Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

pauliina toivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin. Tuon pään ympärysmittakin on kaiketi kuitenkin yksilöllistä, vaikka keskiarvoja lääkärit tuijottavatkin. Toivotaan, että 23 vkoon mennessä tilanne olisi jo normalisoitunut.

Ummetuksesta mulla vatsa tuntuu toimivan jopa normaalia paremmin, joten ei ole ummetusvaivoja näkynyt, toivottavasti ei näykään.

Helise kiva, kun saitte vaunut varattua ja vielä hyvään hintaan! Yksi mietittävä asia taas vähemmän :)

Nyt täytyy painua pehkuihin, armoton väsy iski.
 
Heippa hei!

pauliina82: Oi, kurjaa kun tuli ikäviä uutisia :( Iteäkin huolestuttuis kovasti vastaava tilanne, mutta toivotaan että kyseessä ois vaan vähän hitaampi kasvu ja ens kerralla kaikki ois ok. Voimahali sinne! :hug:

Ummetuksesta: Mulla on kans ja paljon! Normisti mun vatsa on lähes joka päivä löysällä, nyt ei todellakaan ole. Oon syönyt kovasti luumuja ja toivonu että auttaa. Hetkellisesti ne kyllä oloa helpotaa, mutta melkei toivois ihan kunnon ripulia nii olo kevenis, heh.

Kiitti harjottelua koskevista mielipiteistä, ne kummasti auttaa oman kannan muodostamisessa kun saa vähä muutakin näkökulmaa :)

Kävin tänää muuta pumpis ja kevyil painoilla tein. Olin ennen jumppaa kiukkunen ku amppari ja jumpan jälkee oli ihanan kevyt olo. Ah! Kyllä liikunta tekee eetvarttia :)
 
Helise, millasilla painoilla teet mitäkin lihasryhmää nyt pumpissa (per tangonpää)? Haluisin kiinnostuksesta tietää kun mäkin käyn yhä pumppaileen. Teen ihan sairaan pienillä painoilla: kyykyt 3.5kg (per pääty siis), rinta 2.5, selkä 3.5, ojentajat 2.5, hauis 2, hartiat 2kg käsipainot ja 1kg tangossa :D ja askelkyykyt ilman tankoa. Mutta oon kunnoltani korkeintaan keskitasoa - jos sitäkään - joten kyllä noillakin saa kunnon treenin.
 
Kardemumma Mulla on itse asiasssa aika samat painot kun sulla, suluissa mitä oli ennen raskautta ja painot siis per pääty myös:

alkulämppä 3,5kg (3,5kg)
kyykyt 3,5kg (7-9kg)
rinta 3,5kg (4,5kg)
selkä 4,5kg (7-9kg)
ojentajat 3,5kg (3,5kg-4,5kg)
hauis 2-2,5kg (3,5-5kg)
askelkyykky 2,5kg (5kg)
hartiat 3kg käsipainot ja tangossa 2-2,5kg (samat ennen)

Eli oon keventänyt jonki verran, mutta tuntuu esim kyykyissä ja selässä että vois olla painoa reippaasti lisää. Ei silti viiti revitellä, ettei mitää haittaa tuu. Pysyy se kunto ees jonkinmoisena näin :)

Mulla pumpis on aina hartiat olla ihan killeri! Se on niin rääkkiä! Viime kesänä oli kyl kiva kun oikeesti oli lihasta myös hartias, näytti kivalle toppien kanssa. Siitä haaveillessa :)

 
Danalle pitkää pinnaa odotellessa toista ultraa. Moni jo sanonutkin, että uskoo tuon olevan vaaratonta ja niin tääläkin toivotaan! Piinallista se varmasti on.. Meillä esikoinen joutu syntymänsä jälkeen kontrolliin kolmiviikkosena, kun oli sydämessä pieni sivuääni ja kyllä tuota mietittiin, vaikka lääkäri lohdutti niiden yleensä menevän itestään ohi.

Sadee onnea koiravauvasta!

