rasittava parisuhde

Olemme olleet mieheni kanssa käsikäsikkäin melkein 2 vuotta ja hän on ensimmäinen kumppanini, asumme yhdessä, olemme kihloissa, ja lapsikin on tulossa, eikä se ollut vahinko vaan toivottu. Ongelmana on se että meillä menee erittäin huonosti, on mennyt jo aika pitkään, tappelemme joka ikinen päivä pahastikkin, eroamme, haukumme toisiamme, ja monesti joudun lähtemään vanhempieni luo pariksi päiväksi yhteisestä asunnostamme tappeluidemme takia. :(

Mieheni ärsyttää minua aivan tahallaan ja valehtelee asioita, vaikka tajuaa että olen pieniin päin, nyt 17. viikolla. Monesti hän sanoo "oot hermoheikko, tee ittelles jottai" jos mua alkaa pännimään joku asia.

Tuntuu siltä kuin rakkaus olisi nyt lopullisesti sammunut meidän väliltä, kaikki hänessä inhottaa minua. Olen väillä harkinnut erota hänestä tosissaan ja muuttaa omaan asuntoon, koska mistään ei tule mitään hänen kanssaan, ja lapsen parasta ajatellen meidän jokapäivänen tappeleminen aiheuttaisi vain pahaa pienokaiselle. :ashamed:

Mitä minun pitäisi tehdä ? muuttukohan tilanne täysin lapsen synnyttyä.
 
aluksi riitelyt eivät olleet niin pahoja, ihan pientä kinastelua vain joskus. silloin meillä meni ihan hyvin kun lasta toivoimme ja yritimme, raskaaksi tultuani alkoi pahat riitelyt :| tosiaan riitelythän alkavat jostain erittäin pienestä asiasta, esimerkiksi sukasta :p Kyllä se tilanne tästä toivottavasti muuttuu. Mies on kovin innoissaan lapsukaisesta, ja haluaa tulla joka kerta neuvolaan kanssani mukaan. Mutta kyllä tuo mies sais lopettaa jo ton jatkuvan ärsyttämisen, ei sitä kauaa jaksa :headwall:
 

Yhteistyössä