Hakutulokset

1. M

Ketä muuta kyrsii ihmiset, jotka puhuu kovalla äänellä esim. kaupassa?

Kaksistaan oltiin vaan, ja mä yritin välttää sille puhumista kun sillä oli niin ihme juttuja ettei voinu olla oikein mistään sen kanssa samaa mieltä. Ei pystyny nukkuun päikkäreitäkään kun se kälätti vieressä taukoomatta, ja kätilönkin piti pyytää sitä oleen hetken hiljaa että saa tehtyä mun...
  2. M

pitäisitkö kaverilta saatuja, käytettyjä rintaliivejä/imetysliivejä?

Mä en oo ostany yhtään imetysliivejä kun sain siskoltani tosi hyväkuntosia ja sopivia. Oon yrittäny ettiä kaupoista mutta kaikki on liian kalliita, liian rumia tai niissä on jotain muuta vikaa. Vaikee muuten löytää tarpeeks "avaria" imetysliivejä, mulla kun on kaikissa paidoissa niin iso...
  3. M

Ketä muuta kyrsii ihmiset, jotka puhuu kovalla äänellä esim. kaupassa?

Mä jouduin synnytyksen jälkeen kuunteleen 4 päivää kun huonekaveri puhu puhelimessa kauheeseen ääneen kaiket päivät omia asioitaan, jouduin sata kertaa kuuleen samat asiat ja en olis todellakaan halunnu tietää... Sukulaiset spekuloi lapsen isästä ym. mielenkiintosta, tosi noloo tietää...
  4. M

Yllättävintä synnytyksessä?

Se että supistukset sattu niin paljon ja niihin ei auttanu mikään. Itse ponnistusvaihe oli sitten ihan kivuton, tosin epiduraali oli annettu.
  5. M

kertokaas lempi hajuvetenne?

Viktor & Rolfin Flowerbomb extreme
  6. M

Poliisi tiedottaa:

http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-pohjanmaa/home.nsf/pfbdarch/EE5D1BB64474C535C22574EA004605C7?opendocument :laugh:
  7. M

Sinä päivänä, kun täytän 22 vuotta, jätän e-pillerit pois.

Täällä on aika moni keskustelun avaus tasoa "mitä sitten?" ei tää ainakaan pahimmasta päästä oo...
  8. M

Sinä päivänä, kun täytän 22 vuotta, jätän e-pillerit pois.

Mäkin ajattelin että tulee kun on tullakseen, ja tulin heti raskaaks...
  9. M

lasiviila?

Mä oon kauheesti tykänny, omani ostin Kicksiltä jä makso muistaakseni about 7 euroo
  10. M

Kotikokit huomio, ideoita kaivataan

Mä oon tehny sellasia joihin tulee palvikinkkua, aurinkokuivattua tomaattia, basilikaa ja emmentalia, sairaan hyviä!
  11. M

Kokoarvion tarkkuus ultraäänellä?

Mulla ultrassa vkolla 30 sanottiin painoarvioksi 4000g ja ultra vkolla 35 painoarvio 3600g. Poitsu syntyi 40+2 ja painoa oli 4030g.
  12. M

Elisan lasku, tänään eräpäivä (otin suoraveloituksen pois pankin sivuilta) meneekö liittymä kiinni jos maksan 26pvä?

Ei mee kiinni, muikkari tulee ainakin ensin ja eräpäivästä joku 2-4 viikkoa niin menee kiinni.
  13. M

Minkä aikaa saa sairaslomalla palkkaa ennekuin putoaa Kelan

Se riippuu varmaan työehtosopimuksesta
  14. M

Näkyykö kellään VH1?

Nyt tulee fabulous life of million dollar babies... Christina Aguileran lapsen huoneen sisustukseen menny 75000 dollaria ja oli ihan ruma, ja L-Jon lasten pinnasängyissä on timantteja...
  15. M

Mistä nätti pyöräilykypärä pääkaupunkiseudulta

http://www.nlg.fi/tuotteet.html?id=22/45
  16. M

nimen valinta

Kannattaa kans kysellä omien isovanhempiensa toiset nimet ja heidän sisarusten nimiä, sieltä saattaa löytyä joku tosi kiva nimi, ja mä tykkään ainakin siitä että nimet kulkee vähän suvussa. Meillä on pojalla toisena nimenä miehen isän toinen nimi ja jos tulee tyttö niin sille nimi tulee mun...
  17. M

*****Listataas tähän asioita jotka ei vois vähempää kiinnostaa!

julkkikset, seiska, iltapäivälehdet
  18. M

Nanna voitti

Kiva kun sen tohon otsikkoon kirjotit, mulla jakson katsominen vielä kesken... :headwall:
  19. M

Miten päivät kuluu vauvan kanssa?

Mun poitsu on kohta kolme kuukautta, alkanu justiinsa kauheesti hymyileen ja jutteleen ja kyllä me jonkin verran "jutellaankin". Pitkältä tuntuu meidänkin päivät, ensin odotetaan isiä töistä ja sit odotetaan että isi tulee sisälle moottoripyörää laittamasta... Sain siskoltani kantoliinankin...

Yhteistyössä