Päpsy
kyseli hiustenvärjäyksestä. Tästä ollaan montaa mieltä, mutta minäkin muistelin, että voi huoletta värjätä odottaessa. Itse asiassa oli pakko tarkistaa ja husin sivuilla lukee, että voi värjätä, kunhan tekee sen kohtuullisin välein, ei siis viikoittaista värjäystä. Että anna mennä vaan! Tosin olen kuullut/lukenut, että raskausaikana hiuksen rakenne muuttuu jonkun verran ja voi näin ollen vaikuttaa lopputulokseen, mutta tuskimpa ruskeasta väristä vihreitä hiuksia saat aikaseksi (toisin ku mulle joskus muksuna, äiti laitto omasta purkistaan muutaman raidan etuhiuksiin, ku kovin pyysin, ei tajunnu kattoo ettei sovi vaaleille :D )

Rae ei voi muuta sanoa ku koita kestää ja piiiitkää pinnaa! :hug: Niin äidin, puolison ja terveydenhuollonkin kanssa..

Liikkeistä
ei tunnu masun päälle, tai en ainakaan oo oikeaan aikaan kokeillu. Turhaan en oo viittiny miestä hoputtaa kokeilemaan, turhautuu vielä. Kyllä se vielä ehtii.

Pauliinalle myös tsemppiä uusintaultraan!


epsh:n "pyynnöstä" perustin nyt sit facebook-ryhmän. Löytyy nimellä heinäkuiset 2010
ryhmä on suljettu eli juttuja ja kuvia voi lukea ja julkaista vain jäsenet.

Nyt mentävä syömään viel jotain iltapalaa.. joten see uu :)
 
Ihan unohdin Pauliinalle toivottaa onnea poikalupauksesta :flower: Varmaan jännää kolmen tytön jälkeen.

kardemummma kyseli aiemmin reippaasta kävelystä ja palleapistoksesta. Mä luulen, et se ei ole supistelua, koska mullakin on sun kuvaamaa pistävää kipua, kun reippaasti kävelee. Ja just aina alhaalla ja jommalla kummalla sivulla. Muoks. Mulla kyllä myös supistelee reippaasti kävellessä, mutta toi kipu on siis asia erikseen, eikä liity supisteluun.

Iiiiik! Klo 10.30 olis ultra!!!! Toivottavasti vaan ehdin sinne hyvin, koska mun kaveri naapurista menee np-ultraan klo 8.30 ja hoidan sen poikaa sillä aikaa. Sitten sen pitäis ehtiä tänne, jotta voi hoitaa meidän poikaa. Huh, kiire varmaan tulee.
 
Pauliinalle tsemppiä ja toivotaan parasta :hug:

Miten muut lapselliset ihmiset ehtii liikkumaan? Ainakin joltain luin, että käy ryhmäliikunnoissa. Mä kävin vielä vähän aikaa sitten ennen töitä kello 6 salilla, mutta näin talven tultua sekin jäi. Muuta aikaa päivästä ei tunnu löytyvän. Töistä olen kotona joskus 16:30-16:45, sitten pitää syödä, olla esikoisen kanssa (joka menee 19:30 nukkumaan), sitten siivotaan ja touhataan näitä arkijuttuja, lopulta onkin niin kuitti ettei jaksais tosiaan ilta 9 lähtee mihinkään. Pääasiallinen liikunta mulla on siis satunnainen uinti ja lenkkeily. Ois tosi kiva kyllä ehtiä jonnekin jumppaan ja nyt olenkin lauantaisin (erittäin huonolla omatunnolla) aloittamassa sen äitiysjoogan.

