Hakutulokset

1. M

kenellä teistä ei ole ollut vesirokkoa?

Mulla ei ole ollut, ikää nyt 38 v :D Edellisen raskauden yhteydessä tehtiin vasta-ainetesti jolla todettiin "sairastamattomuus", koska perheessä myös 5 v. lapsi joka oli päivähoidossa ja ei ole sairastanut.
  2. M

Onkohan ihan normaalia tuollaisen 1v 10kk

Ihan sama meininki, tavarat lentää ja surutta käy 5 v. isoveljen kimppuun kun ei mee asiat niin kuin Pikku Herra haluaa. Uhma suorastaan paistaa silmistä kun kulmiensa alta tuijottelee kädet puuskassa :laugh:
  3. M

"Äiti, miten oikein saa kavereita?"

Peesi! Aikuisten ohjauksellakin on vaikutusta miten lapset käyttäytyvät ja eniten juuri päiväkodissa, kun vielä vahtivat lapsia. Oman lapseni huolenaiheet olen aina päiväkotiin kertonut, jossa sitten omalta osaltaan tädit auttavat jos suinkin voivat.
  4. M

Montako samanikäistä kaimaa lapsellasi/lapsillasi on?

5-vuotiaalla 266 kaimaa ja 1-vuotiaalla 216
  5. M

kuunteleeko kukaan muu enää the doorsia ? :D

:wave: ja iki-ihana Bob Dylan..
  6. M

lapsien hassuja sanoja.

pania = banaania uruaa = jugurttia poika 1 v. 9 kk
  7. M

1.5vuotiaan yölliset heräilyt APUVA

Meillä myös rauhoitti nukkumaankäyntiä ja yöheräilyä kun pinnasänky vaihdettiin laidalliseen jatkettavaan. Meillä oli joka ilta riita pinnasänkyyn "joutumisesta" ja yöllä kun seisoi pinnasängyssä pinnoja vasten. Sänky on kuitenkin äidin sängyn vieressä. Poika oli 1 v. 2 kk kun vaihdettiin...
  8. M

A-P-U-A missä mun lapsen neuvolakortti on :(

Etit sen paikan mihin kädestäs tavarat lasket kun lapsen kanssa sisään tulet ja katot sen päältä, takaa tai alta. Meillä on lappuja "hävinny" naulakon päälle, lapaslaatikkoon ja lipaston taakse...
  9. M

Kuka muistaa E-type yhtyeen? ja tämän kyseisen kappaleen?

Scooter How much is the fish :wave: ei kerkee ettii biisii ku telkkari kutsuu..
  10. M

Ketkä teistä tehnet elintenluovutustestamentin?

lompakossa mukana kulkee..
  11. M

Sanokaa, että on ihan tavallista 6-vuotiaan pojan suunnitella jo pitkän tähtäimen suunnitelmia!

Meidän nyt 5-v. poika pyysi vuosi sitten joululahjaksi kylpyhuonetta. Kun sitten kysyttiin että mihin sitä tarviit niin vastas että on sitten kylpyhuone valmiina kun alkaa rakentaa omaa taloa :D Ja saadaan kuulemma mennä käymään jos pyyhitään jalat...
  12. M

Kerrotteko miksi halusinkaan uuden vauvan?

kumman äkkiä se aika kultaa niitä muistoja kun 1 v. 7 kk laskee ison veikan kanssa lähtölaskentaa autoille kaa-kuu-kaa (yy-kaa-koo), hyvä ettei tuu ikävä sitä vauva-aikaa vaikka vasta hetki sitten en muistanu miks kummassa meille toista lasta toivottiin :laugh:
  13. M

Mihin on kaupoista hävinnyt LIBERON BIG BAG 4 HOUSUVAIPPA ??

Noi Liberon housuvaipat on niin napakoita että meilläkin on käytetty 5-kokoa pitkän aikaa, ja niitähän saa Mega-paketissa. Neloskoko jätettiin välistä kokonaan.
  14. M

Miten voisin auttaa lastani?

Kannustusta ja kehuja, kerta toisensa jälkeen ja aina vaan vaikka ei olisi niin hyvin mennytkään. Kun lapsi huomaan että voi olla ylpeä itsestään vaikka vaan pienen pienen kehitysaskeleen jälkeen, itsevarmuus ja rohkeus kasvaa ja uskaltaa taas vähän enemmän..
  15. M

Nyt se Tapahtu mitä oon Aina pelänny

on lentäny kahvit kupista lavuaariin ja kuppi perässä kun ei ole sitä maitoa vaikka kahvia on, sitä on jo henkisesti valmistautunut kun kahvi tuoksuu että saa kohta sen herättävän aamukahvin ja sitä ei voi ilman maitoa ja sokeria juoda...
  16. M

pois pinnasängystä?

Meillä vaihdettiin pinnasängystä pois 1 v. 2 kk kun iltaisin tuli riita siitä pinnasänkyyn "joutumisesta", nyt kipittelee itse iltaisin sänkyyn kun on väsy ja jäi iltahuudot pois. Muurame-sänky meilläkin on ollut, mutta itse en henk.koht. tykännyt noin raskasrakenteisesta sängystä, vaikeutti...
  17. M

Kallub: Kumpa teillä on pieno vai harmooni?

OOotteko aikonnu mennä soitto tunneille vai ihan harrastus pohjalta?
  18. M

Hah, meidän vauvalla on hauskan ärsyttävä tapa :D

Meillä oli muriseva vauva. Murina ennen nukahtamista oli kyllä aika outoa ensi alkuun, mutta kaikkeen tottuu..:)
  19. M

Kallub: Kumpa teillä on pieno vai harmooni?

Mä oon alottanu ponkorumput
  20. M

Paprica on ihan isänsä näköinen;) (kuva)

ihana :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä