Peppi
Onko muilla kummeja jotka ei muista tai välitä?Siis monesti olen pyytänyt käymään mutta aikaa ei tunnu olevan,en siis viitsi edes pyytää synttäreille koska lapsikin ihmettelee kukas tuo on...
no mulle on aivan sama muistaako mun kummit mua, yks jo kuollukki. lapsen kummeista tässä tais olla puhe.Alkuperäinen kirjoittaja Mamalii:Musta tuntuu että mun ikäsillä on enemmän sääntö kun poikkeus että kummit on hävinny jonnekin.
Miehen kummi ei oo pitäny mitään yhteyttä, mun kummit on eronnu mutta toinen on sentään eno eikä silti mitään kuulu. Nähtiin vappuna mutta ei edes onnitellu mua eikä sanonu mitään kun näki mun vauvan ekaa kertaa
Toivottavasti ollaan osattu valita omalle pojalle kummit paremmin että ne pysyis maisemissa...
Tiesin että oli lasten kummeista puhe, mutta toivon että lapseni sais kummeistansa tukea vielä silloinkin kun hän on aikuinen, eikä kummit olis pelkästään lapsuuden juttu niinkun meille on käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:no mulle on aivan sama muistaako mun kummit mua, yks jo kuollukki. lapsen kummeista tässä tais olla puhe.Alkuperäinen kirjoittaja Mamalii:Musta tuntuu että mun ikäsillä on enemmän sääntö kun poikkeus että kummit on hävinny jonnekin.
Miehen kummi ei oo pitäny mitään yhteyttä, mun kummit on eronnu mutta toinen on sentään eno eikä silti mitään kuulu. Nähtiin vappuna mutta ei edes onnitellu mua eikä sanonu mitään kun näki mun vauvan ekaa kertaa
Toivottavasti ollaan osattu valita omalle pojalle kummit paremmin että ne pysyis maisemissa...