Mulla eilen kanssa tuntui mahan päälle liikkeet! Ja tietenkin, kun mies laittoi käden mahalle loppui kuin seinään (okei se jakso pitää sitä siinä ehkä noin minuutin). Tosin eipä sitä tunnu paljon kiinnostavan :/
 
Huomenta kaikki,

Pauliinalle mahdottoman paljon tsemppiä! Uskotaan vakaasti, että pienokaisella on kaikki oikein hyvin seuraavassa ultrassa. Ja onnea poikauutisista. :)

kardemummma ja helise Arghh, ei saa puhua pumpista kun mä just laitoin SATS jäsenyyden paussille raskauden ajaksi ja mun toisella salilla ei oo autenttista pumppia vaan jokin halpa kopio, jota boikotoin! Tosin ehdin jo jossain välissä totaalisesti kyllästyä pumppiin, mutta nyt tekis taas mieli. Oon viime viikkoina keskittynyt punttitreeniin salilla. Jonkin verran oon ottanut painoja alas, mutten mitenkään kauheesti. Esim ennen tein askelkyykyn 7,5kg per pää (plus tanko 20kg) ja nyt teen 5kg per pää. Omien tuntemusten mukaan. Mulla on ihan kauhee ikävä sellaiseen kunnon hikijumpparääkkiin - esim hyvän ohjaajan BodyCombatiin! Raskauden jälkeen tuntuu varmaan ihanalle päästä taas treenaileen täysillä kun ei tarvitse huolehtia, miten pieni jaksaa mukana.

Ummetuksesta kärsitään ajoittain täälläkin. Oikeestaan ainoa tapa, miten mulla pysyy maha toiminnassa normaalisti on aamupuuro ja paljon hedelmiä päivän aikana. Plus paljon vettä. Ja päivän "too much information" pläjäyksenä voin kertoa, että kärsin pari viikkoa sitten ihan kauheesta peräpukamasta. :D Nyt naurattaa, mutta silloin ei kyllä yhtään... Ihan järkyttävää! Onneksi se parani itsestään... Toivotaan, että pysyis pois.

Olivia & Vauveli 20+3
 
heipä hei,

Eipä tullut kovin montaa tuntia viime yönä nukuttua :/ mietin sitä ultrausta ja että mistä johtu ne pienet mitat.. nyt mieli on jo valoisampi, vaikkakin aika tööt-olo. Oon alkanu epäilemään,että vauva on muutenki pieni kokoinen, kun kaikki mitat oli alimmalla käyrällä ja nää kaksi mittaa vielä siitä alempana. Toivotaan niin. Tänään viedä ne paperit neuvolaan,että tulee se aika äitipolille..

Yöllä mietin pojalle kivoja nimiä,jotain me on kalenterista jo kuukausia sitten raakattu, mitkä olis hyviä. Nyt mietin sitä,että jos pojalle antaa 3 nimeä, onko tytöistä se eri arvoista, kun niillä on vaan 2 nimeä...Pojalle on paljon kivoja nimiä,parhaat tyttöjen nimethän me ollaan jo käytetty.

Jos tästä lähtis juomaan kahvia ja syömään leipää, alkaa maha kurnia...

pauliina ja veikko rv21+3
 
Kiitos ihan hirveesti teille kaikille ku jaksatte tällästä hysteeristä panikoijaa kuunnella ja tukea :heart: :heart: Totta se on, että vertaistuki, missä muodossa tahansa, on kyllä ihan parasta :flower: :heart:

Heidik86 Oonhan mie aina sinne yrittänyt vaik mihin aikaan soitella mutta minkäst teet..Mukava muuten kuulla, että ultraava hoitaja on siun mielestä pätevän oloinen. Koska miehen sisko sanoi, että olivat hänen paikkakunnaltaan siirtäneet rakenne-uä:n iisalmeen sen takia, että lääkäri sen tekisi...Ihmetteli siksi kovasti, miksi sen nyt kätilö tekeekin...

Pai80 Istukan sijaintia en tiijä ku ei viime ultrassa sitä kukkaan miule kertonut, enkä kyllä älynnyt edes kysyä..Ehkä se sitten on siinä etuseinämässä ni siks niitä ei tunnu.... Ja soittoajan ulkopuolella jos yrittää ni menee vastaajaan ja jostain kumman syystä tuntuu, että vaikka viestin jättäsin ni miule ne unohtaa aina soittaa :LOL: Perumiset yms sitten soitetaan muina päivinä tuonne naapuri kaupunkiin...

