Hah, meidän vauvalla on hauskan ärsyttävä tapa :D

KS
Ette usko miten tervetullut meille on tuo sama unimölinä kun 5 kk kannettu koliikkivauvaa ja 2 kuukautta sen päälle nukutettu tissille !!! Nyt se osaa nukahtaa itse tuon älämölön avustamana! Olen niin onnellinen, tätä on kestänyt jopa 2 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja KS:
Ette usko miten tervetullut meille on tuo sama unimölinä kun 5 kk kannettu koliikkivauvaa ja 2 kuukautta sen päälle nukutettu tissille !!! Nyt se osaa nukahtaa itse tuon älämölön avustamana! Olen niin onnellinen, tätä on kestänyt jopa 2 viikkoa.
Varmasti on tervetullutta mölinää itkujen tilalle :hug: =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Unilaulua :heart: meidänkin typy laulelee, muutenkin tykkää laulella ja tuo nukahtamislaulu on ihan omaa laatuaan :) Ikää 1½v.
Hitsi, kestäisköhän tuolla pojalla tapa noin pitkään :D Jos saisi kuulla vähän oikeampaakin laulua :D

Välillä ollut vähän noloa jossain kahvilassa nukuttaa vauvaa kun toinen pistää hirveen mölina kuoron päälle :ashamed: :LOL:

KS
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja KS:
Varmasti on tervetullutta mölinää itkujen tilalle :hug: =)
Esikoinen lauleskeli jo parikuisesta ja nyt kun tämä tokakin aloitti, on se kuin lupaus paremmasta tulevaisuudesta!! :))) HAPPY!

Yhteistyössä