Painoindeksi Galluppia...

  • Viestiketjun aloittaja läskiä...
  • Ensimmäinen viesti
läskiä...
Kenellä muulla on uudenvuoden lupasu listalla laihduttaminen? Oma painoindeksini tällä hetkellä 25,6 ja laihdutus tavoite olisi n. 20kg. Mites muilla?
Painoindeksin voi mitata esim. täällä http://kalorilaskuri.fi/painoindeksi
 
vieras
Tällä hetkellä 22.4kg olisi tarkoitus kadottaa johonkin tässä nyt ja sitten olisi 20.Lähinnä lähden kiinteyttämään löysiä ja kokemuksesta tiedän,että noin neljä kiloa siinä lähtee samalla.Sit näyttää hyvältä taas.
 
vieras
Mulla myös painoindeksi 25,6 mutten tosiaan halua kahtakymmentä kiloa laihtua! Kuinka pitkä ja painava sä, ap. olet? Mä olen 163 cm ja 68 kg, ajattelin 8 kg pudottaa. Viisikin riittäisi. Olen joskus painanut 49 kg enkä todellakaan näyttänyt hyvältä silloin...
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
18,6 ja olen päättänyt aloittaa pienen kiinteytys urheilun ja samanaikaisesti lihottaa itseäni 3 kilolla :)
Minulla on samoissa ja samat suunnitelmatkin. :D
meinaatko onnistua...? siis tuossa painon keräämisessä... mä en oo ollenkaan luottavaisin mielin... en oikein tiiä että mitä pitäis tehdä että onnistuu...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis mitä!?!?!? Miksi sä haluat laihduttaa 20kg kun olet just ja just normaalipainon ylärajan yläpuolella.

Himpun verran menee överiksi.
Ihan vaan siksi koska läskit tursuu, en jaksa mitään, näytän rumalta ja kivan näköiset vaatteet ei mahdu päälle enkä telttoihin sun muihin läskileidi asuihin halua pukeutua. Mieluiten haluisin sen painoni sinne normaalipainon alarajaan. Olen ollut sen painoinen about 6-7vuotta sitten ja olin itseeni tyytyväinen.
 

Yhteistyössä