Mattila Kait se vaan pittää uskoa, että ne potkut rupee sitten aikanaan tuntumaan..Miun vauvski on varmaan vaan niin rauhaa rakastava yksilö, ettei raaski äitiä potkia :heart:

Maamin82 On miula se kotidoppler, mutta siinä on nähtävästi joku vika, ku välillä siitä ei kuulu yhtään mitään...Mut sillon ku toimii ni kyllä sillä saa äänet kuuluviin ja se rauhottaa jo ihan mielettömästi :heart:

Pauliina Siule tais poikalupaus tulla ultrassa niin onnittelut siitä :flower: Toivotaan, että ei siun vauvvalla ole mitään vakavaa ja tsemppiä sinne uusintaultraan :heart: En osaa edes sanoa, mitä siun tilanteessa tekisin ja pääni varmaan miettisin puhki ja hulluksi tulisin, mutta jospa se tein vauva vaan on pienempi..se on päättänyt erota valtavirrasta ja päättänyt kasvaa astetta pienempänä:) Ja tuosta nimiasiasta..Mie aineski olen ihan hirmu katkera miun isoveljelle ku sillä on kolme nimeä ja miula vain kaksi..

Ummetuksesta oli puhetta..Mie kärsin siitä ihan alkuraskaudessa..välillä parani ja nyt tämä "ihanainen" vaiva on tullut takaisin :kieh: Tiijättekö onko turvallista käyttää mitä lääkettä/pehmikettä tähän vaivaan näin raskausaikana??

Kotidopplerilla tosiaan sain tännään aamulla pienen äänet hyvin kuuluviin ja taas hetken verran on rauhallinen olo, siellä se mein pieni vaan rauhassa oleskelee :heart: Kohta pitäs kouluun lähtee tentti tekemään..Jännitysmomenttia vaan lisää se, että lunta tullut ihan hulluna ja mies on töissä, eikä aamulla aurannut pitää traktorilla ni pääseeköhän täältä edes minnekkään :eek:

Rae ja Nyytti 18+6
 
Minä oon yrittänyt kerran viikkoon käydä uimassa.Otan esikon mukaan (10-vuotias) ja voin uida rauhassa tai viimeksi käytiin koko perhe,niin mies vahti ja ui lasten kanssa ja minä uin.Mies ei tykkää uida,niin hyvin tuo käy =) Arkiliikuntaa tulee joka päivä esim.tänään oon jo 2km kävellyt ja vielä 4km tiedossa,kun on koululaisen kanssa hammaslääkärireissu kyllä tuo 6km riittää minulle,mitään salitreeniä en jaksaisi =)
hipsu ja vaavi 18+3
 
Jotenkin poden varmaan huonoa omaatuntoa, kun joudun olemaan töissä ja yritän olla mahdollisimman paljon kotona, jolloin jumpat ja muut jää. Kohta taas joudun lähtemään melkeen viikoksi työmatkalle :| Ehkä pitää ostaa joku kuntopyörä kotiin :)

Jaha nyt syömään salaattia ja lohta *lurps*

:p :p
 
Rae89 On turvallista käyttää lääkettä/pehmykettä ummetukseen, kantsii apteekista kysyä. Ite käytin alkuraskaudessa yhtä apteekista ostettua (en muista nimeä ) laktasiivia ja oli ihan turvallinen raskausaikana.

Noh, meillä kaikki tutut/sukulaiset tietää kumpi on tulossa, tuleva ylpeä isukki halusi heti ultran jälkeen julistaa FB: ssa pikkuisella on pippeli :LOL: Ja anoppi piti sitten huolen lopuista miehen sukulaisista, tais soittaa kaikki läpi. Noh eipä haittaa vaikka kaikki tietääkin, kumpi on tulossa, ainakin tulee niitä ns. oikean värisiä vaatteita :D

