Kun käyn esikon hakemassa eskarista voisinko jättää 11 k nukkumaan autoon siksi aikaa?

kyllä muuten..
mua vaan pelottas jos auto syttys palamaan.. talvella veljen auto sytty kun oli käynnistänyt ja oli raappaamassa ikkunoita niin oli konepellin alta savu ruennu tupruamaan ja siihen palo auto...
 
vierastelija
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä muuten..:
mua vaan pelottas jos auto syttys palamaan.. talvella veljen auto sytty kun oli käynnistänyt ja oli raappaamassa ikkunoita niin oli konepellin alta savu ruennu tupruamaan ja siihen palo auto...
Harvoin auto varmaan syttyy palamaan, jos moottori ei ole käynnissä (?).
 
Näin aattelin itekkin et voin jättää, mut kysyinpähän varmistuksen vielä täältäkin. Palstamammoiltahan saa aina absoluuttisen oikean vastauksen ;) Tuntus hölmöltä herättää kesken unien vaan sen takia et oon jokusen minutin poissa hakemassa esikkoa.
 
vierastelija
Alkuperäinen kirjoittaja Luppis:
Jätä joku ikkuna raolleen, jos ei sada. Ja älä jätä autoa käyntiin. Ovet lukkoon. Niin minä tekisin.
Tätä mä oon miettinyt. Kannattaako ovet oikeasti laittaa lukkoon vai ei? Jos se auto nyt jostain kumman syystä syttyisikin palamaan, niin mieluummin ovet auki kuin lukossa.
 
vieras
Voit jättää lapsen hetkeksi autoon nukkumaan...Mä ainakin vastaavassa tilanteessa jättäisin. Ainahan on tietty pieni riski, että sosiaalitätit ja poliisisetät on autolla vastassa oottamassa, kun joku yli-innokas palstamamma on päättänyt puuttua lapsenrääkkäykseen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierastelija:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä muuten..:
mua vaan pelottas jos auto syttys palamaan.. talvella veljen auto sytty kun oli käynnistänyt ja oli raappaamassa ikkunoita niin oli konepellin alta savu ruennu tupruamaan ja siihen palo auto...
Harvoin auto varmaan syttyy palamaan, jos moottori ei ole käynnissä (?).

naapurit tuli kaupasta ja ajoivat auton katokseen. auto sytti palamaan (ei siis ollut käynnissä) ja tuli levisi koko taloon.
 
niin
Voi auto syttyä ajaessakin palamaan.Jokune vuosi sitten pienet kaksosvauvat paloivat auton takapenkille.Auto syttyi ajaessa rajusti palamaan ja äiti ei saanut vauvoja pelastetuksi:(Äitini auto syttyi kanssa ajon jälkeen palamaan autokatoksessa.Joku oikosulku.
 
minna
Mä jätin aina nukkuu kuopuksen autoon ku hain esikon päiväkodista, ajoin auton tarhan portin luo (siihen mahtuu hyvin pari autoo) ja ovet lukkoon. jos ois syttyny palaa nii senku mäjäyttää isolla kivellä ikkunan rikki! Siin tarhan vieres on kukkapenkki jossa isoja murikoita reunalla..
 
Vieras
Mä en jättäis jo ihan sen takia että jos lapsi herää ja hätääntyy kun on jätetty yksin. Ja joku voi törmätä autoon tai ihan mitä vaan voi sattua niin itse en koskaan jätä lapsia autoon. Jälkeenpäin, jos se auto vaikka palais, niin pitäis varmaan lapsen herättämistä aika pienenä asiana.
 
"vieras"
Voi auto syttyä ajaessakin palamaan.Jokune vuosi sitten pienet kaksosvauvat paloivat auton takapenkille.Auto syttyi ajaessa rajusti palamaan ja äiti ei saanut vauvoja pelastetuksi:(Äitini auto syttyi kanssa ajon jälkeen palamaan autokatoksessa.Joku oikosulku.
Auto syttyi tuleen onnettomuuden seurauksena. Peräänajokolari, jossa takaa tullut auto ajoi ylinopeutta ja edellä ollut auto ajautui ties mihin tämän seurauksena ja syttyi tuleen.
 
v
Itse en jättäisi. Toisen lapsen syntymän jälkeen jätin lapset autoon. Isomman rauhoittelemaan mahdollisesti heräävää pikkusisarrustaan. Vieläkin 2 vuoden jälkeen minulla on asiasta pahamieli. En ollut 2 minuuttia kauempaa ja pelko oli ihan hirveä suurimman osan tuosta ajasta.
 

Yhteistyössä