Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

Hyvää maanantaita heinämasut

Olipas viikonloppuna kovat pakkaset - täälläkin yli -32 astetta, hrrrr. Vaan niin sitä oli kansalaisopistoon vääntäydyttävä pe-su opettelemaan tekeen kahvipusseista koreja. Oli sunnuntaina mukava tulla kotiin takas, kun mies oli siivonnut, tiskannut, pessyt pyykit, laittanut ruoan valmiiksi ja hoitanut muksut :heart: :heart: :heart: . Minä sit söin ja pistin reporankana pötkötteleen rankan viikonlopun jälkeen :LOL: .

Hyviä ultrakuulumisia oli tullut jälleen, onnittelut :heart: . Ja aika monella oli tällä viikolla rakenneultra - ja ultrakuulumisiahan täällä odotellaan itse kukakin kuumeisesti :LOL: . Itselläni on rakenneultra viikon päästä tiistaina, huoh siihen tuntuu olevan ikuisuus - mitä minäkö malttamaton :LOL: .

kardemumma sullahan on nätti masukuva, itelläki taitaa olla isompi massu. Millonkahan sitä sais ite otatettua miehellä kuvan ja laitettua tänne, niin saatte kauhistella :LOL: .

tähystyslitkut niitä olen minäkin - valitettavasti - joutunut juomaan ja meinas kyllä yrjö lentää, niin kauheen makusia ne on, örk. Toivottavasti niitä ei joutuis enää ikinä juomaan.

Liplatus ihana masukuva =) .

Hippu on potkiskellut kovasti viikonlopuna aikana, mieskin nyt tunsi eka kertaa potkun :heart: . Tänä aamuna veti armottomasti suonta vähän ennenkuin kello olis herättäny. Ja nyt on oikee pohe kippeenä. Mulla veti suonta sillon ku odotin poikaa, tyttöä odottaessa ei suonenvetoa tainnu olla.
Mut nyt pitää lähtä hakeen typy ja mies kotia, esikoisen hain jo aimmin eskarista.



SMSM ja Hippu rv 20+0 POKKKKSSSS :heart:
 
heips!

Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista =)

Nyt on ensimmäistä kertaa suonenveto yrittänyt tulla eilen ja tänä aamuna, onneksi kerkesin ajoissa "vetää vastaan" eikä kipukohtausta kerenny tulla... :|

Liitoskivut on ollu ihan kadoksissa tällä kertaa, ei edes imuroidessa ja huonekaluja nostaessa ole tullu. No jos sitä on jo niin väljässä kunnossa valmiiksi :LOL:


a ja öttiäinen tasan rv21
 
Ultra takana ja sukupuoli tiedossa. Mies muutti mielensä sukupuolen tietämisen suhteen, ja kysy kummalta näyttää :) Selvä pippeli kuulemma oli, eli meille tulee POIKA. Aluksi ehkä oli vähän hassu olo, kun oli tyttöolo ollut vahvasti ja kaikki usko tytön olevan tulossa. Mutta tuntuu ihan hyvältä nyt, että tulee pikkuinen poika :)

Vauvan mittoja en oikeastaan en tiedä, tulin ehkä hieman huonoja uutisia samalla :( Vauvalla huomattiin oikean munuaisaltaan lievä laajentuma, joka kuulemma on ihan tavallista poikavauvoilla. Ei kuulemma ole mitään vakavaa, mutta parin viikon päästä uusi ultra. Kuulemma ohi menevää, mutta tilannetta tarkkaillaan. Säikäytti aika kunnolla, ei sitten tajuttu kysyä mittoja. Vastaa täysin 20+3, eli kasvanut hyvin ja tasaisesti. Istukka takaseinässä. Noh joku erikoislääkäri ultraa kahden viikon päästä. Pistettiin samalla lähete sairaalaan lantiokuvaukseen ja koko arvioon rv 37lle.

Käytiin Babystylessa, katteleen vastasyntyneelle sopivia matkarattaita, jotta ei tarvitsisi aina reissun päälle ottaa yhdistelmiä mukaan. Samalla mies osti sellaisen hellyyttävän pupukuvioisen sini-keltaisen pinnasängyn reunapinnapehmusteen ja Brion aivan ihanan ruskea kuvioisen hoitolaukun :) Kuulemma mulle sopiva hoitkolaukku, kun muistuttaa enememmän käsilaukkua kuin hoitolaukkua :LOL: (en ole laukkufrikki:D )

Yritän nyt vaan aatella positiivisesti ja toivoa, että vauvalla on kaikki hyvin. Ja koko munuaisaltaan juttu oli vaan väärä hälytys.