Eilen oli ihana päivä, käytiin päiväajelulla Ikeassa ja lastetarvikeliikkeissä. Mies oli suunnitellut reissun mulle yllätyksenä. Ostettiin pikkuiselle Ikeasta lakanoita ja muita vuodevaatteita. Mies oli aivan innoissan valitsemassa vaatteita pikkuiselle; turkoosin, sinisen ja vihreän sävyisiä vaateita tuli ostettua vino pino. Sekä nallekuvioinen/musta, ehkä vähän rocktyylisen haalari. Meinasin alkaa pillittää kesken ostosreissun, kun oli niin suloista kun toinen on niin innoissaan potkuhousuista ja pikkusukista. Oli kuulemma mahtavaa ostaa vaatteita meän pikkuiselle, kun tiedetään kumpi on tulossa, ei tarvitse miettiä, käykö kummallekkin. Piti ehkä vähän jo toppuutella toista, että kyll ne vaatteet taitaa riittää jo. Käytiin valitsemaan myös langat vauvan nuttuun, miehen äiti aikoo kutoa vauvelle haalarin. Taitaa pääasiassa vaatteet alkaa riittää jo, mutta vielä joitain pieniä juttuja pitää hankkia. Ostettiin myös pari tuttipulloa ja tuttia :heart:
Ihana päätös oli päivälle, kun mies tunsi käteen monta kunnon mojovaa liikettä ja potkua :heart: Aloin pillittimään, kun toinen oli aivan myyty potkuista :heart:

Täällä yhä voidaan pahoin, mutta oksentaminen on vähentynyt huomattavasti :) ehkä enään vain 0-4 krt/päivässä.

Yritän just aatella tuota vauvan lisäultraa lisämahollisuutena käydä katsomassa pikkuista. Vaikka stressaa aikalailla, entä jos vauvalla on jokin vakavasti pielessä?

Supparit on nyt vähän rauhoittuneet, kun aloitettiin maitohappokapselihoito, hillitsevät kuulemma bakteerikantoja. Mutta vieläkin supistaa, välillä. Mutta onneksi kohdunkaula oli kova ja kiinni. Vähän päälle viikon päästä tehdään uusi alatutkimus.

Dana88 & Pikkune poika 20+5
 
Soo soo minulle, rakenneultrasta 2.5 tuntia ja nyt vasta täällä raportoimassa! :D

No, mähän olin jo siinä yksityisessä ultrassa pari viikkoa sitten toteamassa, että kaikki oli jees. Ja olikin: kaveri on yhä pari päivää "jäljessä" mutta vastaa siis suunnilleen viikkoja, joten laskettua aikaa ei mitenkään muutettu. Ultran teki ihana kätilö, eikä mieshirviölääkäri. Ihan sairaan kivaa! Selitti ystävällisesti, rauhallisesti, paljon. Ja pyynnöstäni ultraili haarovälistäkin, vaikka vavva taas yritti sabotoida aluksi aikeet ja piti jalkoja koukussa kiinni toisissaan suorastaan vimmaisesti :LOL:

Selvisihän se sitten lopulta: meille on tulossa ihana pieni poika! Oon oikeastaan aina toivonutkin poikaa, joten oon ihan hurmiossa :heart: Vaikka arvasin kyllä senkin, että tytön mahdollisuudesta luopuminenkin on haikeaa hetken verran. Mutta lähinnä on vaan onnellinen, kun voi orientoitua siihen, millainen ihminen sieltä on tulossa. Meijjän piäni jäbä :'(

(Lapsonen selvästi vapautui siinä vaiheessa, sillä koko loppututkimuksen ajan pallit viuhuikin vapautuneesti pitkin ruutua :LOL: Kätilökin repeili. Jopa mä olisin siis siinä vaiheessa nähnyt, kumpi on kyseessä.) (Nyt on kyllä noloa, jos tuleekin tyttö, heh.)

 
Onnea poikalupauksesta kardemummma!

Dana jaksuja pahoinvointiin, hyvä että edes vähän helpottaa!

