 5 päivää ja sitten sain ajan ultraan, jolloin sikiön todettiin menehtyneen. Kaavinta meni hienosti. 20 minuuttia olin ihan tiedottamassa tilassa (nukutettin) ja tunnin verran meni heräillessä. Muutaman tunnin sen jälkeen vielä lueskelin ja tietysti sain aamukahvit :) sitten sain...
  12. K

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Poistun odottajien listalta. Pieni elämä päättyi viikolla 7+2 :'( Surullista, mutta joskus elämä voi olla näin lyhyt. Vuotoja ollut vajaan viikon verran ja huomenna olen menossa kaavintaan. Elämä jatkuu. Hyvää jatkoa odottajille ja nauttikaahan raskaudestanne ja sen etenemisestä!
  13. K

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Liityn joukkoon :wave: l.a. arvio 8.3? Viidettä odotellan ja Taysissa synnytellään. Toistaiseksi oon vielä aika oireeton raskaudesta. No, väsymystä on.

Yhteistyössä