Tuollakin oli 4D-ohjelmistot, mutta sopivaa anturia ei viellä ollut, joten ei nähty kuvaa.

Meän ultrakuvista, ei saanut mitään selvää :D näytti aivan ankalta meän pikkunen :D joten en taida pistä kuvia kerhon puolelle.

Dana88 & Pikkune poika 20+3
 
Heipparallaa!!!!

Masunturvotus jatkuu :D Maha on yhtäkkiä ihan hirveä ja se ei mahdu mihinkään. Ei paitoihin, ei housuihin, ei takkeihin...

Tissit on onneksi isontuneet mahan rinnalla, niin se kompensoi vähän tilannetta. Entisten c-kuppien tilalla on DD:t. Mies on mielissään. :whistle:
Mä sitten en ole siitä mielissään koska tiedän raskauden jälkeen kuinka paljon tyhjää nahkaa niissä on kun ne palautuu tuohon c:hen. ;)

Zeenahille onnea ylösnousemisesta ( :D vitsit mikä ilmaus).


Voi teitä niin monta on jo ultrailtu... Vielä reilu viikko omaan ultraan.. :heart:

T: Mattila ja Mama 21+0 ***POKS***
 
Ennu: Miunkii piti ihan käydä netin laskurista kattomassa, että paljonko niitä viikkoja nyt sitten olikaan:D

Liplatus: IHANA MASSU:)

bambina: Miekään en nuita liikkeitä vielä tunne ja näitten erittäin epämääräisten vatsakipujen kanssa se ei ole mikkään kaikkein paras yhtälö, mutta eiköhän se viikari siellä jossain välissä ilmottele itestään:) Kiva massu siulakin:)

Mie kans sitä mieltä ,että ultrakuulumiset hetimmiten tänne!!!! :D Ku omaan ultraan vielä niin pitkä aika nii piäsöö muitten kokemuksia lukemaan:D

Zeenah: Rauhallisesti vain otat, niin josko sitä sitten pystyis jo vähän pidempään olemaan pystyssa:)

Helise: Ihania ultrakuulumisia=) Mie olen ehkä sitä mieltä, että käyt niitä teoriatunteja ja otat lunkisti. Itte tiijän että harjottelu voi olla hirmu stressaavaa jo ilman raskautta ja huolta pienestä. itselläni on kans harjoittelu nyt keväällä vielä, mutta painottuu pääsääntöisesti tuonne äitiysneuvolaan, työtereyshuoltoon ja ne..eli ei ole niin fyysisesti rankka.

dana88: Onnittelut pojasta :) Toivottavasti ei ole mitään vakavaa teidän pikkuisella. Hyvä että pääset uudelleen kurkkimaan tilannetta sitten myöhemmin:)

Ittellä tosiaan ultraan vielä aikaa se reilu pari viikkoa ja mukava lukea muiden kuulumisia? Miun piti tänään olla niin ahkera opiskelija ja olla koulussa..Kuinkas ollakkaan koulussa olo vaihtui kana-cesar-salaatiksi ja kahvittelu hetkeksi luokkakavereiden kanssa..Sit kävin vielä porsaana ostamassa muutaman leivoksen ja söin nekin jo ja nyt on ähky:D

Soittelin uudelleen sinne yksityiselle ja kyselin olisiko mahdollisesti aikaisempia vuoroja kun olisin halunnut käydä tarkistuttamassa kun näitä kipujakin on niin vastauksena tuli: Emme ole mikään päivystyspoliklinikka.
Joten peruin sen aamulla tilatun vuoron. ku siihenkin olis ollut aikaa vielä pari viikkoa... Että käy ärsyttämään ku täällä äitipolille (vai mikä se nyt on) ei kait oteta ennen rv 22:ta ja jos neuvolaan soittaa ne käskevät mennä oman kunnan lääkärille ja viimeeksi sain siellä NIIN huonoa ja ala-arvoista kohtelua ja palvelua, että en todellakaan halua sinne enää mennä! Eikä tämä nyt oikein päivystysasiakaan ole... Että osaa taas kerran vituttaa ja ottaa aivoon ihan lajin verran. Pitää varmaan huomenna sitten neuvolaan soitella ja kysellä, että mitäs tässä nyt tehdään...

