Nanna voitti

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
väärin
Viimeisissä kuvissa ei kyllä ainakaan ollut paras :( Että mun mielestä meni väärin, kun ottaa huomioon ettei tosiaan osaa kävellä! Mitähän varten ei ollut tätä perinteistä finaalin catwalkia?!? Oliko tää niin pedattu Nannallle, että ei ainakaan sen takia häviäisi? :eek:

höpö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nannananna:
jesjesjesjes aivan oikea tyttö voitti ja kaikkien ei tyarvi olla samassa muotissa. Mikä toi juttu oli et aamulla jo tiedetty?
joo ei, mut yleensä huippumalli osaa kävellä.pah
Eiks se Laila sanonu, että tärkeintä on ne kuvat mallilla. Että vissiin ei niin paljon painoa pistäneet sille kävelytaidolle, eihän Suomen versiossa tainnu olla mitään näytöstäkään missä olisivat olleet mukana? Jäi välillä näkemättä kun laitoin lapsia unille...

vieraS
Alkuperäinen kirjoittaja nannananna:
jesjesjesjes aivan oikea tyttö voitti ja kaikkien ei tyarvi olla samassa muotissa. Mikä toi juttu oli et aamulla jo tiedetty?
joo ei, mut yleensä huippumalli osaa kävellä.pah
Höpöhöpö.. Esimerkiksi Suvi Koponen omaa aika erikoisen ja mallisivuistoilla paljon haukutunkin catwalk-kävelytyylin. Ja silti häntä voidaan sanoa "huippumalliksi", sen verran hyvin on tyttö maailmalla pärjännyt.

mur
Alkuperäinen kirjoittaja enkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamalii:
Kiva kun sen tohon otsikkoon kirjotit, mulla jakson katsominen vielä kesken... :headwall:
ihan samaa mieltä... just aattelin kattoo finaalin :headwall:
No ei tää nyt mitään, kun jakso on jo tullut, mutta prkl kun nää idiootit on sitä paljastelleet koko päivän ja just otsikossa grrr

vieras
Upein oli Anna-Kaisa. Nanna on kyllä ihanan pirteä ja upeita kuvia hänestä saa, minua vain jäi mietityttään tuo käveleminen, ihan kamalaa kompurointia korkkareilla, mutta ehkäpä sen voi oppia, jos haluaa. Vähän jo pelkäsin, että Riina voittaa, ihana persoona, mutta jotenkin niin Saimin näköinen, oli ehkä pitkätukkaisena nätimpi. Anna-Kaisan voiton esteenä oli ikä ja perhe, tosi harmi. Fiksu tyttö, mies hänellä on vaan vielä pentu, ei voinut tukea. Tulee varmaa vielä huomaamaan, ettei noin nuorena kannttais perhettä kakaroiden kanssa perustaa.

Riinan puolella
Itse pidin kyllä Riinan puolia, Riina minusta kauniimpi ja raikkaampi sekä paljon taitavampi.
Ärsytti välillä se Nannan kauhee hössötys ja esitys päällä koko ajan.

Mietin miten paljon voittoon vaikutti se ajat sitten otettu kuva siihen meikkimainokseen, koska sehän oli Nannalta tosi hyvä, ja Riinalla aika epäonnistunut. Ihmettelin miksi noin tärkeä kuva otettiin noin alussa, kun pakkohan senkin oli voittoon vaikuttaa, vaikka esim Riina ei siinä vielä ollut kehittynyt yhtä hyväksi kuin mitä oli noissa viimeisissa kuvissa. Veikkaan että tuo kuva kallisti voiton Nannan puolelle, mikä on epäreilua.

Riina on kuitenkin niin paljon parempi kävelyssä jne, ja huimasti kehittynyt koko kilpailun ajan.

sellasta
Alkuperäinen kirjoittaja mur:
Kiva kun sen tohon otsikkoon kirjotit, mulla jakson katsominen vielä kesken... :headwall:
No ei tää nyt mitään, kun jakso on jo tullut, mutta prkl kun nää idiootit on sitä paljastelleet koko päivän ja just otsikossa grrr
No nelosen sivuille kun menee niin sehän läimästään se Nannan naama siihen mainokseksi että tässä on Suomen huippumalli 2009. Tosi kiva, jos netistä kattoo jälkeenpäin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sellasta:
No nelosen sivuille kun menee niin sehän läimästään se Nannan naama siihen mainokseksi että tässä on Suomen huippumalli 2009. Tosi kiva, jos netistä kattoo jälkeenpäin.
No miten kauan sitä tietoa olis pitäny pantata? Kenties ensi syksyyn, jopa pidemmälle? Ihme urputuksen aiheet.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja väärin:
Viimeisissä kuvissa ei kyllä ainakaan ollut paras :( Että mun mielestä meni väärin, kun ottaa huomioon ettei tosiaan osaa kävellä! Mitähän varten ei ollut tätä perinteistä finaalin catwalkia?!? Oliko tää niin pedattu Nannallle, että ei ainakaan sen takia häviäisi? :eek:
Well, kaikilla niillä oli tuomareiden mielestä jotain parannettavaa joten.. Ja eiköhän ne valinnut voittajan ihan koko kilpailun mukaan ei viimeisten kuvien.

urputtaja
No miten kauan sitä tietoa olis pitäny pantata? Kenties ensi syksyyn, jopa pidemmälle? Ihme urputuksen aiheet.
No ei tarvi pantata tietoa mutta ei tarvis heti kun se tulos on julkistettu läimästä mainosta nettisivujen päälle jota ei voi mitenkään välttyä näkemästä jos on nettiin menossa katsomaan viimeistä jaksoa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja urputtaja:
No ei tarvi pantata tietoa mutta ei tarvis heti kun se tulos on julkistettu läimästä mainosta nettisivujen päälle jota ei voi mitenkään välttyä näkemästä jos on nettiin menossa katsomaan viimeistä jaksoa.
No voi voi, se nyt kuitenkin tuli jo telkkaristakin, että koita nyt vaan elää sen kanssa.

Yhteistyössä