HYÖKKÄYS MEIDÄN KUIVATAVARA-KAAPISSA!

Kerro äkkiä lisää, mitä ötököitä riisissä asuu. Mulla jäi puuro keittämättä kun oli vesitilkka kiehumassa, olin mitta-astiaan ottanu riisit valmiiksi VASTA-AVATUSTA RIISIPUSSISTA, olin kippaamassa niitä veteen kun tajusin että siellä käveli kaks jotain öttiäistä.

Lähti muuten riisipussi äkäseen mutta miten hitossa sitä voi olla varma että ne ei oo tehny maihinnousua meidän kaappiin. Riisipussi on ollu ainakin kuukauden siellä, peltipurkissa kylläkin mutta olihan noikin elossa vielä. Ne oli rusehtaviä, vähän ku jotain banaanikärpäsiä mut ei sinnepäinkään, vaikee enää kuvailla kun lähti riisit pusseineen ääntäkin nopeemmin pussiin ja roskiin.

MUOKS* Lähden kuukeliin ettii riisihäröä, kiitos

:/
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Oikeesti. minä en nyt uskalla mennä kattoon mun puuroriisejä. Enkä koko kuiva-ainekaappia.
riittää et oot ihan hiljaa, kuulet kyllä kuhinan :whistle:
Lopeta! :D

Mä oon nyt ihan varma, et siellä on jotain öttiäisiä. Rangaistus siitä etten siivonnu keitttiönkaappeja jouluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Oikeesti. minä en nyt uskalla mennä kattoon mun puuroriisejä. Enkä koko kuiva-ainekaappia.
riittää et oot ihan hiljaa, kuulet kyllä kuhinan :whistle:
Lopeta! :D

Mä oon nyt ihan varma, et siellä on jotain öttiäisiä. Rangaistus siitä etten siivonnu keitttiönkaappeja jouluksi.
Noh, NYT tulee ainakin siivottua :D Mies lähtee huoltsikalta hakemaan puuroriisiä, on huomenna menossa töihin ja joulu on kuulemma pilalla jos ei saa riisipuuroa aamulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Yöööök :x
Meillä oli edellisessä kämpässä riisihoroja, mut ne oli ennemmin ruskeita.
Noita horoja on kai sitten meilläkin ollut! Punaruskeita, pieniä ja pitkulaisia muutaman millin mittaisia kuoriaisia. Joskus tuli jonkun kaupan paketin mukana ja siitä lähtien niitä on aina jostain pölähtänyt uuvestaan. |O Mokomat kaappihorot!

Olenkin etsinyt noille öttiäisille nimeä ja nyt tiijetään sit.. :snotty:

Yhteistyössä