*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

EEMELI89: tervetuloa! Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin :heart: Meille syntyi rv 18+5 (12/08) enkeli-tyttö

FIONAlle myös tervetuloa joukkoon! :wave:

SENNIlle voimia! :hug:

).(
Täällä arki rullaa ihan perinteiseen tapaan, eikä mitään erikoisia raskausoireita ole edelleenkään. mahakipuilua, tissikipuilua ja selkäkipuilua. Olenpas mä vaivainen :LOL:
mahakin pysyy hyvin piilossa, syöpöttelyä vaan pitäs rajoittaa :ashamed: No, iltatreeniä vedin äsken, josko tää turvotus taas tästä..
Neuvola aika edelleen soittamatta :eek: :headwall: :attn: ja hiukan himottais mennä johki alkuraskauden ultraan, mutta isäntä just sano et jos nyt ensin saisin aikaiseksi soittaa neuvolaan edes :D

T:Neiti, rv 6+6
 
Iso hali Sennille! Toivottavasti uusi raskaus alkaa pian ja hän pysyy kyydissä loppuun asti!

piipiäinen: Mun menkoista ei uskalla laskea mitään, niiden mukaan kuuluisin tammikuisiin. Kierto on viime aikoina heittäny tosi paljon ja ehdin jo pari nega testiä tekemään ennen näitä positiivisia.. Mutta tosiaan, nyt toivotaan molemmille sykkeet paikalleen!

Sero: kohdunsuun limakalvo kuulemma voi vuotaa ilman suurempaa syytä, vahvistuu.. Ja mulla vuoto on niin vähäistä ettei sitä edes paperiin asti tule. ei edes aamun ultran jälkeen tullut yhtään!

millie, ja taas oli paljon omaa napaa... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Pakko vaan onnitella Fi0naa :flower:
Muistan kun olit lokakuisissa, toivottavasti nyt saat pikkuisen syliin asti :heart:
Kiitos ja kiva kun joku vielä muistaa :D
Ainakin "oireet" olisi vahvasti sitä mieltä, että nyt mennään ja lujaa!!
Vointeja sinne ja onnea tulevaan koitokseen :kieh:

Ps. perästä tullaan

Fi0na
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Onko kellään muulla tällasta hillitöntä v-tutusta? En ymmärrä mikä miuta vaivaa,mut oon niin hitsin pahalla päällä ollu koko päivän,että hohhoijaa. Ja muistelen että edellisessäkin raskaudessa oli vastaavaa.... :kieh:
Mulla oli tässä joku aika sitten aivan tajuton ketutus enkä teinnyt koskaan mistä se oli! ja ennen plussatestejä pidin omia oloja varmoina mutta pahentuneina PMS oireina. Välillä pukkaa kyllä sellasta oloa ettei sitä voi selittää. Sanonki silloin miehelle ja lapsille että älkää puhuko minulle mitään! :D

Sero: ai oli ekat vai? No mä nyt aukasin sit saldon ja te muut tuutte kiltisti perässä sykkeiden kanssa! :)

:heart: :heart:
Niin ja oliko se millie?? joka oli kans ultrattu? hienoa että oikeassa paikassa oli. kyllä se pikku jumputus sit pairn viikon päästä näkyy

nyt tuli taas musta aukko eikä muista mitään..
 
Voi kun noita keskenmenoja tulee monille...Pelkään vielä itekin ku jo 3 ollu. Mutta ihan kun ois eri tunne tällä kertaa ja saan crinone lääkitystä. Mulla ultra 6+2, jännittää!!
Miten sais nää viikot menee nopeemmin??

5+1
 
:wave: Varovasti raotan tätä odotuspuolen ovea. Olen tässä neljän päivän aikana tehnyt kolme testiä ja kaikki näyttäisivät, että olen raskaana. Viimeksi tein sellaisen digitaalisen testin. Silti on tosi, tosi, tosi epäuskoinen olo, että tuolla vatsassa mitään olisi. :headwall:

Tämä olisi meidän kolmas lapsi. LA on noin 20.-26.2.2010. TAYS on sitten synnytyssairaala.

Ai niin, minulla on kokemusta kaksoisraskaudesta, paketit ovat nyt 9 vuotta ja tuosta raskaudesta ei ollut minkäänlaisia oireita. Ei pahoinvointia, tms. ;)

mervi-elina ja Tuttale rv 4 + 2 (noin)
 
Neuvolaan varattu aika.. Se on vasta kolmen viikon päästä..
Aamu- ja iltapahoinvointi vaivaa. Ei oikeen mikään silloin maistu. Mitä te syötte kun on paha olo? Nyt nakerran voileipäkeksejä että jaksan työpäivän.

