*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Millie :hug: :hug: toivottavasti on väärä hälytys

Täällä selvitty synttäreistä kunnialla,vaikka alkuun tuntuki et oksu tulee :$ mut sain olon helpottumaa ku kävin vähän napsimassa lasten pöydässä :)

Petitekö se silloin joskus kirjoitti noist lärvikirjan testeistä??Mun piti jo silloin kommentoida et sain ihan saman tuloksen siihen salaisuuten mitä et ole ääneen sanonut,vähä sillo nauratti :D nooh,sit tein tänää testin et mitä hyvää sulle tapahtuu tänä vuonna ja sitä tehdessä huokasin jo helpotuksesta et en ainakaa lasta saa ku la vasta tammikuun lopussa,ni tulos oli et synnytät kaksospojat :D :D jahas,saas nähdä,kauhulla jäädään odottamaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan :/

Kengu ja Ruu 7+1
 
Millie toivottavasti kaikki kuitenkin vielä hyvin. Tule kertomaan kuulumisia :hug:

Niin ja sitä piti lisätä jo aiemmin, että mun tiedot on etusivulla oikein :)
Mä yritin tänään useaan kertaan varata aikaa neuvolaan, mutta on se kumma kun kukaan ei vastaa puhelimeen...no maanantaina sitten uudestaan.

Senni 5+2
 
:wave: Mun tiedot etusivulla oikein!
Ainoa vaan etten tiedä kumpi olis oikea laskettuaika 5 vai 6.2, kun toisilla jotka samoilla päivillä on tuo 5.2 MUTTA sillä ei ehkä ole mitään merkitystä tällä hetkellä vielä ;) 6.2 on vaan itelle mukavamman kuuloinen päivä jostain syystä :LOL:
 
Tein tänään (taas) testin ihan päiväpissasta ja apteekin kasettitestiin tuli kuin tulikin kaksi viivaa,toinen hyvin haalea. Niin ja laskeskelin uudelleen koska niiden menkkojen pitäisi alkaa ja vastaus on sunnuntaina. Eli eipä tuo kumma ole jos viivat on olleet viivanpaikkoja ja roskishaamuja =)

Eli LA olisi 19.2 ja toista tässä vissiin odotellaan :heart: Täällä myöskään ei ruoka maita, tänään olen syönyt vain 2baanania,appelsiinin ja väkisillä 2 palasta leipää :| Mutta ei nyt voi sanoa että oksettais, esikoisestakaan ei ollut pahoinvointia,tosin vielähän tässä kerkiää alkaa :D Mä nyt oon aika varovaisin askelin liikenteessä, mutta turhapa tässä on etukäteen ressata :)

Millielle :hug:

kattimam ja onnenjyvä 4+0
 
millie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: toivottavasti väärä hälytys

kattimam :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:

Mun tiedot siis oikein ja uskomatonta et mä selvisin 5+2 päivästä...tänään siis 5+3 :D
 
Täältä myös voimahalit Millie :lle :hug: :hug: :hug:
Toivottavasti kaikki olis ok :hug:

ON: Mulla on sitten iltapahoinvointia ;) Illalla iskee kiva kuvotus eikä mikään maistu... ja syödä kuitenkin pitäis, koska muuten se olo vaan pahenee :x Edellisistä raskauksista ei ollut mitään tällaista, mutta tuleepahan tämäkin nyt sitten koettua :whistle:

Ja nukkua vois vaikka kuinka... nukkua nukkua nukkua...

Maanantaina ajattelin varata ekaa neuvolaa (kun se kirottu terkka tulee lomalta) ja samalla kysäistä mahdollisuutta päästä ultraan varmistamaan, että kaikki on ok. Siellä äitipolilla asiat jäi kuitenkin vähän puolitiehen, koska sieltä ei tosiaan ikinä soitettu mulle |O

Develly ja Menninkäinen 6 + 0 :heart:
 
Millielle :hug: :hug: pidän peukkuja, että olisi väärä hälyytys.
kattiMaM onnittelut plussasta :flower: :flower: :heart: :flower: :flower:
(.) Ajattelin soitella neuvolaan vasta ultran jälkeen, jotenkin niin epävarma olo, että tuntuu turvallisemmalta tehdä niin. Se menee aika myöhään kun ultrahan oli vasta 22.6 ja silloin pitäisi viikkoja olla jo 7+3. Oireita ei juurikaan, edelleenkään, paitsi eilen teki kokoajan mieli ketsuppia :LOL: :LOL: Toivottavasti se ei jatku koko raskausaikaa :ashamed:

[/url]
 
