Hakutulokset

  1. L

    Rintamamiestalosta...

    aina kannattaa kuntotarkistus teettää ja myyjä on sen velvollinen teettämään (tosin jälkiviisaana huomattu että jotain sopupeliä ollut pakollakin meidän tarkastuksessa). Kylpyhuone oli homeessa ja siihen saatiin itsetekemällä uppoamaan n.3000e, nyt makuuhuoneesta löytyi myös homevaurio ja...
  2. L

    Tunnuksien poisto

    Miten ihmeessä saan tunnukseni pois täältä?
  3. L

    mitäköhän tässä tekis, jälkivuodosta kyssää

    Soita ihmeessä niin saat ainakin varmaa tietoa... Mulla todettiin synnytyksen jälkeen _oireeton_ kohtutulehdus onneksi ajoissa.
  4. L

    Mikä olis hyvä migreenilääke?

    miranax, maxalt rabitab, imigran, clotam, topimax, klotriptyl mite... ...ja monta muuta - kaikki kokeiltu ja mistään ei apua. Imigran auttoi tabletteina vähän paremmin kuin suihkeena, niitä saa myös peräpuikkoina (ainakin joskus sai) et mikä kellekkin imeytyy parhaiten... Raskausaika nyt...
  5. L

    Apua lihapullien tekoon!!

    Kuulostaa hyvältä, mä vaan laitan aina tohon sun x1 annokseen jo 800g jauhelihaa...
  6. L

    kotiäidit! Kertokaa päivästänne

    Ysiltä-Kymmeneltä ylös, aamupalalle, leikkiä/touhuilua, ruoka, ulos, päiväunet, leikkiä, ruoka, yhdessä oloa kokoperheen kanssa, iltapala, nukkumaan. Omaa aikaa on pitkin päivää kun lapsi leikkii keskenään ja _viihtyy_ :P Tuo aika menee lähinnä netissä tai neuloen/tv:tä katsellen...
  7. L

    Taidan lakata kiittämästä, kun nousen kylässä kahvipöydästä

    Kyllä mä aion vastakin kiittää aina pöydästä noustessa. Mun mielestä loukkaavaa lähteä ilman.
  8. L

    Klortripyl mite ja riippuvuus?

    Mulle on tuota määrätty migreenin estoon ja ilmeisesti se aiheuttaa vähiten riippuvuustapauksia vaikka saattaa aiheuttaakkin riippuvuutta (mun mielestä tästä mainitaan pakkausselosteessakin?). Ja ainakin mulla oli tarkoitus syödä "kuureina" esim.6kk ja sit 2kk taukoa ennen uutta aloitusta...
  9. L

    rasittava parisuhde

    öö... miksi toivoitte lasta tuohon tilanteeseen?
  10. L

    Painoindeksi Galluppia...

    24,2 näytti tuo... Mutta mä oonki raskaana ni saa vähän painoo ollakkii :laugh: Tavote on kyllä pudottaa painoo ku n.20 viikon päästä poksahdan, mutta en laihduttamalla ala laihduttaan.
  11. L

    ei anna ylpeys kattoo pulman ratkaisua netistä.. (turhis)

    Anoppi tuossa todisti että sen saa auki ratkaisematta/naruja katkaisemattakin... Tais olla kova glögihimo :o
  12. L

    ei anna ylpeys kattoo pulman ratkaisua netistä.. (turhis)

    Mulla olis emailissa ohje, kun nyt anopille sellaisen ostin odottelen koska kehtaa ohjetta pyytää :P Kesällä kokeilin kaverin luona ite avata ja helppohan se oli... 5-10min ja auki :ashamed:
  13. L

    Tyhmä kysymys vauvan/taaperon topparukkasista

    Alle laitan, mutta vedän kyllä hihasta ulos. Ei tuolla noi pysy jos ne päälle laittais.
  14. L

    Kysymys lapsen (taaperon) nukutuksesta -siis sairaalassa leikkaussalissa!

    Meillä leikattiin kyllä jo 3kk ikäisenä (vastaan silti :kieh:) ja kyllä huoli oli valtava eikä sen aikana osannu oikein tehdä mitään käveli vain ympyrää. Meillä se kesti n.4 tuntia, eikä sen jälkeen ollut mitään oireita, vähän tietysti väsymystä mutta se taitaa olla enemmänkin normaalia...
  15. L

    en tiä mistään mitään, vauvan kiinteiden aloitus?

    Ei enään taideta vellejä ollenkaan suositella... Iltapuurolla ite lähdettiin maisteleen (tosin oli jo 6kk). Suosittelisin neuvolassa käymistä, niin pysyy tiedot oikeina ;)
  16. L

    mihin kaikkeen vauvatavaraan voi hakea avustusta sossusta?

    Harkinnan varastahan se on joten ei sitä voi summaa sanoo, jollekki korvataan jo maksetuista vaunuista joku tietty osa kuittia vastaan, toiset saa koko summan jolla pitäisi saada ostettua...
  17. L

    mihin kaikkeen vauvatavaraan voi hakea avustusta sossusta?

    Aborttiko pitäisi tehdä jos tilanne muuttuu raskausaikana huonompaan odottamatta?
  18. L

    nuo niin kiusalliset pukamat..

    Voidetta ja pesua, eipä siihen kai muuta... Mulla ainakin vaivas vielä pitkään synnytyksen jälkeen ennen ku helpotti.
  19. L

    Käyttäisitkö...

    Eilen just laitoin kakkuun 4.11 päiväyksellä olevia... Kattoo vaan koostumuksen, värin ja hajun - kananmunasta tietää heti jos se on pilalla.
  20. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Maira Panadol Hottia , c-vitamiinia, paljon nestettä ja vuodelepoa! Mulla oli häiden aikaan lievä flunssa päällä (nokka vuosi ja kurkku oli kipeä) en välittäny siitä ollenkaan vaan puskin häät läpi raivolla ja imetyksen takia en voinu ns. kunnon lääkkeitä ottaa (esikko n.2kk)... Seuraavalla...

Yhteistyössä