Nanna voitti

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
Kyy
Hän voitti! Hän voitti! JEE!!! :D

Kyllä oli Nanna mun suosikki vaikka en tiedä oliko paras. Mutta tällä kertaa kuitenkin se, mitä haettiin. Varmasti kaikilla finalisteilla tiedossa hienot urat, jos vaan Anna-Kaisa ei alistu miehensä tossun alle. :D

juntit
Alkuperäinen kirjoittaja mur:
Alkuperäinen kirjoittaja enkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamalii:
Kiva kun sen tohon otsikkoon kirjotit, mulla jakson katsominen vielä kesken... :headwall:
ihan samaa mieltä... just aattelin kattoo finaalin :headwall:
No ei tää nyt mitään, kun jakso on jo tullut, mutta prkl kun nää idiootit on sitä paljastelleet koko päivän ja just otsikossa grrr
No mitä sitten se jakso tuli eilen niin että sitä saa kyllä paljastella just niin paljon ku kiinnostaa... Pölö!

ite oot
Alkuperäinen kirjoittaja juntit:
Alkuperäinen kirjoittaja mur:
Alkuperäinen kirjoittaja enkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamalii:
Kiva kun sen tohon otsikkoon kirjotit, mulla jakson katsominen vielä kesken... :headwall:
ihan samaa mieltä... just aattelin kattoo finaalin :headwall:
No ei tää nyt mitään, kun jakso on jo tullut, mutta prkl kun nää idiootit on sitä paljastelleet koko päivän ja just otsikossa grrr
No mitä sitten se jakso tuli eilen niin että sitä saa kyllä paljastella just niin paljon ku kiinnostaa... Pölö!
Ite oot pölö, tää on eilinen ketju!!!! Eilen paljastelivat sitä koko päivän ENNEN kuin jakso oli tullut, joten oli törkeetä... pölö!

Yhteistyössä