Hermoherkkä täällä taas.. Verta ei tule enää, toivottavasti loppui nyt kokonaan ja vasta synnytyksen jälkeen moisia vaivoja seuraavan kerran. Kyllä säikäytti ihan älyttömästi, mietin jo kaikki pahat asiat läpi... Mutta, näillä näkymin siis maanantaina ultraan ja jos ja kun syke ei vielä näy pyytänen uuden ultran siihen kun sykkeen pitäisi näkyä. Toisaalta tuo lääkäri jolle menen ei jättänyt kovin hyvää ensi vaikutelmaa tuossa keväällä..

millie, ja iloiset uutiset tällä kertaa
 
millie ihanaa, jospas se olikin vain säikäytys ja kaikki olisikin hyvin. Kyllä yleensä kun km alkaa vuotamaan niin siitä ei loppua tule. Toivotaan että maanantaina pikkuinen löytyy oikeasta paikasta ja jospas sykekin näkyisi (mietin niitä sun viikkoja?)

Itselläni ei kunnon oireita, outoa kun pahoinvointiakaan ei ole. En ole yhtään raskautta, joka olisi päättynyt hyvin, selvinnyt ilman kauheaa joka aamuista yökkäilyä. Sitä en kyllä enää muista et missä vaiheessa se alkoi....mutta jotenkin alkaa huolestuttamaan.... :/ entäs jos hcg ei enää olekaan noussut?
Rinnat on vähän kipeet, kosketusarat...mutta jotenkin kaipaa kunnon oireita.
torstaita odotan kovasti, voi kun pikkuinen löytyisi oikeasta paikasta ja näkyisi myös syke... :heart:

 
Hienoa millie että vuoto on loppunu. Itsekkin voin omasta kokemuksesta sanoa että kun keskenmenossa alkaa vuotamaan niin sitten se kanssa vuotaa.

piipiäinen: Täällä ei myöskään ole mitään muita oireita kun rintojen arkuus. Enää ei edes väsytä niin paljoa. Pelottaa että tämä menee kesken. :'( Voi kun menis äkkiä nämä alku viikot!!

randa ja hippunen 5+5
 
minun alkoi tekemään mieli kauheasti munkkeja...eipä siis muuta kuin hiivan ostoon :D
tuli muuten ihania....tein löysän taikinan, pursotin pussilla pursotin frittikeittimeen ja sit vielä pursotinpallolla pursotin vaniljakreemia sisään :p :p :p :p
Mutta nyt olen ihan poikki, alkoi väsyttämään niin että oikeesti kaaduin sänkyyn...joten öitä :wave: :D :wave:

aamulla ehdotin miehelle et entäs jos mennään yksityiselle tänään ultraan et nähtäis onko kohdussa mitään...mutta sitten alkoi munkki mielle joten mentiinkin kauppaan ja aloin niitä tekemään ja unohdin koko asian. Nyt mies sanoi et ei sua normaalisti noin väsytä joten etköhän ole oikeasti raskaana...jospas tällä kertaa uskois sitä.... :whistle: :saint:
 
Vähän pelottaa tulla tänne, ku 3 km ollu kahden vuoden sisällä. Täällä näyttää kuitenkin niin kivalta porukalta! Pahoittelut kaikille jotka ovat kokeneet km...tiedän todella tunteen.
Meillä kuitenkin 2 isoa ja tervettä lastakin! Nyt kovasti toivois, että kolmas jo kasvaa masussa, plussasin viikko sitten :)
RV 4+6
 
Iltaa, täällä taas hieman huonoja uutisia :( Tänään päivällä tullut vähän verensekaista limaista vuotoa, pelko keskenmenosta on tällähetkellä valtava...
Toivottavasti tämä ei ole mitä pelkään vaan saan vielä kuulua teidän joukkoon...

senni 5+3 (toivottavasti)
 
Täällä edelleen pahoivoivana, tosin jos vaan muistaa syödä niin olo on ihan jees. Kerrottiin tänään vanhemmilleni ja se meni suht ok. Eivät kiljuneet riemusta mutta ei tullut myöskään "piiskaa". Esikoisen kanssa kertominen ei sujnutkaan kovin leppoisasti mutta ei siitä enempää.

Käytiin varhaisultrassa myöskin, siellä pieni sydän sykki ja viikkoja ultran mukaan nyt 6+6 mutta lasken kuitenkin niin, että päivän myöhässä mennään tuosta eli 6+5.

Voikaa hyvin! :hug:



mimmi 6+5
 
senni11 :hug: :hug: :hug: jos ei kunnon vuotoa niin varmaan vaaratonta?
Jokos sulla ultra varattu, millon se on? Mullakin kivut vaan jatkuu...menkkamaiset vaan vuotoa ei ole nyt ollut joten toivon lippua pidetään korkealla ja mustat pilvet yritetään pitää poissa....
Peukutuksia ja toivotaan että kaikki hyvin

mimmi Ihana olet päässyt jo näkemään pienokaisen :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Valitettavasta se taisi nyt olla tässä, menkkamaiset vatsakivut ja jomotus alkoi nyt aamulla. Yön aikan ei ole tullut verta, mutta kun kävin äsken vessassa niin sitä tuli ihan tarpeeksi...
ei taidettu saada vielä sitä toivottua kolmasta lasta. Olo on jotenkin tyhjä :( onneksi nuo kaksi ihanaa prinsessaa pitää minut vauhdissa...

