*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Heipsan!

Nyt on ultrassa käyty ja saatiin siellä syke näkymään!! :heart: :heart:
Mutta ultraus alkoi kyllä todella ikävästi ja olin jo ihan varma että suru puserossa sieltä pois lähetään. Sanoin sille ultraajalle että halusin tulla tarkistaa että onko masussa elämää ja tarkistaa sitä la:aa. Että vähän pelottaa kun niin vähillä oireilla oon ollu. No siihen tää täti tokas että " no voi, että kyllä se äiti tahtoo aina vaistota ihan oikein jos ei kaikki olekkaan hyvin!" :eek: :eek: olin siinä vaiheessa jo että joo no sama sit lähtee samantien pois.. :( no sit se alko tutkii ja sano että ei tää oo kehittyny eikä kasvanu! häh?!! ja vertasi siis siihen mitä kerroin viikoista mitä pitäs olla. että täällä on vain näin pieni raskauspussi eikä siinä mitään näy!!! :eek: ONNEKSI se ei sit ihan heti luovuttanu vaan etti ja sit sano että kohtu on niin paljo taaksepäin kääntyny että sen takia ei näkyny. |O voitte varmaan kuvitella että olin jo paskat housussa ettei siellä mitään oo. :(
Mut tarkkaa laskettua ei sit saatu mut suuntaa saatiin sen verran että kyllä mun omat laskut pitivät enemmän paikkaansa kuin että menkoista olis laskettu. eli nyt mulla olis sit kahdeksas viikko menossa. :D eiköhän se sit np-ultrassa tarkennu.

Halit kaikille huonoja uutisia saaneille!

Mut sori omanapaisuus.

Röllis ja Onni 7+ jotain kai :) ( luulisin tuon la:n olevan siis toi 30.1. ) tai ainaki lähelle sitä.. voi olla että jopa helmikuun puolella :)
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Menin sit päivystykseen ja pienen "taistelun" jälkeen pääsin sisään......
Otettiin tulehdusnäytteet, valkovuotoa on kuulemma runsaasti no sen tiesinkin jo...käsi kopeloinnilla oikealla puolella tosi kipee kohta (munasarjojen kohta). ultra löysikin oikean puolen munasarjasta kystan joka kuulemam varmaan kipuilee...kohdusta sit löytyi raskaus ja ruskuaispussi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Sykettä ei vielä näkynyt, mutta viikot niin pienet et sanoikin et ei tarttekaan näkyä ja päivystyksen ultra ei ole paras mahdollinen.
HCG arvo oli 9990 joten hyvin on viime keskiviikosta noussut (silloin oli 1479)

Fragmini reseptin sain, ensi viikolle uusi ultra ja sit niskapoimu ultra viikolle 12.....Nyt meinaan relata ja en enää mieti oireita tai lähinnä kun niitä ei ole ym.....nyt saa mennä omalla painollaan, ihana kun raskaus löytyi oikeasta paikkaa eikä kohdun ulkopuolelta, nyt vaan toivotaan et syke tulisi näkyviin ettei kyseessä tuulimuna.

Kipujen syyksi sanoi myös kohdun kasvun (voi antaa repäisy kipuja), jos ei vuotoa näy niin saan olla rauhallisilla mielin

HB oli 113 joten ei ihme et väsyttää....

Eli päivän saldo niin väsynyt mutta erittäin onnellinen :heart:

Onnea hyvien uutisten saanneille ja iso lämmin halaus, halausta tarvitseville :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Sennille isot :hug: :hug: :hug: :hug:

Launtain vastaisena yönä alkoi tiputtelamaan vaaleanpunertavaa/vaaleanruskeaa vuotoa. Paljon sitä ei tullut mutta paperiin kumminkin. Jonkin verran tuli vielä launtainakin. Mutta selvää verta ei vielä ole tullut. Kuitenkin olen 90% varma että kesken tämä menee. :'( Mieli on maassa ja mikään ei kiinnosta..

randa ja hippunen tasan 6 (jos hippunen on vielä elossa)
 
Hienoa piipiäinen ! Samoin Röllimuori, onnea hyvistä uutisista :heart:

Toivottavasti jakaranda on vaan vaaratonta alkuraskauden vuotoa :hug:

