Painoindeksi Galluppia...

  • Viestiketjun aloittaja läskiä...
  • Ensimmäinen viesti
Mun pituusella eli 168 senttisellä tulis painolla 72kg indeksiksi 25,5 eli lievä ylipaino. Jos tuosta tiputtaas 20kg niin paino olisi 52, painoindeksi 18,4 eli alipaino. En mä ainakaan edes haluaasi olla noin laiha.
 
vieras
BMI 26 tällä hetkellä. Viimesillään raskaana. Tarkoitus olisi pudottaa raskauskiloja n. 16, BMI olis silloin vielä normaalin puolella ja suunnilleen mitä ennen raskautta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun pituusella eli 168 senttisellä tulis painolla 72kg indeksiksi 25,5 eli lievä ylipaino. Jos tuosta tiputtaas 20kg niin paino olisi 52, painoindeksi 18,4 eli alipaino. En mä ainakaan edes haluaasi olla noin laiha.
Jos mun tarttis tästä pudottaa 20kg,kun Bmi nyt 24,5.
Niin olisi tuon kg-määrän poistamisen jälkeen 17,2 bmi eli alipaino ja näyttäisin kyllä aivan kamalalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun pituusella eli 168 senttisellä tulis painolla 72kg indeksiksi 25,5 eli lievä ylipaino. Jos tuosta tiputtaas 20kg niin paino olisi 52, painoindeksi 18,4 eli alipaino. En mä ainakaan edes haluaasi olla noin laiha.
Jos mun tarttis tästä pudottaa 20kg,kun Bmi nyt 24,5.
Niin olisi tuon kg-määrän poistamisen jälkeen 17,2 bmi eli alipaino ja näyttäisin kyllä aivan kamalalta.
Jos mun pituinen oli 173cm olisi painoindeksiltään tuon 25,5, paino olisi suurin piirtein 76kg. -20kg siitä ja indeksi olisi 19 joten ihan normaali olisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun pituusella eli 168 senttisellä tulis painolla 72kg indeksiksi 25,5 eli lievä ylipaino. Jos tuosta tiputtaas 20kg niin paino olisi 52, painoindeksi 18,4 eli alipaino. En mä ainakaan edes haluaasi olla noin laiha.
Jos mun tarttis tästä pudottaa 20kg,kun Bmi nyt 24,5.
Niin olisi tuon kg-määrän poistamisen jälkeen 17,2 bmi eli alipaino ja näyttäisin kyllä aivan kamalalta.
Jos mun pituinen oli 173cm olisi painoindeksiltään tuon 25,5, paino olisi suurin piirtein 76kg. -20kg siitä ja indeksi olisi 19 joten ihan normaali olisi.
jep, eli omakin painoni olisi tossa normaalin alarajassa (normaali kuitenkin!)
 
mahakas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Painoindeksi 33. Olen raskaana joten en vielä ala laihduttaa. Mutta heti kun pystyn niin aloitan laihdutuksen. Tavoitteena saada painoindeksi alle 25.
Samoin täällä.

Tympäsee olla kesällä vasta synnyttänyt. Vähissä vaatteissa kaikkein lihavimmillaan. Ei auta kun on itse itsensä tähän tilaan saattanut.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
27,5 ja haluaisin olla normaali-indeksillä eli laihduttaa noin 10 kiloa. Se riittää mulle.
Mulla kans tavoite -10 kg. Muuten olisi yks hailee, mutta alkaa ylipaino käydä nivelten päälle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
18,6 ja olen päättänyt aloittaa pienen kiinteytys urheilun ja samanaikaisesti lihottaa itseäni 3 kilolla :)
Minulla on samoissa ja samat suunnitelmatkin. :D
meinaatko onnistua...? siis tuossa painon keräämisessä... mä en oo ollenkaan luottavaisin mielin... en oikein tiiä että mitä pitäis tehdä että onnistuu...
Kilon olen saanut jo oikeastaan nostettua,, ja ihan normaalilla liikunnalla aion kiinteytyä lähinnä lenkkeilyllä ja salilla sitten pari kert viikko.
 

Yhteistyössä