Hakutulokset

  1. M

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Piiiitkän tauon jälkeen ilmoittaudun hengissä olevaksi. Jutut aika pitkälle lukematta Tiitiäisellä lienee kaikki hyvin. Pari viikkoa sitten kuului neuvolassa sydänäänet ja reilun viikon päästä meen taas ultraan kattomaan pikkuista. Masu näkyy jo ja mammavaatteet käytössä... Nyt taas...
  2. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Taas huonoa, :hug: , mutta onneksi oli hyviäkin uutisia, tervetuloa :wave: !!!! piipiäinen: helteet todellakin voi tehdä/pahentaa huonoa oloa. Olethan muistanut pitää suolatasapainosta huolta? ON: Tää kävi taas tänään ultrassa :whistle: . Ei mulla siihen ollut muuta syytä kuin se etten...
  3. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Voi kurjuus kun noita huonoja uutisia tulee jatkuvasti... :hug: kaikille sitä kaipaaville! Kertomisesta: Tästä meidän tulevasta ei tiedä kuin minä ja mies (ja ne terveydenhoitohenkilöt, joiden kanssa asioinut), mutta ei siis kukaan tuttu. Esikoinen kysyi viikolla, että onko meille tulossa...
  4. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Voi Randa! :hug: Jaksamista! ON: Sama lienee lääkäri joka ultras mut ja Devellyn.. Nopeaa oli toiminta, mutta ihan asiallinen ja asiansa osaavan tuntuinen kuva mulle jäi. Mullakin syke näkyi, ja voi että olen onnellinen :heart: . Viikkoja nyt 6+2, tarkentuu sitten np-ultrassa jonka myöskin...
  5. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Mulla on edelleenkin epäilykset tän raskauden onnistumisen suhteen.. Verta, ei verta, verta. Ja vasta huomenna ultra. Kuin ihmeessä mä jaksan nyt kun taas punaista näkyy? Mä toivon että voisin hävitä johonkin pariksi kuukaudeksi, siis paikkaan missä ei ois ketään muita tuttuja kuin oma...
  6. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Tää hysteerikko vois (HUOM! vois muttei osaa) nyt tukkia turpansa. Sairaalan päivystyksessä kävin ja tehtiin ultra. Kohdunsuu tiukasti kiinni ja raskauspussi, ruskuaispussi ja ilmeisesti myös sikiökaiku näkyi. Tähän tietoon ei siis ole ainakaan tuulimuna. Sykettä ei edelleenkään näkynyt, mutta...
  7. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Niinpä niin.. Vuoto alkoi taas. Jokohan alkais luovuttaa? Koko ajan niin epäileväinen olo muutenkin ja nyt viel tää. Kaippa mä kohta pyydän päästä äitipolille ultraan... Jos kesken menee niin tarvin kuitenki sen piikin vasta-aineiden varalta.. millie
  8. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Kuinkas moinen on mahdollista? millie
  9. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Tietääkö kukaan onko helmikuisille yahoo listaa? Musta itestä ois helpompi kirjoitella suljetulla listalla, näitä kun pääsee kuka vain kurkkimaan... millie
  10. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Iso hali Sennille! Toivottavasti uusi raskaus alkaa pian ja hän pysyy kyydissä loppuun asti! piipiäinen: Mun menkoista ei uskalla laskea mitään, niiden mukaan kuuluisin tammikuisiin. Kierto on viime aikoina heittäny tosi paljon ja ehdin jo pari nega testiä tekemään ennen näitä positiivisia...
  11. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Täällä vihdoinkin... Ultrassa kävin aamulla ja raskaus löytyi oikeasta paikasta, mutta sykettä ei. Lääkärin arvion mukaan nyt vasta vkoja 5, ei siis tarkkaa tietoa edelleenkään. Uusi käynti parin viikon päästä ja silloin sykkeen tulisi jo näkyä jos on näkyäkseen. Sain kuvankin siitä pienestä...
  12. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Ette usko kuin epäileväinen oonkaan.. Oli ihan pakko tehdä testi :laugh: Ja se on edelleen + (mitäköhän mä ootin) ja selkeesti vahvempi kuin maanantaina ja tuli heti! Kai mä nyt uskon että oikeesti on toinenkin josta pidän huolta IHAN KOKO AJAN! Huomenna kun viel näkis kaverin... millie...
  13. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    :hug: kaikille teille joilla suruja.. Mulla ei ole oikeastaan enää mitään raskausoireita, mutta ei ole kipujakaan eikä enää sitä vuotoakaan.. Olenkohan mä raskaana lainkaan? Huomenna selviää, aamulla ultraan ja sitten joko kotiin huonojen uutisten kanssa tai töihin hyvien uutisten kanssa. En...
  14. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Kyllä te ootte ihanaisia naisia =) :hug: ja kiitos teille jokaiselle.. Mä maanantaina matkaan ultraan aamulla ja iltapäivällä sitten infoilen teitäkin kuin kävi, mitä löytyi ja mistä.. millie
  15. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Hermoherkkä täällä taas.. Verta ei tule enää, toivottavasti loppui nyt kokonaan ja vasta synnytyksen jälkeen moisia vaivoja seuraavan kerran. Kyllä säikäytti ihan älyttömästi, mietin jo kaikki pahat asiat läpi... Mutta, näillä näkymin siis maanantaina ultraan ja jos ja kun syke ei vielä näy...
  16. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Ei, ei, ei!!!!! Näinköhän käy etten edes ultraan ehdi :'( .. Verta, verta, verta. En tahdo, nyt jo ihan rikki! Olin jo niin onnellinen ja nyt niin tuskainen.. millie
  17. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Huh kun oli paljon lukemista! Eilen en ehtinyt tänne ollenkaan.. Olipa kurja lukea huonja uutisia niin monelta. :hug: kaikille! Mun tiedot näytti olevan oikein.. Omaa napaa: Yökötys on lieventynyt mutta ei kokonaan loppunut, väsymys armotonta ja turvottaa vatsaa ja rinnat pinkeinä...
  18. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    :hug: Marjutti86:lle ja kaikille muillekin joilla vuotoa ja muuta epämääräistä. Sitten omaa: Nyt tarvis KAIKKI kotikutoiset vinkit hiivatulehduksen häätöön! Mulle iski moinen riesa ja en tahtois heti lääkäriin sännätä. millie
  19. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Kylläpäs täällä on nyt vilkasta.. Hyvä niin! Nyt on sitten niitä oireita joita kaipasin, lähes jatkuva kuvotus (suomen kielellä olen vielä selvinnyt, sitä norjaa en niin välittäisikään pöntölle puhua), armoton väsy ja palelu mistä joku muukin mainitsi. Neuvolaan soittelin tänään, viikon...
  20. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Huomeneita :wave: ! Taas uusi testi tehtynä, ja kyllä, se oli taas himppusen tummempi plussaviiva kuin lauantai aamuna. Ja nyt on sit oireita, joita eilen kaipailin. Eilen olin turkasen väsy ja syödessä (?) tuli paha olo. Lisäksi nyt aamulla hetki ylösnousun jälkeen alkoi kuvottaa, ja...

Yhteistyössä