Olo on turvonnut, väsynyt ja pientä yökkäillyä on havaittavissa. En sitä osannut näin aikaisin odottaa. Onko kenellekään muulle tullut sellasista hullua ajatusta et odottaisikin kaksosia? :whistle: En osaa sanoa mistä se tuli mun päähän, mutta sitten kun se tuli, tuntui ihan itsestäänselvältä. Suvussa ei ole kaksosia enkä niitä edes salaa toivo. Pelkään lähinnä :ashamed: Kaksosraskaus olisi sellainen riskiraskaus et en halua edes miettiä millaisia päätöksiä joutuisimme tekemään jos sellainen tilanne tulisi :snotty: Toivottavasti siis pelkään ihan turhaan ;) Samoin on ihan selvä poikaolo :D En osaa yhtään ajatella et olisi tyttö vaikka periaatteessa seksin ja ovulaation ajoituksen mukaan tyttö olisi todennäköisempi. Onko muilla vielä tällaisia tuntemuksia? :attn:

 
piipiäinen: Sulla oli ainakin hyviä uutisia, toistaiseksi.. :heart: Eiköhän se hyvin mene loppuun asti.. *peukuttaa*

Röllimuori: Onnea, sun masusta taisi löytyä tämän pinon ekat sykkeet ;) Kyllä me muut toivottavasti perässä tullaan :)

Mulla oli tänään ekaa kertaa olo et pönttöä saa pian halata, mut onneksi selvisin pelkällä luvun laskulla :D
Olin menossa syömään, mutta osoitteeksi vaihtuikin vessa. Mitään ei onneksi tullut ylöspäin. Oli päässyt ilmeisesti nälkä liian suureksi, ei pystynyt syömään kun väkisin jugurtin ja banaanin, jäi leivät syömättä.
Päivällä sitten vedinkin kunnon patongin niin ettei paremmasta väliä.
Eli ajoittaisia yökötyksiä, mut ei mitään suurempaa. Punajuurisalaatti on tällähetkellä suurin inhokki, en tiedä miksi. Mut kaupassa oikein kiusasin itseäni kun kävelin hyllyjen välistä missä on punajuurisalaattia
:LOL:
Uusin houkutteleva ruoka on vispipuuro, sitä ostin nyt jääkaapin täyteen, lisäksi hapankorppuja ja omenamehua. Ne tuntuu sellasilta ruuilta mitkä on mukava syödä, ainakin tällä hetkellä, katsotaan mikä tilanne huomenna!

Torstaina sitten olis mun tuomio varhaisultrassa, tai sen mä oletan siellä tapahtuvan. Gynis vaan viimeksi sanoi, että sitten kun on 3-4viikkoa menkat myöhässä, tulet tänne. Mitään raskaustestejä ei ennen sitä tarvita.. en oo tehnyt kun 4 testiä :p
 
Zuh, mulla on jo yhdet äippähousut käytössä, tosin kokoa 38 joten eivät varmasti kovin montaa viikkoa mene... ;) Mut omia farkkuja en pysty käyttämään,kotona on aina jotku lökärit vaan :ashamed:

Onko kellään muulla tällasta hillitöntä v-tutusta? En ymmärrä mikä miuta vaivaa,mut oon niin hitsin pahalla päällä ollu koko päivän,että hohhoijaa. Ja muistelen että edellisessäkin raskaudessa oli vastaavaa.... :kieh:
 
petite minäkin olen pahalla päällä...mies jo sanoikin et on yhtä äkäinen kuin tädin koputellessa ovea....hermostuttaa joka asia...ARGH! ajattelin et johtuu siitä et hermoilen raskautta vaan luulen sen johtuvan väsymyksestä (jatkuvasta sellaisesta) ja hormooneista.
 
Apua oikeesti mun pitää aloittaa tänään pistot.....kauhistuttaa jo nyt kun avasin paketin ja näin siinä rivissä ne neulat :eek:
mahanahkaanhan se pistetään? Lääkäri kysyi et tarttenko ohjausta...en tartte, muistan kyllä vaan en olekaan nyt varma muistanko....
 
Mukava kuulla, että piipiäisellä on kaikki kunnossa. Toivottavasti jakarandan tiputtelu olisi harmitonta! Tuollaiset aina säikäyttävät, kun on muutenkin herkkää aikaa tämä alku.

