ei laskutuslisää saisi enää firmat edes nykypäivänä käyttää!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä voitin kädenväännön meandinkin kanssa :kieh:
Ma olen voittaja- ma pärjään kelle vaan.
Hyvä viikko :xmas:
Kyllä ne vähän vielä tölväs kuitenkin, että se kuuluu maksaa kun laskulle tilaa...... mutta jos nyt tämän kerran....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei laskutuslisää saisi enää firmat edes nykypäivänä käyttää!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Olisko helpompaa maksaa laskunsa AJOISSA??!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhtälailla kun joudun joka kertaa muistuttamaan yhtä paikkaa että myöhästymismaksua ei saa laittaa kuin vasta 14 päivää eräpäivän jälkeen, eikä heti seuraavana päivänä kuten he tekevät...
Katsotaan koska oppivat...
Tää kuulostaa niin tutulta. Siis seuraavana päivänä ovat jo laittaneet muistutuslaskun postiin koska seuraavana jo tulee ja siinä on 5? muistutus kuluja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhtälailla kun joudun joka kertaa muistuttamaan yhtä paikkaa että myöhästymismaksua ei saa laittaa kuin vasta 14 päivää eräpäivän jälkeen, eikä heti seuraavana päivänä kuten he tekevät...
Mistäs muuten tämän tiedon löytää? Linkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei laskutuslisää saisi enää firmat edes nykypäivänä käyttää!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä haluaisin kanssa jonkin vahvistuksen tälle. En ihan heti usko.Alkuperäinen kirjoittaja feger:Mistäs muuten tämän tiedon löytää? Linkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei laskutuslisää saisi enää firmat edes nykypäivänä käyttää!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Niinpä! Minun nykyoletus on se, että laskutuslisä laitetaan sellaisessa tapauksessa, että jos yleinen maksutapa on käteinen ja asiakas haluaakin maksaa vain laskulla, niin silloin sen laskutuslisän saa laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä haluaisin kanssa jonkin vahvistuksen tälle. En ihan heti usko.Alkuperäinen kirjoittaja feger:Mistäs muuten tämän tiedon löytää? Linkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei laskutuslisää saisi enää firmat edes nykypäivänä käyttää!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jos jollekin on vielä ( ) epäselvää, niin tässä mun tapauksessani laskutuslisä oli laiton, koska muuta vaihtoehtoa ei ollut tarjolla ja siitä lisästä ei missään lipussa eikä lapussa mulle mainittu, myöskään esittelijä ei siitä sanonut mitään, kertoi vain toimitusmaksusta.
Se periaate B)
kuluttajasuojan sivuiltaAlkuperäinen kirjoittaja feger:Mistäs muuten tämän tiedon löytää? Linkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei laskutuslisää saisi enää firmat edes nykypäivänä käyttää!!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä taisin löytää oikean 'tiukan, mutta asiallisen peräänantamattoman sävyn lievällä uhkailulla'. Tjtn.Alkuperäinen kirjoittaja anni*:mä väännän edelleen niitten kanssa...on jo useita sähköposteja lähetetty puolin ja toisin eikä ne anna periks enkä minä...
mä laitoin linkkiä tonne kuluttajasuojan sivuille, uhkasin tehokkaalla puskaradiolla ja sillä klassisella tämä oli viimeinen kerta...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä taisin löytää oikean 'tiukan, mutta asiallisen peräänantamattoman sävyn lievällä uhkailulla'. Tjtn.Alkuperäinen kirjoittaja anni*:mä väännän edelleen niitten kanssa...on jo useita sähköposteja lähetetty puolin ja toisin eikä ne anna periks enkä minä...
No onko minun vika että saan rahani joka kuun viimeinen päivä ja kyseisen puljun tililaskun eräpäivä on AINA päivää ennen? Maksan siis joka kerta päivän myöhässä ja joka kerta he yrittävät tunkea sen myöhästymismaksun siitä. Olen ottanut kuluttaja-asiamieheenkin yhteyttä, ja hän sanoi suoraan että se on laitonta.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Olisko helpompaa maksaa laskunsa AJOISSA??!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhtälailla kun joudun joka kertaa muistuttamaan yhtä paikkaa että myöhästymismaksua ei saa laittaa kuin vasta 14 päivää eräpäivän jälkeen, eikä heti seuraavana päivänä kuten he tekevät...