Ultrassa käyty! (Kaksi tuntia sitten, ehdinpäs :D ) Kaikki näytti olevan hyvin ja tyttöä meille vähän lupailtiin (ei tarvii laittaa etusivulle). Tyttöähän me kovasti toivottiinkin, vaikka poika olisi ollut taloudellisempi. Ihanaa, nyt varmaan uskaltaa jo muutaman vaaleanpunaisen unelman ostaa :) . On kyllä niiiin onnellinen olo nyt, ettei tosikaan! Jännitin rakenneultraa ihan mielettömästi, koska kuopuksen rakenneultrassa oli häikkää, josta syystä kävin lapsivesipunktiossakin. Loppujen lopuksihan kaikki oli sitten ihan hyvin.

Sherine + muru rv 19+5 (Taidan nyt ruveta elämään ton ultrassa annetun la:n mukaan (16.7.), kun se kuitenkin kaikissa papereissa lukee. Neuvolan mukaan la olis ollut 17.7., mut Naikkarilla niil on vissiin joku eri laskusysteemi.)
 
Onnea kaikille jo ultrassa käyneille!! :heart: Ja jaksamisia danalle ja pauliinalle, toivotaan, että kaikki olisi hyvin! :flower:

Mulla tosiaan huomenna edessä rakenneultra, ja jännittää kyllä kovasti. Toivottavasti sukupuoli selviäisi, kun me molemmat niin kovin haluttais tietää :heart: Katotaan sitten ehdinkö mä kahdessa tunnissa tänne kertomaan =)

Tsemppiä Raelle, kaikki varmasti hyvin, kun sydänäänet kuuluu! Koita olla vaan tyytyväinen, jos vauveli on rauhallista sorttia. :) Mulla tuntuu nyt liikkeet joka päivä monta kertaa, toivottavasti loppuraskauteen asti. Muuten tää tyttö kyllä panikoi :/

Kiva, kun helise oli ostanut jo vaunut. Mekin saatiin yhdeltä äidin työkaverilta kuvia niiden vanhoista vaunuista, ja kyllä kai ne ostetaan. Ne ei vaan ollu sellaset tosi kivat.... :( Mutta pakko varmaan ne ostaa, kun ovat kumminki halvat.. Ehkä mä totun niihin..

Lähden nyt punttikselle, jos sais ajatukset vähäksi aikaa pois huomisesta. B)

Monkki ja Tenho 20+4
 
Nyt on ultrassa käyty ja kaikki hyvin tyttö näyttäs olevan oli ultraajan kommentti :heart: Poikaa ollaan epäilty,mutta rinsesahan sieltä tulee. Oulussa Terveystalolla oli ultra ja oikein mukava täti oli. Ei ollut 4D ultra niin kuin epäiltiin, mutta sinnehän pääsee sitten myöhemmin jos kukkaro kestää.. :whistle:
 
Monkki Täällä kans odotellaan huomista ultraa. Edelleenkin oon yllättävän rauhallinen - varmaan ens yönä saan jonkin paniikkikohtauksen... Onneksi aamuyöstä alkaa Suomen jääkiekkopeli, jos ei saa nukuttua. ;) Ja sukupuoli haluttais täälläkin saada selville, jos vaan näkyy.

Tietääkö muuten joku, tekeekö rakenneultran Jorvissa lääkäri vai kätilö? Ei sillä kyllä sinänsä mitään merkitystä ole, ammattitaito on tärkeempää kuin titteli. Ehkä mulla on liikaa lääkärikavereita kun on kaikki luottamus mennyt. :D

kardemummmalle onnittelut pojasta ja Sherinelle tytöstä! :flower:

Kateellisena luen teidän vauvantarvikeostoksia... Mä oon saanut ostettua vasta pari bodya. Vaunuostoksille lähdetään loman jälkeen ens kuussa. Tekis muuten mieli ostaa vaunut lomalta USAsta. Näyttäis olevan tosi halpoja siellä, mutta tullissa saattais olla hankala selittää, miksi meillä on vaunut mukana, muttei lasta... :whistle: Jouduttais sitten maksaan tullia ja onhan siinä homma raahatakin ne Suomeen mukana.
 
