pitäisitkö kaverilta saatuja, käytettyjä rintaliivejä/imetysliivejä?

• Viestiketjun aloittaja mievaa
  • Ensimmäinen viesti
ex dyykkari
Tämä ei ole provo. Mutta vielä muutama vuos sitten harrastin roskisdyykausta ennen lapsia. Ja Löysin sieltä ihania vaikkakin käytettyjä rintsikoita ja paljon alkkareita. Pesin yheksässä kympissä ja kyllä käytän vieläkin. Nytkin päällä on rintsikat naapuritaloyhtiön roskiksesta.

:/
Alkuperäinen kirjoittaja ex dyykkari:
Tämä ei ole provo. Mutta vielä muutama vuos sitten harrastin roskisdyykausta ennen lapsia. Ja Löysin sieltä ihania vaikkakin käytettyjä rintsikoita ja paljon alkkareita. Pesin yheksässä kympissä ja kyllä käytän vieläkin. Nytkin päällä on rintsikat naapuritaloyhtiön roskiksesta.
kuulostaa aika karmaisevalta.. varsinkin ne roskiksesta ongitut käytetyt pikkarit.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
kuulostaa aika karmaisevalta.. varsinkin ne roskiksesta ongitut käytetyt pikkarit.
Voi myös kuvitella kuinka karmaisevalta ne näyttää kun on pesty yhdeksässä kympissä :xmas:

Mä en oo ostany yhtään imetysliivejä kun sain siskoltani tosi hyväkuntosia ja sopivia.

Oon yrittäny ettiä kaupoista mutta kaikki on liian kalliita, liian rumia tai niissä on jotain muuta vikaa. Vaikee muuten löytää tarpeeks "avaria" imetysliivejä, mulla kun on kaikissa paidoissa niin iso kaula-aukko niin liivit pilkottaa aina sieltä.

ex dyykkari
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Voi myös kuvitella kuinka karmaisevalta ne näyttää kun on pesty yhdeksässä kympissä :xmas:
Nättinä on toiset pysyneet. Ja mitäs se teitä kuvottaa, miestäni vaan kiihottaa.

Yhteistyössä