Rae ja Nyytti 18+4
 
Ei sattuis kukaan tietään mitä tarkoittaa termit Lm, Rm[/b] ja AC raskauden ultraäänitutkimuksessa? Lääkäri oli tuollaiset termit ja mitat kirjoittanut äippäkortiin, netistä oon tutkiskellut, mutta ensimäisiä termejä ei ole löytynyt. Nyt harmittaa, kun en tiedä vauvan mittoja :(
 
Ihania ultrakuulumisia :heart: Onnea tyttö ja poika lupauksista :hug:

Itsellä rakenne ultraan aikaa kolme PIITKÄÄ VIIKKOA :( en tiedä kuinka jaksan odottaa..pelko persuuksis koko ajan ettei kaikki ole hyvin. Mielestäni oon tuntenut iltaisin varsinkin pikkuisen mönkivän masussa,mutta nyt tuntuu etten enää tunne mitään..ja toinen mikä ihmetyttää on tämä väsymys,mikä periaattees pitäis olla keskivaiheilla pois ja mulla vaan lisääntyy. Lomapäivä tänää ja menin sit nukkuu 4 tunnin päikkärit..normaalia? mietin et onkohan hemog. tippunu nii alas et tarvis rautaa? voiko se aiheuttaa tän väsymyksen? viime neuvolassa kaikki oli hyvin,hg oli 123 eli hyvä.. onko turhaa soitella neuvolaan aamulla huolistani? viikkoja nyt 18+4..

Huolesta sekaisin oleva Taatu
 
onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttö- ja poikalupauksista!!! :heart: :heart:

dana mun siskon lapsella (joka syntyi viime kesänä ) todettiin syntymän jälkeen sellanen verenhyytymistauti, jonka takia jouduttiin ultraamaan vatsa ja sieltä löytyi siinä samassa kanssa jotain samantyyppiseen munuaisjuttuun (en tiedä mitään termejä :D) liittyvää ja joutuivat muutaman kerran käymään kontrollissa, mutta nyt jo kaikki on korjaantunut hyvin ihan itsellään! joten uskon että kaikki kääntyy varmasti parhain päin!! niin, ja tämäkin tapaus oli poika... ;) nyt siis jo 8kk, ja verenhyytymistautikin on jo voitettu! rauhallisin mielin odottelet sitä uutta ultraa, kyllä ne varmaan olisi sanoneet jos kyseessä olisi hengenvaarallinen juttu... :hug: :heart:

Taatu oon myös ollu tosi väsynyt viime aikoina, ja ekassa neuvolassa hb oli 122 eli aika samoissa lukemissa, mutta nyt viime perjantaina kävin sairaanhoitajan vastaanotolla, kun olin ollu pitkään kipee, ja hän otti tulehdusarvot ja pyysin samalla ottamaan hb:n ja se olikin enää vain 108, joka on kyllä jo tosi alhainen... joten ehkä kannattaa käydä mittauttamassa, koska raskauden aikana tuo raudantarve kasvaa ja siksi hb saattaa laskea, vaikket muuttaisikaan mitään ruokavaliossa. mä joudun ite nyt käymään kontrollissa juurikin tuon alhaisen hb:n takia. :|
 
Dana88: Oi poikalupaus! Ite oisin kans halunnu tietää sukupuolen, mutta mies ei. Joten ei sitte kysytty.
Toivon myös, että munuaisaltaan laajentuma ei ole paha asia. Mun käsityksen mukaan tilanne tosiaan voi ihan hyvin korjaantua itsestään, joten älä murehdi liikoja nyt :) :hug:
Mulla lukee neuvolakortissa lapsiveden määrä kohdassa Lm 5.0 eli tarkottaiskohan se sitä..? Ihan villi veikkaus :)
 
iihaniiiaa maasujaaaa!!!! :heart:

Jeps, Työharjottelusta: Minä varmaan menisin. Kokeilisin mille tuntuu, jos alkaa voimat loppua, jättäisin kesken. Kai siitä keskeneräisestä harjoittelustakin jotain hyötyä tulevaisuuden kannalat olisi? Jos tuntuu sille et voimat ei riitä, jää kotiin. Vauva on kuitenkin nyt tärkein :heart: .

Minäkin lisäsin kerhoon kuvan:).

Odotan + Elmeri 18+0 POKS!
 