voi kääk, en nyt malta millää odottaa ultraan että meki saahaan tietää kumpi tulossa ja onko ees kaikki hyvin. samaa panikointia meillä kuin aika monella muullakin..viime viikol tuntus liikkeit, täl viikol ei yhtään=( neuvola on onneks tänään puol 3, toivottavasti saadaan syke kuulumaan ettei tarvi polille lähteä...ja että kaikki olis ok...

onnea jälleen hirmuisesti iloisista ultra uutisista!=) :heart:
hirmu reippaita kyllä ootte kun jaksatte saleilla ja pumpeissa käydä, ite kyllä niin patalaiska ku olla ja voi...nyt oon kyl töis plus on sitten tuo 9kk esikoinen kun pitää liikkeessä=)
tekee justiinsa hampaita niin ei pahemmin öisin nukuta..=(

ummetus lääkkeistä niin ihan movicolia ja levolacia voi käyttää! ite suosin ennemmin tuota movicolia, levolac on tahmeet...yök!;) movicolia appelsiini mehun joukkoon ni maistuu ihan salmiakille :p
 
Onnea poikalupauksista pauliinalle ja kardemummalla :heart: :heart:

Onnea tyttölupauksista sherinelle ja dalailamalle :heart: :heart:

Pauliina toivotaan, että teijän pienellä pojalla on kaikki hyvin.. :hug:

Täällähän rupee ittekkin panikoimaan ultrasta jo, vaikka vasta ens viikolla... Jännittää :ashamed:

Pitääpä hakea levolaccia tai sitä toista, jos sais tuon mahankin kuntoon.. :whistle:

Ruokaa laittelen ja sen jälkeen pitäis lähteä uimaan, kivaa... ;)


Aurinkoista keskiviikkoa B)


Maamin ja Toivo-Justiina 20+5 :heart:
 
Kauheasti taas tekstiä tullut. Täytyy liittyä viikon päästä siihen FB-ryhmään ku rakenneultra on ohi. Tosin sehän on vasta ens torstaina.

Tänne ei mitään uutta eikä ihmeellistä. Ihan normaalia, yöt heräilyä ja huonosti nukkumista, työpäivät kiirettä. Tänäänkin meinasin et menisin jumppaan, mutta jotenkin väsyttää niin paljon ettei taida jaksaa lähtee. Jospa sitten ens viikolla ku pääsee aikasemmin töistäkin.

Ihanan innoissaan monien miehet on tulevista vauvoista. Oma nyt on tietty joo innoissaan, mutta jotenkin tuntuu että vähän välinpitämätön kuitenkin. Ehkei tää vieläkään oo kovin todellista hänelle.

Mä kerkeen kyl kans kehittämään jonkun hirveen paniikin siitä rakenneultrasta. Olivia oli menossa Jorviin ultrattavaksi ? Kerro sit et kuka sut ultras (lääkäri vai kätilö). Mua siis pelottaa sellanen et jos ultraaja sattuu olemaan jotenkin huolimaton tms, eikä tutki tarkkaan tai sitten on paskamainen tyyppi, joka ei kerro mitään...

Mitä muut olette kyselleet rakenneultrassa ? Ekassa ultrassakin ois voinu kysyy vaik mitä, mut sitten ei osannut oikein kysyäkkään. Jospa nyt vähän valmistautuis paremmin.

Talviloma lähestyy, eikä meil oo mitään suunnitelmii. Mieheltä ku kysyy niin vastaus on "no mitä sä aattelit...?" Munko tässä nyt kaikki pitäis sanoo ja keksii ? Mies varmaan ois vaan ihan tyytyväisenä kotona koko viikon, mutta mulle se on sitten ihan sama olla vaikka töissä. Prkl ku ärsyttää taas. :headwall:
 
Heinäkuiset 2010 ryhmiä löytyy muuten kaksin kappalein!
Täällä mennyt hyvin odotusaika
alkuunkaan ei ollut kummempaa pahoinvointia eikä ole edelleenkään..
ensi viikon perjantaina uudi ultra aika ....viime ultrassa vauva ei suostunut kääntymään ja ei saatu kaikkia mittoja sydämestä.. mutta huolissaan ei kuulemma tarvitse olla :)
 

Yhteistyössä