Kovasti voima-ajatuksia ja lämpimiä halauksia niitä tarvitseville! :hug:

Olen yrittänyt ottaa hieman etäisyyttä omaan tilanteeseen, enkä kauhean paljon murehdikaan. Tänään ja eilen sain rfsun testiin himmeän punertavan viivan, kun torstaina(kohan se oli?) ei tullut minkäänlaista häivähdystäkään. En sitten tiedä mistä on kyse, kun hormonia kuitenkin on, muttei ilmeisesti tarpeeksi. :| Täytyy odotella sinne ultraan, jotta nähdään, onko tuolla ketään vaiko pelkkä tuulimunako lie. Oireita tai kipuja ei ole, joten en pidä kiirettä tutkimuksiin lähdöddä. Näillä viikoilla kun ei normaalikaan raskaus näkyisi ultrassa.

zuh: Jos jossain vaiheessa vielä päivität listaa, niin korjaisitko nimimerkkini? (ellen sitten mene kokonaan poistoon ennen sitä...)

-MolliMelooni 4+?-
 
Täällä vihdoinkin...
Ultrassa kävin aamulla ja raskaus löytyi oikeasta paikasta, mutta sykettä ei. Lääkärin arvion mukaan nyt vasta vkoja 5, ei siis tarkkaa tietoa edelleenkään. Uusi käynti parin viikon päästä ja silloin sykkeen tulisi jo näkyä jos on näkyäkseen. Sain kuvankin siitä pienestä pussista :heart:
Niin ja mulla kuulemma edelleen kohdunsuulta tulee minimaalisesti höttöistä vuotoa kuten lekuri asian ilmaisi..

millie, edelleen tietämätön raskausviikoistaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja millie80:
Täällä vihdoinkin...
Ultrassa kävin aamulla ja raskaus löytyi oikeasta paikasta, mutta sykettä ei. Lääkärin arvion mukaan nyt vasta vkoja 5, ei siis tarkkaa tietoa edelleenkään. Uusi käynti parin viikon päästä ja silloin sykkeen tulisi jo näkyä jos on näkyäkseen. Sain kuvankin siitä pienestä pussista :heart:
Niin ja mulla kuulemma edelleen kohdunsuulta tulee minimaalisesti höttöistä vuotoa kuten lekuri asian ilmaisi..

millie, edelleen tietämätön raskausviikoistaan...

kiva kuulla sinun kuulumiset ja vielä hyvät...ainakin toivoa on =)

Luitkin varmaan et mullakaan ei näkynyt sykettä tänään (5+5), ensi
viikolle sain ultran jolloin on 7+1, toivottavasti silloin näkyy. lääkäri sanoikin että jos sykettä ei näy 7-8 viikolla niin voidaan ajatella et on tuulimuna, mutta ainakin vielä hcg arvo on noussut hyvin.

Toivotaan siis että saadaan molemmille meille sykkeet masuun :saint:

p.s millon sulla olis viimeksi menkat?
 
Kiitos kaikille myötätunnosta, olette te kaikki ihania :heart: :heart:
Kävin eilen tarkastuksessa ja kohtu oli tyhjentynyt kokonaan, onneksi ei tarvittu kaavintaa. Lääkäri antoi heti luvan yrittää uutta raskautta. Olo on vielä vähän alakuloinen mutta toiveikas... toivottavasti tämä oli ensimmäinen ja viimeinen keskenmeno, ei näitä kovin montaa jaksais.
Paljon tarrasukkia teille kaikille ja niille joilla jotain vuotoa niin toivotaan, että ihan harmitonta...

Senni :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja senni11:
Kiitos kaikille myötätunnosta, olette te kaikki ihania :heart: :heart:
Kävin eilen tarkastuksessa ja kohtu oli tyhjentynyt kokonaan, onneksi ei tarvittu kaavintaa. Lääkäri antoi heti luvan yrittää uutta raskautta. Olo on vielä vähän alakuloinen mutta toiveikas... toivottavasti tämä oli ensimmäinen ja viimeinen keskenmeno, ei näitä kovin montaa jaksais.
Paljon tarrasukkia teille kaikille ja niille joilla jotain vuotoa niin toivotaan, että ihan harmitonta...