Onnea kaikille ultrakuulumisista. :heart:
Ja jaksamista teille, jotka olette saaneet jotain epäilyttäviä uutisia ultrassa, toivotaan et kaikki on lopulta hyvin. :hug:
Ihania masukuvia kaikki lisäilleet tänne.

Mä kävin kans tänään neuvolassa. Vauvan syke 150. Omat paineet ok. Hb laskenu 146:een... Huikeesti ! Painoa tullut noin 750 g / vko (niin ja minkäkokonen musta sitten lopulta tuleekaan ???) Ei hyvä ollenkaan ! Hyvä fiilis jäi neuvolasta taas. Seuraava terkkari 16.3. ja lääkäri sitten 6.4. Niitä odotellessa. Kunhan nyt eka tulis ens viikko ja se hiton ultra.

Töissä kiire vaan jatkuu ja päätä särkeny ihan koko päivän. Piti mennä sisäpyöräilyyn tänään, mutta olin kotona vasta kuuden jälkeen ja tunti alko 18.45 et en nyt ihan sitten ehtiny sinne. Jospa sitä salille jaksais raahautua, mut mitäs sitten jos siel on joku hirmunen ruuhka ? Mä ku en oikein jaksa sitten olla, alkaa ärsyttää ja ahdistaa.

Täytyy kyl yrittää keksii viikonlopuks jotain ohjelmaa, muuten sitä ehtii vaipumaan taas synkkyyteen ennen ultraa. Mä ehdin kehittelemään itelleni vaikka mitkä möröt.

Joku täällä pohti työharjotteluun osallistumista. Onko kyseessä minkälainen työ ? Ilmeisesti ois kuitenkin jotain fyysistä ? Mä en välttämättä osallistuis, jos ois ollu jotain supistuksia tai ongelmia muuten. Vai oisko sitten mahdollista että jos harjoittelu jää kesken, sen sais sitten seuraavalla kerralla hyvitettyä ?
Välillä tuntuu et normaali töissäolokin on haastavaa, vaikka mä teenkin VAAN toimistotyötä.

 
20+0 :D Puoleenväliin on päästy.

Olihan rankaa töissä kun lumi tukki kaikki tiet ja eteneminen oli todella raskasta,selkä ei oikein tykkää.Toivottavasti huomenna olisi aurattu tiet tai muuten poljen jalkaa ja saatampa vähän noituakkin. :D Mulla on fyysistä työtä,paljon seisomista,nostelua yms ja jos olisi mitään ongelmia niin tämä ei kyllä onnistuisi.Selkä yrittää nyt jo kiukutella,mutta pysyy vielä kohtuurajoissa.Jos tämän tyyppinen homma pitäisi aloittaa raskaana ollessa,niin luulen että tiukkaa tekisi.
 
Pai80: Jeps, mä pohdin sitä työharjottelua. Opiskelen siis terkkariksi ja suoritan nyt sairaanhoitajan osuutta vasta. Menisin ensin kuudeksi viikoksi sisätautien vuodeosastolle ja sitten viideksi viikoksi ns. naistentautien vuodeosastolle, missä on myös satunnaisesti muita potilaita. Eli kaiken ikäisiä potilaita, kaiken kuntoisia ja kaiken kokoisia ois tiedossa. Nostelua ja muuta mukavaa sh.n työhän kuuluvaa. Jaloilla oloa pääasiassa kumminkin.

Viime harjottelu terveyskeskuksen vuodeosastolla oli fyysisestä aika rankka, siellä tosiaa nosteltii vuodepotilaita. Siitä ehkä onki jäänyt kuva, että uskaltaako tässä nyt mennä tonnekaan.
Periaatteessa jos oisin muutaman viikon vaikka, nii sen ehkä sais hyvitettyä myöhemmin, mutta toisaalta taas jos olen 3 viikkoa jossain nyt ja sitte vuoden päästä 3viikkoa jossain nii tuntuu että myös henkilökunnan kans vois olla vaikeempi päästä tutuiksi.. Tai kyllä pitemmäl jaksol kerkeää enempi oppia.