Niin, jos saisin itseni listaan, sitä ei vielä näy =)

High5, 34v, pos, viides ja mitä muuta? La menkkojen mukaan 21.2.2010
 
Mikä mulla on?
Väsyttää kokoajan! |O |O |O |O |O
Eilen menin sänkyyn kahdeksan aikaan koneen kanssa, nuokuin siinä, välillä nukahdin ja kun ääniin heräsinn tulin taas koneelle. klo23 lähtien sit nukuin ihan kunnolla, heräsin puoli seitsemän viemään miehen töihin ja menin takasin nukkumaan. Just heräsin kännykän soittoon ja väsyttää vaan, en jaksa alkaan tekemään mitään |O |O |O |O Nälkä, mutta kaikki syötävä oksettaa... :x
 
Muakin väsyttää hela tiden |O ja keljuttaa. Tuntuu kuin toi vajaa 3-v aistii sen, ja käyttäytyy tahallaan huonosti ja kiukuttelee koko ajan. On just sellainen olo,että nostan kohta niskasta jokasen ipanan yksitellen pihalle... :kieh: Noh, jospa tää tästä. Toiseksi vanhin poika lähtee tänään leirille ja se varmaan vähän hiljentää tahtia.

Mieskin sitten jätti kivasti kaikki likaset astiat lasagnevuoat ja lautaset kuivamaan ja HAISEMAAN tiskipöydälle. Mulla meinaa tulla kyl laatta kun vaan keittiöön menen... :headwall:
Odotan niitä mukavampia viikkoja..... :whistle:
 
Täällä kannsa alkanut armoton väsymys |O
Parina päivänä olen nukkunutkin alkuillasta tunnin unet, kun mies on tullut töistä ja silti olen ihan rättiväsynyt normaaliin nukkumisaikaan mennessä. Ja kiva kun tuo meidän vajaa 4-vuotias on nyt valvonut joka ilta myöhään (ei jostain syystä vain saa unta ) ja sitten tuo 2-vuotias herää aamulla 6-7 aikaan |O
Makuaisti on herkistynyt / muuttunut. Esim. banaanijogurtti maistui eilen tosi oudolle ja kahvi on alkanut haisemaan pahalle. :x
 
Tervetuloa uusille!

Soittelin tuossa yksityisille alkuraskauden ultrista. Jonot on täällä niin pitkät, että menisi viikolle 11. Eikö neuvolassa ultrata jo noihin aikoihin joka tapauksessa? No, eipä tarvitse enää miettiä, että mennäkö vaikö eikö.
 
Heippa pitkästä aikaa, tekstiä oli tullut aika hyvin taas lisää ja kiva lukea että ultrassa olleilla oli hyviä uutisia ja röllimuorikin oli päässyt jo kuuntelemaan sydänääniä, ihanaa :heart:

Täällä on kotiuduttu kesäloma-reissulta ja on se aina vaan NIIN kiva tulla kotiin :D
Murhettakin oli vähän ennen reissua kun lemmikki sairastu ja se jouduttiin lopettamaan, lapset ei asiaa kovin kevyesti ottanut ja oli se kieltämättä itellekkin aika kova paikka vaikka olikin kyse vaan kanista :( mutta reissu teki kyllä kaikille hyvää ja ikävät asiat ei pyöriny päässä niin paljon..

Vuosin aika hyvin vertakin ennen ku lähettiin ja kipujakin oli ja aattelin ensin, etten uskalla lähteä, mut sit päätin etten asialle mitään voi jos kesken menee, enkä sitä ainakaan halua jäädä kotiin miettimään ja suremaan.
Vuodot sit onnex loppu reissussa ja nyt vaan odotan ens viikon ultraa, et näkyykö siellä mitään ja missä näkyy..kaikista eniten haluaisin tietää mistä vuodot johtuu, mutta oon kyllä kuullut, että aika usein ne jää arvoitukseksi vaikka kaikki olisikin hyvin.

Oireita on tullu lisää, aamupahoinvointi on alkanu aika rajuna ja kahvi ei maistu sit enää yhtään, mahallaan ei pysty enää nukkumaan ku on rinnat niin tajuttoman kipeet ja turvoksissa :| oikeestaan oon vaan tyytyväinen, että on oireita, että tietää edes jostain olevansa raskaana :D

Isot halit Sennille ja voimia, toivottavasti nähdään sut taas pian odotuspuolella!

Ja hyviä vointeja kaikille :D

Happy 6+0 :D
 
piipiäinen Sun antamassa linkissä kerrotaan et hcg on yleensä korkeampi tyttöraskauksissa kun poikaraskauksissa joten voisiko olla et tyttö olisi teille tulossa? :D

Varasin jo rohkeesti neuvolankin. Ihan hyvä, oli aikoja todella vähän ja ei meinattu saada sellaista aikaa joka olisi sopinut meille molemmille. Siihen on vielä 3 viikkoa. Onneksi on töitä joten kaikki aika ei mene raskautta ajatellessa. Välillä on enemmän oireita ja välillä vähemmän. Eiköhän sekin kuulu asiaan ;) Tissit on jo kivasti turvoksissa B) Tein mäkin muuten vielä yhden ovulaatiotestin kun niitä tuolla kaapissa vielä on. Testiviiva oli ainakin 2 kertaa tummempi kuin kontrolliviiva joten on sekin vahvistunut aikalailla :p

Ollaan kerrottu jo isovanhemmille ja mun parhaalle ystävälle. Aluksi ajattelin olla kertomatta mutta sitten tulin siihen tulokseen, että nautin nyt kun voin :) Jos menee kesken niin sitten menee kesken. Ei sille mitään voi ja ainakin saadaan sitten tarvittaessa tukeakin.

