Hakutulokset

1. M

NO! TULIKO MÄTKYJÄ VAI PALAUTUSTA?

Takasin 1100 ja miehelle 900, mukava apu taas joulun alla ja alkuvuoden laskusumassa kun ei toi säästäminen onnistu ei sit millään eikä mitenkään :/
  2. M

mistä vois ostaa ihania harsoja/uniriepuja

http://www.vaunula.fi/harso_varillinen.htm
  3. M

Juu, ei meile vaa tuu vesirokkoa!

Joo niin herkästi se tarttuu etten ole 38 ikävuoteen sitä itselleni saanut, myöskään 6 v. ja 2 v. päiväkotilapseni eivät ole tautia saaneet, ainakaan ei olla huomattu...
  4. M

vaivoja ja valitusta.. eli tehdäänkö KÄRSIMYSPINO kaikista krempoistamme ja vaivoistamme ? NYT SAA VALITTAA ! :)

Olkapää tulehtunut, käsi ei toimi kunnolla ja nukkuminen on tuskaa. Maha temppuilee ja tuli possupiikistä kuume.. Jonkun sortin krapulakin vielä vaivaa :/
  5. M

Tuleeko muille Ellokselta..

En oo sitä tyyppiä että joka päivä tai edes joka viikko kävisin sivuja tutkimassa. Sähköpostin tarkistan ja jos löytyy jotain mielenkiintoista, käyn sitten kattomassa... Lippuja ja lappuja en edes haluaisi luukusta, paperiroskaa tulee mutenkin liikaa. Näin meillä...
  6. M

No näköjään jotku pykämät puuttui sieltä, ei tullu pieneen mieleen tunnusten uusimisen aikaan että pitäs antaa uudestaan lupa lähettää sähköpostia :/
  7. M

...sähköpostiin tarjouksia? Heräsin huomaamaan että mulle ei ole tullut postia sieltä sen jälkeen kun piti tehdä ne tunnukset uudestaan. Vaikee uskoo ettei kohta kuukauteen olisi tullut yhtään tarjousta tms. kun sieltä aika tiheästi postia on tähän asti tullut..
  8. M

Lihotusketju!

Oon koko ikäni kuullu varo ettei tuuli vie kun oot noin laiha, mites ois tuulenviemät :laugh: Oon myös ollu teletappi ja kirppu, johtunee siitä että oon kaiken hyvän lisäks vielä yhtä lyhyt ku laihakin...
  9. M

Lihotusketju!

Saitko sieltä jotain konkreettisia ohjeita, kun ei ole tota ravintotietoutta minkään vertaa ku ei oo koskaan tarvinnu vahtia syömisiään...? Ja millä muulla sitä saa noita lihaksia kehitettyä ku kuntosalilla, ne kun tuppaa olemaan aika kalliita mun kukkarolle...?
  10. M

Miten ihana :)

Aivan mielettömän ihana. Ois ihan helmi, harmi et on ihan väärässä suunnassa :ashamed:
  11. M

Nukkuuko teidän 2 veet itkmättä yön??

Ja mua ihmetyttää miten se tieto siitä että lapsi tulee valvottamaan vähentää sen väsymyksen määrää kun on vuoden pari valvonut. Se on se täydellinen maailma jossa lapset nukkuu ja äidit ei oo väsyneitä ja me väsyneet äidit ollaan toisessa maailmassa. Ja kuten huomaat, väsymyksestä kärsivät tai...
  12. M

Nukkuuko teidän 2 veet itkmättä yön??

Meidän esikko on aina ollut huono nukkuja, just noita raivareita yöllä joihin ei ollu mitään sääntöä miten pitää toimia kun se mikä yhtenä yönä toimi, seuraavana yönä vaan lisäsi raivoa. Nukuinkin sellasta koiranunta että ehtisin pojan luo kun kuulen pienenkin henkäyksen jos vaikka ehtisin...
  13. M

mikä lastenlaulu menee näin?

Mikähän mahtaa olla sävel, onko se joku tuttu tai löytyisikö netistä jostain...?
  14. M

mikä lastenlaulu menee näin?

No nyt se sit selvis, kiitos vaan ap :flower: Meidän 1 .v laulaa "kookoo päiän" ja haluaisi mut laulamaan mukana. En oo tätä laulua koskaan kuullutkaan enkä oo tarhatädeiltä tullu kysyneeks kun en ollu ihan varma mitä poika tarkottaa...
  15. M

Mitä tänään ruokana?

Kylläpä on meillä köyhää ruokaa kun tätä listaa lukee :laugh: Makaronilaatikon pykäsin illalla hätäpäissäni että ois ruokaa lapsille kun päiväkodista kotiudutaan..
  16. M

Onko normaalia, että kohta 5v ikäistä pitää joka päivä komentaa

Meillä se on vaan pahentunut, tonne 3-vuotiaaksi oli niiiiin kiltti, hyväkäytöksinen, tottelevainen, 4-vuotiaana alkoi vähän sanoa vastaan, 5-vuotiaana ei mikään ja siis niinku yhtään mikään, enää mene kertasanomisella perille...
  17. M

Ja täten on laskutuslisäsi anteeksiannettu...

Kuluttajaviraston Usein kysyttyä -palstalta kopioituna: Milloin kuluttajalta voidaan vaatia laskutuslisää ja paljonko? Laskutuslisä on ikään kuin palvelumaksua siitä, että elinkeinonharjoittaja laskuttaa kuluttajaa tuotteesta tai palveluksesta. Jos kuluttaja voi valita maksaako käteisellä...
  18. M

Viimeiset vinkit otetaan vastaan.

Sinappi..? Meillä etitään vaikka maailman tappiin mut kinkku ilman oikeeta sinappia ei käy..
  19. M

HYÖKKÄYS MEIDÄN KUIVATAVARA-KAAPISSA!

Kerro äkkiä lisää, mitä ötököitä riisissä asuu. Mulla jäi puuro keittämättä kun oli vesitilkka kiehumassa, olin mitta-astiaan ottanu riisit valmiiksi VASTA-AVATUSTA RIISIPUSSISTA, olin kippaamassa niitä veteen kun tajusin että siellä käveli kaks jotain öttiäistä. Lähti muuten riisipussi...

Yhteistyössä