Äh! Yritänkö mä vaan nyt keksiä syitä etten menis sinne....
 
dana toi AC tarkoittaa vauvan mahan ympärystä. Tai mulla ainakin tuossa ultrakuvassa on AC ja sitten mitta, jonka muistan olevan sama, kuin masun ympärys.

helise mä en usko, että lähtisin tekemään harjoittelua, jos päivät olisivat noin pitkät matkoineen. Ainakaan, kun kyseessä on noinkin pitkä harjoittelu. Toisaalta itse olen sen luonteinen, että tekisi tosi tiukkaa jättää harjoittelu kesken jos tuntuu liian raskaalle ja olen myös huono sanomaan, etten esim. osallistu nostoihin. Ehkä jos noi asiat olisi etukäteen sovittu sekä osaston, että koulun kanssa, niin sitten yrittäisin, mutta omalla kohdallani tosiaan olisi helpompi jättää harjoittelu toiseen ajankohtaan kuin lopettaa kesken kaiken.

Ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Toivottavasti danankin pikku pojalla on kaikki loppujen lopuksi hyvin!
 
Mukava kuulla ultrakuulumisia, onnea siis siellä käyneille :heart: Toivottavasti myös Danan pienellä pojalla on kaikki hyvin :heart: :heart:

Ihania masukuvia jälleen :heart: :heart:

Omasta masusta ei oo vielä yhtään kuvaa :whistle:

Kirppiskierroksella käyty. Käteen jäi: pari potkaria/yökkäriä ja pikkuiset housut ;) Emmaljungan vaunutkin siellä oli ja niitä ihastelin, mutta ei kuitenkaan olleet mieluisan väriset, vaikka hinta oli kohdallaan, kun olivat tosi hyväkuntoiset.. Ehkä maltan vielä mieleni ja odotan että varmasti löydän mieluisat :ashamed: :whistle:

Lenkki tehty ja vielä crossasin päälle :D

Nyt täydellisten naisten pariin :D

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:


Maamin ja Toivo-Justiina 20+3 :heart:
Ps. Tämä leidi odottaa kuumeisesti omaa ultraa!
 
Pikaisesti vaan... oli taas niin paljon tekstiä, ettei mitään toivoa muistaa, mitä piti kommentoida :ashamed:

Ihania ultrakuulumisia :heart: Onnea kaikille!

Dana meillä kuopuksella (poika) kanssa todettiin rakenneultrassa lievästi laajentunut munuaisallas. Sitä ei edes kontrolloitu mitenkään raskauden aikana tai synnytyksen jälkeen. On todellakin yleistä ja yleensä ihan harmitonta! Koita olla turhia huolehtimatta ja otat sen nyt niin, että kiva kun pääset pian taas vauvaa ultraan katsomaan :) .

Ihania masukuvia teillä! Mua ahdistaa koko maha nyt, kun ekaa kertaa nyt neljännessä raskaudessa oli liikaa lähtöpainoa ja tuntuu, et toi maha on pelkkää läskiä :( . Painoa on tullut muutenkin nyt ihan liikaa ja ahdistus sen mukainen. Mulla on vielä se huono puoli, et mä en laihdu imettämällä. Laihtuminen alkaa vasta, kun olen lopettanut imetyksen. Kuopusta imetin 1v7kk, lopetin, kun olin n. rv 8-9. Sen takia sitten jäi noita ylimääräisiä kiloja tähän raskauteen ja voi että nyt ahdistaa |O .

Nyt pahoinvointi aikalailla helpottanut, vain silloin tällöin iskee etova olo. Tämä raskaus näyttää menevän samalla mallilla kuin edellinenkin. Pahoinvointi kesti melkein puoleen väliin ja sitten alkoi kipeät supistukset. Eli tosiaan kipeästi supistelee päivittäin, mutta onneksi vasta muutamia kertoja päivässä. Mä yritän uskoa, että tästä ei ole haittaa, koska viimekään raskaudessa supistukset eivät tehneet tuhojaan alakerrassa, joten toivotaan ettei nytkään.

No, nyt katkes ajatus...

Keskiviikkona ultra, juhuu!

Sherine + muru rv 19+2
 
Ihania ultrakuulumisia täällä! Onnitteut ultrassa käyneille!!

Eiköhän Danan pikkupojalla kaikki kuitenkin hyvin. Mun ymmärtääkseni noita lieviä munuaisaltaan laajentumia löytyy aika paljon ja seurannassa tosiaan korjaantuvat kuten sulle sanottiin! Toivotaan parasta!

Ihania masukuvia! Kiva nähdä etenkin toisten tuplia odottavien kuvia vertailun vuoksi. Mies on pari kuvaa ottanut mun masusta, mutta oon niissä niin vähissä vaatteissa etten kehtaa tänne laitta (enka varmaan osaiskaan), Pitää yrittää kunhan saa siveellisempiä kuvia otettua :) Masu kyllä kasvaa todella hurjaa vauhtia. Päivä päivältä tuntu että on taas kovasti kasvanut. Kohta nahkat venyy ja paukkuu!