Senni :heart:
:hug: :hug: :hug: :hug: Tiedän tunteet...itselläni viimeksi huhtikuussa sama tilanne. Hyvä kun kaavintaa ei tarvittu, näin säästetään aina kohtua. Minulla oli siis yhdet menkat välissä kun tulin uudestaan raskaaksi joten ei muuta kuin peitot heilumaan kesä öissä ;)
Kunhan nyt tietenkin ensi toivut tästä...jaksamisia ja pirteää ja valoisaa mieltä. aurinkoista kesää ja hedelmällisiä päiviä! :saint:
 
Hellurei :wave: :wave: :wave:

Kaikille tarvitseville iiiiiiisot :hug: :hug: :hug:

Tänne ei kummempaa..hieman väsyttää ja etoo välillä,mutta ei pahasti vielä :D
Kovasti neuvolaa odotan,johon vielä yli 2viikkoa,pläääääh! Niin tekis mieli käydä alkuraskauden ultras yksityisellä,mutta ei viittis rahoja laittaa siihen,kun eihän sille sitten mitään voi jos pikkuinen väärässä paikassa tai keskenmeno tulee tms.. Täytyy vaan koittaa rauhotella itteensä ja odotella sitä neuvolaa :)

dejavuu ja papu 5+5?? tai jotain sinne päin ainaskiiii :heart:
 
Röllimuorille onnittelut sydänäänistä :heart: Se on niiiin upea hetki!!

Senni11 :hug: Todella ikävää, mutta niinkuin Piipiäinenkin sanoi hyvää asiassa oli se ettei tarvinnu mennä kaavintaan :hug:
Jaksuja :)

(.)Neuvola aika varattu ja varmaan selitin tilanteestani ummet ja lammet. Oli vieras hoitaja ja ajattelin, että olisi hyvä selittää hieman historiaa ( kolme keskenmenoa takana). Pääsen ennen lomia käymään siellä ja saadaan paperit eteenpäin kättärille seulontoihin tms.
Pitäs saada vielä aika yksityiselle ultraan, kun kunnallisella se menee niin pitkälle että olis sama kun odottais np ultraan :/
Ei oo vaan helppoa saada kohtuullisella hinnalla sopiva aika ennen lomia ja neuvolaa...
No jos ei saada niin sitten ei voi mitään, en ala tressaamaan asiasta :kieh:

Nyt öitä kaikille :wave:

Fi0na 4±4?
 
Senni: :hug: Eikös km:n jälkeen pitäisi olla aika hyvät mahikset raskautua uudelleen :)

Piipiäinen: Nyt sä sitten löysit sen käyrän, onneksi oli yläkanttiin.. ja tiedät ettei oo kaksosia, muuten epäilisit varmaan sitä :p

millie: Sanoiko lääkäri mitään "arviota" miksi vuotoa tuli?

Mulla on varhaisultra rv 6+6, luulisi silloin jo näkyvän sykkeen?
Voin vaan kuvitella millaisia paniikkihäiriökohtauksia saan koko aamun torstaina!
Vielä neuvolasta sanoivat että soittavat sitten jos gynis ei ole tuolloin torstaina paikalla, kuitenkin soittavat keskiviikkona että peruvat ajan.. sitten saavat kyllä kuulla kunniansa
:kieh:

Unohdin äskeisestä viestistä että nyt on muistaakseni 6+3 :)
 
sero älä anna mulle aihetta taas vauhkoontua :D miksi kaksosia?
jos olisi kaksi niin oireita varmaan olisi enemmän? Ja kai tänään ultrassa olisi näkynyt kaksi ruskuaispussia?
Kerran olen odottanut kaksosia mutta onneksi en sitä tiennyt kuin vasta siinä vaiheessa kun toinen oli jo poistunut....

Äläs sero aiheuta mulle sydämen lisälyöntejä yhtään enempää :D
 
Piipiäinen: Eikös tuota hormonia ole enempi sillon jos masuasukkeja olisi kaksi ;) Ja olisihan siellä näkynyt kaksi pussukkaa.. :LOL:
Eiköhän sielä yksi ole ja hyvin pontevasti kiinni, kun hormonit noin reippaasti nousee :)
 

Yhteistyössä