Hakutulokset

1. M

Sormiruokaa ja karkeaa sosetta hampaattomalle?

Ootteko antanu sormiruokaa alle vuoden vanhalle? Miten on homma toiminu? Meidän 11kk poika syö mielellään esim leipää ja saa sen kyllä mässytettyä murusiksi (mikä kestää muuten tuhottoman kauan). Poitsulla on etuhampaat mutta eihän ne ruuan jauhamisessa auta, eli ikenillä se on jauhettava...
  2. M

Koti-apua silmätulehdukseen??

Mä kuulin jostain että rintamaito auttaa silmätulehdukseenkin... on se ihme ainetta... ;)
  3. M

Mitä lakan kaveriksi kiisseliin?

Ajattelin tehdä vauvalle lakkakiisseliä kun sain lakkoja, mutta mitä marjaa tai hedelmää siihen voisi laittaa lisäksi kun lakat on aika kirpeitä enkä haluais vauvan ruokaan laittaa niin paljon sokeria?
  4. M

Missä muut perheenjäsenet ovat?

Mies nukkuu ja poika 3kk pitää ihme mölinää sitterissä
  5. M

Onko tämmönen mekko sitten liian juhlava häihin?

Niin ja meillä oli siis talvihäät, sellasiin ehkä paremmin sopii tummat värit ja täyspitkät iltapuvut.
  6. M

Onko tämmönen mekko sitten liian juhlava häihin?

Tiedätkö millanen puku morsiammella on? Jos morsiammella ei oo mikään hillitön kermakakkuhääpuku niin siinä on vaarana että sulla on tavallaan yhtä hieno puku ja sit varmaan morsianta harmittaa. Mulla oli naimisiin mennessäni viininpunanen "prinsessamekko" niin olis harmittanu jos jollain...
  7. M

Matkarattaat pikkumiehelle?

Hakusessa olis matkarattaat jotka olis pienet ja kevyet, lähinnä ostoskeskuscruisailuun tai jos joskus tarvii mennä autolla kaupungille, eli ei tarvi olla maastokelpoiset eikä tule kovaan käyttöön. Asiakkaalla on ikää vasta 3 kuukautta eli pitäisi saada selkänoja kallistettua aika...
  8. M

Leikillisesti ajatellen

Mulla oli vasen käsi kipsissä 10 viikkoa, sinä aikana huomas että kyllä se on aika tarpeellinen monessa tilanteessa...
  9. M

Mitä shoppaisit tonnilla huomenna?

Jääkaapin ja pakastimen, just sais tonnilla. Tai sit autoon renkaat ja puutarhakalusteet, niihinkin menis tonni. Saisko monta tonnia? Keksis niin paljon käyttöö...
  10. M

Missä yöpyä Naantalissa

http://www.vapaalle.com/bridgetinn/ Mä oon ollu tuolla joskus, tosi kiva ja tunnelmallinen ja hyvä aamupala :p
  11. M

ei vaan imetys nappaa, entäs sitten

Vaikka korvike olis ravintoarvollisesti yhtä hyvää kun äidinmaito, korvikkeesta ei saa vasta-aineita joita äidinmaidosta saa. Vaikka imettäisikin niin voi lähteä käymään jossain ja jättää vauvan isälle tai jollekin muulle hoitoon, silloin voi vauvalle antaa itseltä lypsettyä maitoa tai...
  12. M

Oli vähän jännä tunne

Mä näin kans joskus hyvästä kaverista unta jossa sillä oli tosi paha mieli ja lopuks vielä kuoli. Oli pakko tekstata ja kysyä mitä kuuluu, en kuitenkaan uskaltanu kertoo unesta muutakun sen että sillä oli paha mieli ja onneks sillä oli sit kaikki kunnossa. =)
  13. M

Kuka on Mymmeli?

Mymmeli on oikeestaan just laji niinkun muumikin. Kirjoissa Mymmeli on Myyn äiti, ja esim muumimukissa oleva ja piirretyissä olevaa mymmeliä kutsutaan kirjoissa Mymmelin tyttäreksi. Äiti-Mymmeli on myös Nuuskamuikkusen äiti.
  14. M

kelle muulle tämä juhannus on samanlainen kuin muutkin viikonloput?

Muuten on normi viikonloppu paitsi että on paremmat syötävät ja "lupa" mässäillä! :D
  15. M

Kummiudesta

Tiesin että oli lasten kummeista puhe, mutta toivon että lapseni sais kummeistansa tukea vielä silloinkin kun hän on aikuinen, eikä kummit olis pelkästään lapsuuden juttu niinkun meille on käynyt.
  16. M

mielipiteitä.....

Mä kävin Helsingissä Apollossa halloweenina kun olin raskaana, mustaaksen noin viikolla 18, ja sain siellä törkeitä ahdistuskohtauksia siinä tungoksessa kun ihmiset töni, ja pelkäsin kuollakseni niitä rappusia kun telkkarissa tulee aina keskenmeno kun joku kaatuu rappusissa (no tiedän että se on...
  17. M

Kummiudesta

Musta tuntuu että mun ikäsillä on enemmän sääntö kun poikkeus että kummit on hävinny jonnekin. Miehen kummi ei oo pitäny mitään yhteyttä, mun kummit on eronnu mutta toinen on sentään eno eikä silti mitään kuulu. Nähtiin vappuna mutta ei edes onnitellu mua eikä sanonu mitään kun näki mun...
  18. M

**MITÄ LASISSA?**

Maitoa, illaks on ostettu alkoholitonta siideriä :saint:
  19. M

EI TOSIKOILLE! Jatka listaa =)

Häpykarvarousku
  20. M

Saako muut yöllisiä säpsykohtauksia, että vauva ei hengitä?

Meillä poika oli aina heränny 4 tunnin välein syömään, ja kerran sitten kun heräsin 7,5 tunnin yöunilta niin pelästyin ihan hirveesti, onneks vauva tuhisi tyytyväisenä unissaan kehdossa vieressä ja kohta heräsi syömään. Jos ite oon hereillä ja vauva nukkuu niin käyn aina välillä tarkastamassa...

Yhteistyössä