Rakenneultraan täällä vielä reilu viikko aikaa. Sitä odotellessa onneksi paljon tekemistä niin ei käy aika pitkäksi.

 
dana Onnittelut poikalupauksesta! :heart: Ja mäkin uskon että kaikki kuitenkin ok pikkuisella. Oon kuullut että toi munuaisjuttu on yleistä pojilla ja hoidettavissa. :heart:

madrigal, ihana masukuva! :heart:

maamin Mä kävin eilen kirppiksellä kun kävin tyhjää oman pöydän (oli viikon ajan) ja löysibn aivan ihanan potkarin pikkuiselle. <3 ja löysin kuopukselle kivan "hienostelu" talvitakin tuleviksi talviksi 4e. =) Ei sellasesta viittikään paljoo maksaa (uutena kaupasta) kun eipä noilla kauheesti käyttöä ole, mut pakkohan se oli ostaa kun eteen tuli. :D

Täällä oli hulina viikonloppu. la juhlittiin kuopuksen 1v synttäreitä. Su menin poikien kanssa esikoisen kerhokaverin 6v juhlille. =)

EIlen tapahtui taas suuria, meille tuli hauvavauva! :heart: Eihän siitä pitkä aika ole kun vasta vanhus koira kuoli mutta kun kasvattaja soitti että pentuja ois ja haluaisi meille yhden niistä niin ei sitä toista kertaa tarvinnut miettiä... :heart: Nyt vaan on sitten taas kädet täynnä töitä kun vanhempi koira ei vielä oikein hyväksi pikkuista.. ehkä se tästä. =) :heart:

sadee80 & rusina 21+2 :heart:
 
Auuts ! Yö meni huonosti, kun särki tonne alaselkään ja sitten säteili pakaraan ja jalkaan. Ja heti aamusta on maha kipee, taitaa tosin olla jotain suolivaivoja taas tälläkertaa, mutta tosi inhottavan tuntusta. :( Siis todellakin toivon et on suolivaivoja, ettei mitään supistuksia tms.

Ite oisin varmasti Danan asemassa ihan paniikissa, mut tosiaan uskotaan et kaikki kääntyy parhainpäin. Toivottavasti hälytys on väärä. :hug:

Pitäis kait tässä alkaa taas tekemään töitä, niitä taas tuntuu riittävän.

Hei puolivälissä ollaan :)

 
Mites muuten te, jotka olette saaneet tietää vauvan sukupuolen... Oletteko kertoneet / meinaatteko kertoa ihmisille että kumpi on tulossa, vai pidättekö omana tietona syntymään asti ?

Me meinataan ainakin näillänäkymin kysyä sukupuoli ja varmaankin pidetään se vain meidän omana tietona loppuun asti. Ja kyselijöille sanotaan ettei näyttänyt / ei kysytty. On nimittäin alkanu ärsyttää ku tosi moni on kysellyt et joko tiedetään et kumpi on tulossa. Ja siis kyselijät ei oo olleet edes mitenkään meille läheisiä ihmisiä... Täytyy vaan muistaa että hokee itelleenkin ettei yhtään tiiä kumpi on tulossa, vaikka siis tietäiskin. Mä ku ainakin oon sellanen et vahingossa saatan sanoa jos joku oikein ovelasti kyselee / vihjailee.

 
Huomenta!

Kello 9:00 oli ultra ja nyt oon raportoimassa eli enkös aika hyvin 2 tunnin sisään ehtiny :D Lääkäri sanoi, että ei nyt selkeää näkymää saanut, mutta näyttäisi pojalta . Siis mä olen niin kamala ihminen, kun hetken ehti tulla sellainen pettymyksen aalto. Olin niin varma, että tämä on tyttö. Toisaalta sanoin miehellekin, että on varmaan enemmän seuraa veljeksistä, kun ikäeroakin on alle 2 vuotta. Toki tärkeintä on, että kaikki on hyvin.

Tää oli sama lääkäri joka teki viimeeksi sen kamalan ultrauksen, niin nyt se oli kuin pieni päivänsäde :D Näytti 4D-kuvaa ja kaikkea. Selitti kaiken selkeästi ja kansankielellä. Upeeta :heart:

Jaha nyt mä rupeen lukeen teidän juttuja :)
 

Yhteistyössä