Eli voitte poistaa minut listalta ja nauttikaa raskauksistanne :) Kyllä täältä vielä perässä tullaan....
 
Tervetuloa uusille :flower:

senni11
ja muille vuotaville :hug:

En olisi ikinä osannut kuvitellakaan kuinka yleistä on alkuraskauden vuodot ja keskenmenot. Siis tiesin, että niitä toki on paljon, mutta että tähänkin porukkaan on jo mahtunut vaikka kuinka monta sellaista. Voimia kaikille!

Itselläni jos on mennyt kesken, niin on mennyt heti parin päivän sisällä plussaamisesta. Tällä kertaa plussan tein jo viikko sitten, joten uskallan hieman huoahtaa.

Paljonko tuo alkuraskauden ultra maksaa yksityisellä?
Ja millä viikoilla sinne yleensä mennään? Itse en ole siinä ikinä käynyt. Vaan aina eka ultra mulla on ollut se n.rv12 tehtävä niskaturvotus-ultra. ja millä viikoilla yleensä sydämen syke jo näkyy?

 
senni11 :hug: :hug: :'( Aina nämä uutiset vaan ovat yhtä surullisia :(

mimmi1981 :flower: Ihana kuva! Hienoa, että kaikki oli kuten pitääkin :heart:

Ja tervetuloa uusille ainakin mor78 näyttää liittyneen joukkoihin :D :wave:

Yritän olla ajattelematta koko raskautta koska muuten tämä menee vaan hermoiluksi ja päivät ei kulu millään ;)
 
pojatx2 Yleensä alkuraskauden ultraan mennään kai viikoilla 6-8. Sydämen syke voi näkyä jo rv 6+ mutta toisilla se näkyy vasta myöhemmin ja kaikki on silti hyvin. Mäkin soitin ja kyselin aikoja niin monessa paikassa sanoivat etteivät ota edes ennen rv 7 koska niin monesti joutuu sitten tulemaan uudestaan koska sykettä ei saada vielä näkyviin :/ Joten jos mä päätän mennä, niin menen vasta rv 7+ joten sitten ainakin pitää jo varmasti jotain näkyä eikä tarvi turhaan monta kertaa käydä ja stressata. Se on sitten kerrasta poikki.
 
Tosiaan oon lukenut liian monta keskenmeno tarinaa :( Yksi huomasi, että lämmöt romahti ja sitten alkoi vuoto. Joten tietenkin mittasin heti lämmöt (onneksi olivat yli 37). Toinen huomasi, että kohdunnapukka oli auki ja sitten alkoi vuoto. Pakko oli napukkaa kokeilla ja onneksi oli napakasti kiinni. Toisilla viiva ei ole vahvistunut ja on sitten mennyt kesken. Katselin kaikki testit vielä kerran läpi ja selvästi on vahvistunut :) Huomaatte varmaan, että tosiaan hermoilen :snotty: Jos tuntuu oireita -> alkava keskenmeno. Jos ei tunnu oireita -> alkava keskenmeno :ashamed: Sitten kun osaisi jotenkin pysyä täältä pois niin ehkä helpottaisi :whistle: :D
 
pojatx2 Tuo minun ultrani maksoi Mehiläisessä Kela-vähennyksen jälkeen 122 euroa eli kallistahan se on. Lääkäri teki minulle tosin jo sisätutkimuksen ja sain äitiyskortin jo sieltä jossa on lääkärin merkinnät ja puumerkit. Näin ei tarvitse mennä julkisella ekaan lääkärineuvolaan koska Espoo säästää näistäkin :|

sennille :hug:

mimmi 6+6
 
Sennille :hug: :hug: :hug: Voimia!!

Mun on pakko yrittää päästä ultraan neuvolan kautta, koska mä en saa tätä ajatusta päästäni, että kaikki ei olekaan hyvin. Siellä äitipolilla jäi kaikki vähän auki, kun joitain merkkejä oli kuitenkin jotka VOI merkitä sitä ulkoista ja mitään siellä utrassa ei vielä edes näkynyt...
Muuten olo on ihan ok - ehkä vähän turhankin ok... :ashamed: Siksi kai nämä ajatukset päässä vellookin vähän liikaa... :/

Develly ja Menninkäinen 6+1
 

Yhteistyössä