Mutta nyt spinning tunnille! :wave:
 
Zuh
Toimiihan tämä vihdoinkin!

Piipiäinen: Onnittelut hyvistä uutisista!

Jakarandalle voimia ja tsemppiä, toivottavasti on vain ohimenevää oireilua!

Mintcandy: Mulla on ihan sama homma, jotenkin on kummallisesti sellainen olo että kaksi siellä saattaisi olla. Samoin on poikaolo miehen pienellä aivopesulla varustettuna, ja en tosiaankaan toivo kaksosia. Miten ihmeessä niitten kanssa pärjäisi? Mutta olo on mikä on, kerrankin toivon että olen väärässä :D Mites se seksi ja ovulaation ajoitus lapsen sukupuoleen vaikuttaa?

MolliMelooni: Joko on nimimerkki oikein? Olen sitä vaihdellut harva se päivä.. ;)

High5: Pahoinvoinnissa aloitan aamun yleensä jo sängyssä Trip-mehulla ja luumulla. Ei kannata nousta ylös ilman syömistä, vaikkei paha olo vielä silloin iskekään. Hyviä ruokia on kaikki viileä ja raikas, eli hedelmät jääkaapista, pakastemarjat, jäätelö. Kun olo vähän paranee ja voi kuvitella syövänsä jotain kiinteätä niin Raffelit maistuu, popcornit teki ainakin viime viikolla tosi hyvää. Mahdollisimman laimean makuista ja koko ajan suuhun jotain, on mennyt 2 viikkoa opettellessa syömään vähintään 1,5h välein.

Happy-82: Lemmikki on aina lemmikki, ei se mallia ja kokoa katso. Hyppelehtii kuitenkin jo vihreämmillä laitumilla :hug:

Uusia lisäilty, onhan kaikki mukana ja pysyy?
 
täällä tosiaan yllätysraskaus alkanut =) toinen lapsi tulossa, ykkönen vasta 1v 2kk eli mielenkiinnolla odotan tulevaa. laskettu on 19.2 ja seks on synnäri. kärsin edellisessa raskaudessa aivan kauheesta pahoinvoinnista 20 viikolle asti. toivon todella ettei tässä raskaudessa tartte kärsiä. tiiä miten tuon ykkösen kanssa pärjää jos koko ajan pitää oksentaa :(
 
Uusi mukaan :wave:

Kolmatta odotellaan ja laskettu aika olis netin laskureiden mukaan ystävänpäivä 14.2. Vilskettä tulee riittään jos kaikki menee hyvin ja vauveli pysyy matkassa, nimittäin syntymän aikoihin esikko olis 2v8kk ja keskimmäinen 1v5kk :)
Oireita ei tällä hetkellä ole muuta kuin armoton väsymys ja mahan nippailut.
Ikää mulla on 22v ja synnytys-sairaala on SeKs. Poika-olo on kun noi pikkutermiitit on molemmat poikia niin eiköhän tämäkin.
Kirjoittelut jää nyt ainakin aluks tosi vähälle, kun lähdetään reissuun, mut sen jälkeen koitan käydä aktiivisemmin kirjoittelemassa.
Oikein hyvää odotusta kaikille ja toivotaan ettei ikäviä uutisia enää tulis :hug:

123 ja pikkuinen 5+2 ?
 
Taas käyty ultrassa (sovittu kontrolli viime päivytyskerran jälkeen). Ruskuaispussi (tai mikä nyt onkaan) näkyi kyllä, mutta alkiota ei ...ainakaan vielä :/ Hcg arvo oli kyllä noussut reilusti - se oli jotain 5000 luokkaa.
Ultraaja epäili, etta raskaus ei oikeasti ole vielä näin pitkällä (6+3) tai sitten kyseessä on tuulimuna.
Nyt sitten odotellaan vielä viikko - ensviikon keskiviikkona uus kontrolli. Silloin pitäis sitten näkyä jo alkiokin ja jos ei niin sitten multa pääsee itku :ashamed:

Mä olen muutenkin ihan hermoraunio ja tää odottaminen käy hermoon ihan todenteolla. Pitäis yrittää elää normaalisti, mutta vähän vaikeaa se on, kun kaikki on niin epävarmaa...

No ei auta kun odottaa :headwall: Ja yrittää ajatella positiivisesti... :whistle:
 

Yhteistyössä